Live is Live 2024

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
292
329
Nog gezocht

vrijdag
Berninger
elo
FinkPloyd (1)
LowerLow
Theodoor9->evt ruilen met zaterdag
B_lars
Liesjes

zaterdag
Leven is Leven
FinkPloyd (2)
emiljol

zondag
reaper
Mark's kal
 
Laatst bewerkt:

LowerLow

Playlistbediener
25 jun 2022
8
38
I am one of those silly people that actually paid for tickets (for me and my partner) months ago, primarily because well...we had to see the Smashing Pumpkins after so many years. But we don't have tickets for Friday. We spent countless hours on the App, but without success. So if anyone has 2x leftovers for Friday and you don't know what to do with them, we'd be grateful!
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
700
639
Nog gezocht

vrijdag
Tompie> evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Berninger
Lowlandicus->evt ruilen voor zaterdag als zondagstickets als die worden gewonnen
elo
FinkPloyd (1)
LowerLow

zaterdag
Gerrie
Leven is Leven
FinkPloyd (2)

zondag
reaper
emilejol
Mark's kal

Ik ben ook voorzien, nogmaals dank @Joris!
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
292
329
Oke, even overlegd met de vrienden:
Ik heb twee vrijdag tickets in de aanbieding in ruil voor 2 zaterdag tickets. Laat maar weten als je geïnteresseerd bent 😃
2 vrienden kunnen niet op de zaterdag, maar mogelijk wel op de vrijdag, dus ik wil graag ruilen.
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
159
107
Ik heb nog 2 ticketcodes voor de zaterdag dus als iemand wil ruilen met ticketcodes voor de vrijdag dan sta ik daar nog voor open.
 

Tompie

Playlistbediener
12 dec 2018
15
2
Ik ben inmiddels ook voorzien van vrijdagtickets! En besloten om de zaterdag dan ook maar mee te pakken aangezien die tickets al binnen waren. Fijn om te zien dat het voor veel mensen uiteindelijk gelukt is hier :)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Nou dan blijf ik 1 van de enige die overblijft voor de vrijdag? Wie verlost me?
 

liesjes

Nieuw lid
7 mei 2024
1
0
Als iemand nog een code heeft voor de vrijdag houd ik mij ook warm aanbevolen. Ik ben wel bereid er wat voor terug te geven, je kan ook meerijden met ons de vrijdag vanaf Rotterdam!
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
591
378
Ik zou graag nog naar de zaterdag willen, heeft iemand misschien een “Cera” account? Volgensmij kan je daarmee tickets met flinke korting kopen! Ik verwacht namelijk niet nog zo’n winactie…
 

Leven is Leven

Playlistbediener
29 apr 2024
5
4
Heb me helemaal suf geklikt, maar mij is het uiteindelijk ook niet gelukt voor de zaterdag. Misschien toch een ticketswapje dan!
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
578
425
Voor alle 'verslagenen' die nog steeds met frustratie terug kijken op de wedstrijd en toch nog graag willen:

- Je kan altijd nog een kaartje kopen ;)
- Inderdaad zal de prijs uiteindelijk wel flink zakken via ticketswap
- Het is een winactie, dat inhoudt dat er altijd ook veeeel verliezers zijn, voel je niet alleen daar in😘
- en houd altijd in het achterhoofd: Houd je hoofd hoog, houd je hart sterk! (ik hoop dat al die Nederlandse vertalingen over een paar weken uit mijn hoofd zijn)

Nu nog resume van de actie
Minpunten:
- Wat belachelijk veel kaarten weggeven, dat kan nooit heel goed zijn voor de inkomsten, of GVA is een heeeleee goede sponsor
- De opzet van zo'n winactie kan volgens mij nog wel anders, zodat wij niet helemaal gestoord worden van die antwoorden

Pluspunten:
- Altijd leuk een winactie
- De community heeft lekker zitten draaien en er zijn veel festileakers bij
- en niet onbelangrijk: meer geld over voor het lekkere eten!
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
578
425
Zo en dan weer gewoon over het festival:

Ik blijf het toch gek vinden dat er zoveel kaarten over zijn.
Het is toch een hele goede line up?
Als je deze namen op een een ander bestaand festival (van vergelijkbare grote) zet verkoop het volgens mij zo uit.
Is de marketing dan zo slecht? of toch nog wat te nieuw?
Het kan toch niet dat iedereen die golden circle zo'n issue vindt. 99% is daar niet bewust mee bezig.

Ook opvallend dat de vrijdag het zo veel beter doet dan de zaterdag en zonder, is the national dan echt zo veel groter dan die andere namen?

Oke, weer even genoeg getypt, nu lekker gaan inluisteren voor de vrijdag en zaterdag (lees: the national op repeat en af en toe iets anders voor de afwisseling)
 
  • Leuk
Waarderingen: coolstom en musicislife

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Zo en dan weer gewoon over het festival:

Ik blijf het toch gek vinden dat er zoveel kaarten over zijn.
Het is toch een hele goede line up?
Als je deze namen op een een ander bestaand festival (van vergelijkbare grote) zet verkoop het volgens mij zo uit.
Is de marketing dan zo slecht? of toch nog wat te nieuw?
Het kan toch niet dat iedereen die golden circle zo'n issue vindt. 99% is daar niet bewust mee bezig.

Ook opvallend dat de vrijdag het zo veel beter doet dan de zaterdag en zonder, is the national dan echt zo veel groter dan die andere namen?

Oke, weer even genoeg getypt, nu lekker gaan inluisteren voor de vrijdag en zaterdag (lees: the national op repeat en af en toe iets anders voor de afwisseling)
Ik heb voornamelijk het idee/vermoeden dat de weekendtickets voor dit festival niet zo hard lopen. Dan moet je elke individuele headliner toch best wat tickets schuiven voordat de verkoop goed gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.615
4.590
Ik heb voornamelijk het idee/vermoeden dat de weekendtickets voor dit festival niet zo hard lopen. Dan moet je elke individuele headliner toch best wat tickets schuiven voordat de verkoop goed gaat.
Daarnaast is het ook wel heel duur voor een festival met 1,5 podium waar de helft vd artiesten Belgisch opvulsel zijn (om het even lelijk te zeggen)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Zo en dan weer gewoon over het festival:

Ik blijf het toch gek vinden dat er zoveel kaarten over zijn.
Het is toch een hele goede line up?
Als je deze namen op een een ander bestaand festival (van vergelijkbare grote) zet verkoop het volgens mij zo uit.
Is de marketing dan zo slecht? of toch nog wat te nieuw?
Het kan toch niet dat iedereen die golden circle zo'n issue vindt. 99% is daar niet bewust mee bezig.

Ook opvallend dat de vrijdag het zo veel beter doet dan de zaterdag en zonder, is the national dan echt zo veel groter dan die andere namen?

Oke, weer even genoeg getypt, nu lekker gaan inluisteren voor de vrijdag en zaterdag (lees: the national op repeat en af en toe iets anders voor de afwisseling)
Denk dat dit een beetje binnen de Antwerpese kringen blijft hangen eerlijk gezegd. Een nieuw festival op poten zetten, het blijft moeilijk. Want mensen hebben al hun festivals waar ze heen willen. Zie ook Core, die ook twee keer een erg goede lineup had.

Ik denk ook wel dat The National veruit de grootste publiekstrekker is op deze lineup, dus schat ook wel dat die vrijdag veruit het beste verkoopt ja. Editors ja altijd prima, maar wéér Editors? En Smashing Pumpkins is gewoon niet zo'n heel grote naam (meer) eigenlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken