Live is Live 2024

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
137
126
Eens wat aan het verdiepen in die zaterdag van Editors.
Die Lord Huron heeft een nummer 'The night we met' met bijna 2 miljard streams. En het is niet dat ik dit direct herken.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Die Lord Huron heeft een nummer 'The night we met' met bijna 2 miljard streams. En het is niet dat ik dit direct herken.
Kwam voor in het eerste seizoen van 13 Reasons Why, vandaar
EDIT: En zal daarna wel op TikTok populair zijn geweest, anders kom je niet aan 2 miljard
 

coolstom

Playlistbediener
8 jan 2019
32
10
Hello,

waarschijnlijk is deze vraag al een gepasseerd, maar ik vind er niets concreet over terug :/

Is het voorvak/frontstage een groot vak? Is het de 40€ bovenop de gewone toegang waard?

Alvast bedankt voor de replies! :)
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
669
595
Hello,

waarschijnlijk is deze vraag al een gepasseerd, maar ik vind er niets concreet over terug :/

Is het voorvak/frontstage een groot vak? Is het de 40€ bovenop de gewone toegang waard?

Alvast bedankt voor de replies! :)

Het is best een ruim vak en je hebt geen stress voor een mooie plek. Ik heb het afgelopen jaar niet gedaan, maar had het achteraf toch wel willen doen. Het is aan de prijs maar als je favoriete band komt die dag is het best de moeite waard denk ik zo!
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
296
169
Het originele concept dat alle bands een volledige settijd krijgen is duidelijk van de baan. Op zich hoeft dat niet erg te zijn, ik vind op een festival voor de meeste bands een uurtje wel genoeg. Maar het is wel opvallend dat ze na een paar edities al een stuk minder er uit springen dan dat ze initieel zelf wilden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken