Down The Rabbit Hole 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.438
9.201
dEUS met een sterke show, wel zonder Suds, Architect en Nothing Really Ends, maar jeetje wat een tam publiek eigenlijk.
 

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
174
161
Kiwanuka <3 Krijgt mooi het veld stil.
Dan stond jij ergens anders 🥲. Alleen tijdens Home Again was t muisstil maar heb twee keer mensen moeten vragen of ze niet constant er doorheen wilden lullen...

Ik ga hierdoor dus wel na Khruangbin meteen vooraan zitten bij The National morgen want daar heb ik echt geen zin in tijdens die set
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.873
2.549
Dan stond jij ergens anders 🥲. Alleen tijdens Home Again was t muisstil maar heb twee keer mensen moeten vragen of ze niet constant er doorheen wilden lullen...

Ik ga hierdoor dus wel na Khruangbin meteen vooraan zitten bij The National morgen want daar heb ik echt geen zin in tijdens die set
Ja wij doen hetzelfde. Heb er wel vertrouwen in omdat er een alternatief is in Folamour en er ook meer mensen al naar huis zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

gesp

Support act
11 jun 2018
1.142
388
Michael Kiwanuka gewoon ongewoon sterk. Kreeg het veld tijdens voetbal toch vrij vol en mee. Verder Deadletter een hoogtepunt. Dayes en dEUS sterk. Had meer van Jungle verwacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
174
161
Michael Kiwanuka gewoon ongewoon sterk. Kreeg het veld tijdens voetbal toch vrij vol en mee. Verder Deadletter een hoogtepunt. Dayes en dEUS sterk. Had meer van Jungle verwacht.
Ik vond Jungle ook een beetje same-y. Heel veel zelfde soort nummers, maar wel de hitjes knallen in t eerste half uur. Heb dat ook maar als teken genomen dat t tijd werd voor bed 😂
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
935
822
Ik was echt ready om alles terug te nemen wat ik ooit over Pink Pantheress had gezegd. Ze had naast haar DJ nu ook een gitarist en drummer en ik vond het enorm dik.

Totdat je realiseert dat ze om 20:45 op kwam en om 21:18 alweer weg was 😂 En daarna op de schermen ook nog de "Up Next: Kaytranada". Het was weer een pijnlijk moment.
 
  • Leuk
Waarderingen: izzycant

nitotheno

Support act
29 jan 2018
935
822
Ik vond Jungle heeeeel goed, maar ik snap wel de opmerkingen hierboven. Het eerste half uur hadden ze naar mijn idee hun kruit al wat verschoten, met echt alle grote hits.

Ander hoogtepuntje voor mij toch wel L'imperatice. Op voorhand heb ik er helemaal niets mee, maar vrienden kregen me toch zo ver om mee te gaan. Zij wilden helemaal vooraan staan, maar daar had ik toch echt geen zin in, dus ben ik aan het water gaan liggen. Lekker in het gras, ogen dicht, geluisterd naar de band. Was echt heel fijn.

En Jalen Ngonda, pff wat een artiest. Prachtig. Na het weekend even een uitgebreider verslag van alles!

Veel plezier iedereen op de laatste dag!!
 
  • Leuk
Waarderingen: piep en davadude

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.460
1.948
Kneecap was gisteren het absolute hoogtepunt. Wat een heerlijke energie, daar was niets tegen bestand. Stond eerste rij en heb genoten, ook van het publiek. Wat een vooruitzicht dat ik hen volgende week weer zie.

Deadletter vond ik ook heel sterk. Yusuf Dayes was goed, al miste ik de magie van twee jaar geleden op Lowlands een beetje.

Bolis Pupul en dEUS allebei helftje van gekeken, was prima.

Jungle was wel erg braafjes. Niet slecht, maar kreeg er geen vibe van.

Verder nog een aardig punkbandje gezien in een kleine tent en aardig wat tijd doorgebracht rondom de Rex.

Islandman (te laat) en Kiwanuka (Oranje) helaas gemist. Vooral de eerste vond ik jammer, want nog nooit gezien.

Overigens was het bizar druk begin middag om het terrein op te komen. Had ik nog nooit zo meegemaakt.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
934
642
Ben bij Kneecap op de helft van de set juist weggegaan, vond er totaal geen pit inzitten. Stond in eerste instantie ook op de voorste rij, maar ben daar al heel snel weggeschoven aangezien ik naast een Ierse fan stond die heel enthousiast maar zonder enig gevoel voor maat de teksten meeschreeuwde.
 
  • Leuk
Waarderingen: SanderFMC

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.460
1.948
Ben bij Kneecap op de helft van de set juist weggegaan, vond er totaal geen pit inzitten. Stond in eerste instantie ook op de voorste rij, maar ben daar al heel snel weggeschoven aangezien ik naast een Ierse fan stond die heel enthousiast maar zonder enig gevoel voor maat de teksten meeschreeuwde.
Oh grappig, die Ier stond daarna naast mij. Die was sowieso compleet van het padje af.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: mees, zworp3 en teunajax

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.438
9.201
Oké tweede dag beleefd. Jungle heb ik weinig mee maar het werkte wel erg goed natuurlijk. Best strak en voelde ook niet goedkoop aan. Maar toch ook veel gepraat en weinig interesse in alles wat niet dansbaar is.

Echt hopen dat The National hier een mooie verzoenende en epische show geeft vanavond. En dat het veld lekker vol staat. Op Live is Live echt een heel enthousiast veld, echt benoemd naar de sfeer op dit festival.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Brian

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
339
475
Mooie tweede festivaldag, ondanks de brakheid. Vooral erg genoten van Jalen Ngonda, L’Impératrice en Jungle (waar we vooraan stonden). Michael Kiwanuka wist me niet echt te pakken, Aurora was ook leuk!
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
300
373
Omver geblazen door de energie van the beaches, wat heerlijk.

Nog steeds vreselijk twijfel of ik vnv naar the national wil of naar IJsland.
 
  • Leuk
Waarderingen: izzycant

Gebruikers die dit onderwerp bekijken