Roadburn 2024

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
Komt dat album van DOOL live ook mooi uit de verf? Is zeer aardig.

Ik weet dat HEALTH, clipping. en Pruillip ook vet zijn, maar gaat er iemand nog naar Tusmørke?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
205
179
Na de lovende woorden van gister had ik graag een kijkje gaan nemen, maar niet ten kosten van Xiu Xiu.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.746
2.331
Vergeet de show van Coach Slut in het Skatepark om 21.00 niet trouwens.
Staat ook al een flinke rij (nu de deur nog niet open zijn). Eerst maar eens een stukje van Angry Blackmen en dan kijken we wel verder.

Uiteindelijk toch Inter Arma een heel stuk gekeken omdat Xiu Xiu al ooit in de Cloud Nine heb gezien.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
205
179
Als je daar binnen komt, wat een rij zeg. Bijna tot buiten aan de 013.
Was gelukkig al tijdens het laatste nummer van Dool daarheen gelopen, dus was vrij snel binnen. Zie nu pas dat Couch Slut in skatepark staat, maar daar kom ik dus sowieso niet meer binnen.

Agriculture daalk ook om 11, maar dat zal al helemaal hopeloos zijn tenzij ik vroeg bij clipping weg ga.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.746
2.331
Couch Slut in Skatepark was echt niet grappig qua rij. Op het moment dat het begon stonden er meer mensen buiten dan binnen.

Agriculture wil ik wel proberen. Benieuwd wie de special guest is. Eerste gok zou Drowse zijn, qua labelmaatjes maar je weet het nooit.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
Heerlijke avond met Blood Incantation, Inter Arma en HEALTH. Lekker op tijd naar huis, want meer valt er voor mij niet te ontdekken vandaag.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

residentalien

Campingartiest
2 mrt 2024
87
69
Tweede keer clipping was weer erg tof maar ik ben toch even 'voor de rust' richting de hall voor om storm(o) te gaan aanschouwen dus ik heb wat tijd om al te typen.

De Xiu Xiu show was geweldig maar ook weer chaos zoals altijd, geen Xiu Xiu show zonder Jamie die 1,5 minuut met de soundguy staat te praten buiten het podium om. Deaf Club was de langste show die ik Justin Pearson ooit heb spelen en godverdomme was het fijn om eens wat harde three one g hardcore naar je hoofd geslingerd te krijgen. Publiek was er ook heel erg blij mee. Ragana & dworse kwam wat sloom op start en het tweede nummer verzuipte wat in fuck-ups maar het laatste nummer was prachtig, half uurtje was wel echt te kort. Death Goals was chaos en leuk. Health was rete-strak maar na 40 minuten heb ik het trucje wel door. Clipping was weer erg tof maar toch even wat rust gekozen. Benefits geluid mix was klote(express leek het op) een bak doffe herrie met geen dynamiek, kon er weinig mee. Timeware zero was tof maar ook nogal een slowburn(heh). Home Front trok ik even totaal niet na Death Goals dus snel weg bij gegaan. Fuck money was ok maar een beetje te rommelig om echt te boeien. Tussendoor nog Plexi City een stukje gezien in het skatepark, leuke 80's throwback maar niet heel boeiend

Zover dus:
1. Xiu Xiu
2. Deaf Club
3. Clipping.
4. Death Goals
5. Blood Incantation Timewave Zero
6. Health
7. Ragana & Dworse(laatste nummer plaats 3)
8. Plexi City
10. Fuck Money
11. Benefits
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
een veel betere dag voor mij. Winnaar idd Xiu Xiu. Verder ook genoten van Forest Swords, Blood Incantation (ik hoorde Walter nog schreeuwen van geluk zo tof vond hij het ook, mooi om te zien), Albert Jupiter, Clipping en stukje Pruillip wat ik heb meegepakt. Morgen op tijd weer aanwezig voor Knoll.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.746
2.331
Geen tijd voor een lang verhaaltje. De hele dag door continu mijn schema omgegooid. Nog meest voor Agriculture om daar in een helse rij te staan. Gelukkig was die het wel enigszins waard.

Vandaag vooral duimen dat ik op tijd terug op het festival kan zijn voor hun tweede show.

1. Agriculture (SkatePark)
2. Clipping.
3. Home Front
4. Blood Incantation
5. Forest Swords
6. Inter Arma
7. Angry Blackmen
8. Stormo
9. King Yosef
10. Benefits
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Komt dat album van DOOL live ook mooi uit de verf? Is zeer aardig.

Ik weet dat HEALTH, clipping. en Pruillip ook vet zijn, maar gaat er iemand nog naar Tusmørke?
Gisteren avond toen ik even aan het uitrusten was voordat ik naar Albert Jupiter ging stond Raven van Dorst in het wild voor me neus, en kon heel het gesprek afluisteren. Ze was zelf best nerveus, en ze hadden her en der wel foutjes gemaakt gaf ze aan. Niet dat ik ze gehoord heb, maar leuk om wel zo iets te horen. Heel de Dool crew liep gewoon lekker rond daar.
 

residentalien

Campingartiest
2 mrt 2024
87
69
Geen tijd voor een lang verhaaltje. De hele dag door continu mijn schema omgegooid. Nog meest voor Agriculture om daar in een helse rij te staan. Gelukkig was die het wel enigszins waard.
Goed te horen dat Agriculture tof was, het clashte jammer genoeg met wat dingen voor mij(ook die couch slut skatepark show met xiu xiu). Kijk er erg naar uit vandaag.

Gelukkig ben ik niet de enigste die dacht dat Benefits ver weg het minste was, mensen die ik sprak vonden het juist erg goed
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
205
179
Korte warrige samenvatting vanuit de trein:

Stond gisteren op tijd bij de Hall of Fame voor Death Goals, dacht haal nog een lekker speciaaltje bij de bar daar. Tegen de tijd dat ik mijn bier had, stond de rij tot ver buiten. Uiteindelijk nog een drie nummers mee kunnen maken. 😅 Verder nog 20 minuten in de rij gestaan voor Fluisteraars, om mij daar weer te realiseren dat ze ook een soundscapes set deden (was wel tof verder, maar had er niet voor in de rij gaan staan). Xiu Xiu was heel bijzonder, tof om eens mee te maken.

Clipping. weer heel goed. Deaf Club is gewoon gestoorde chaotische herrie, maar op de beste manier. Home Front was een grote verrassing, kon thuis namelijk niet zo veel met hun album. Maar was een hele leuke show. Ik was van plan om maar heel even te kijken bij Blood Incantation om vervolgens te gaan eten, maar werd er helemaal in meegezogen. Death Goals zou misschien hoger staan als ik dus niet 80% van de show in de rij stond. Health vond ik echt vies tegenvallen, kan best wel wat nummers alsook het laatste album van ze waarderen. Maar kon er echt niet inkomen. Had nog een nummer van Fuck Money gezien, maar dat vond ik niet heel denderend, maar niet genoeg gezien om een oordeel over te vellen.

1. Clipping.
2. Xiu Xiu
3. Deaf Club
4. Home Front
5. Blood Incantation - Timewave Zero
6. Death Goals
7. Fluisteraars
8. Health
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
Death Goals met een secret show in het Skatepark om 18.45 (tot 19.15!) En Second Guessing staat van 22.20 tot 22.50 ook in het Skatepark. Ik vind het niveau in het Skatepark nog een beetje magertjes t.o.v. eerdere jaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: JK79

Gebruikers die dit onderwerp bekijken