Tweede keer clipping was weer erg tof maar ik ben toch even 'voor de rust' richting de hall voor om storm(o) te gaan aanschouwen dus ik heb wat tijd om al te typen.
De Xiu Xiu show was geweldig maar ook weer chaos zoals altijd, geen Xiu Xiu show zonder Jamie die 1,5 minuut met de soundguy staat te praten buiten het podium om. Deaf Club was de langste show die ik Justin Pearson ooit heb spelen en godverdomme was het fijn om eens wat harde three one g hardcore naar je hoofd geslingerd te krijgen. Publiek was er ook heel erg blij mee. Ragana & dworse kwam wat sloom op start en het tweede nummer verzuipte wat in fuck-ups maar het laatste nummer was prachtig, half uurtje was wel echt te kort. Death Goals was chaos en leuk. Health was rete-strak maar na 40 minuten heb ik het trucje wel door. Clipping was weer erg tof maar toch even wat rust gekozen. Benefits geluid mix was klote(express leek het op) een bak doffe herrie met geen dynamiek, kon er weinig mee. Timeware zero was tof maar ook nogal een slowburn(heh). Home Front trok ik even totaal niet na Death Goals dus snel weg bij gegaan. Fuck money was ok maar een beetje te rommelig om echt te boeien. Tussendoor nog Plexi City een stukje gezien in het skatepark, leuke 80's throwback maar niet heel boeiend
Zover dus:
1. Xiu Xiu
2. Deaf Club
3. Clipping.
4. Death Goals
5. Blood Incantation Timewave Zero
6. Health
7. Ragana & Dworse(laatste nummer plaats 3)
8. Plexi City
10. Fuck Money
11. Benefits