King Gizzard and the Lizard Wizard

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.679
2.196
Vriend van mij is net naar de show geweest, die was toch onder de indruk van het gebruik van de synthesizers in het begin. Debuut van oa Extinction(silver cord) en Gondii(Changes).
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
228
195
Voor de ervaren King Gizz-gangers:

De tijd voor de AFAS show morgen staat aangegeven als 21:00 - 23:00. Verwachten jullie dat ze dit ook echt vol gaan maken? Ik ben aan het overwegen om nog een kaartje op ticketswap te kopen om ze dan eindelijk eens live te zien, maar ik zou rond 22:40 toch wel uiterlijk weg moeten. Zou het toch wel zonde vinden om zoveel van het einde te moeten missen.

Ik ben bang dat ik het antwoord al weet, maar goed. ;)
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.104
2.801
Voor de ervaren King Gizz-gangers:

De tijd voor de AFAS show morgen staat aangegeven als 21:00 - 23:00. Verwachten jullie dat ze dit ook echt vol gaan maken? Ik ben aan het overwegen om nog een kaartje op ticketswap te kopen om ze dan eindelijk eens live te zien, maar ik zou rond 22:40 toch wel uiterlijk weg moeten. Zou het toch wel zonde vinden om zoveel van het einde te moeten missen.

Ik ben bang dat ik het antwoord al weet, maar goed. ;)

Ja
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Fluxion

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.652
4.668
Voor de ervaren King Gizz-gangers:

De tijd voor de AFAS show morgen staat aangegeven als 21:00 - 23:00. Verwachten jullie dat ze dit ook echt vol gaan maken? Ik ben aan het overwegen om nog een kaartje op ticketswap te kopen om ze dan eindelijk eens live te zien, maar ik zou rond 22:40 toch wel uiterlijk weg moeten. Zou het toch wel zonde vinden om zoveel van het einde te moeten missen.

Ik ben bang dat ik het antwoord al weet, maar goed. ;)
In Vorst ook 21-23 gespeeld
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.466
6.218
Je kunt via de facebook link die ik eerder op deze pagina deelde aan de lengte van de streams ook terugzien dat ze tot nu toe elke show netjes de 2 uur volmaken, of daar zelfs een paar minuten overheen gaan inderdaad :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.794
2.407
Voor de ervaren King Gizz-gangers:

De tijd voor de AFAS show morgen staat aangegeven als 21:00 - 23:00. Verwachten jullie dat ze dit ook echt vol gaan maken? Ik ben aan het overwegen om nog een kaartje op ticketswap te kopen om ze dan eindelijk eens live te zien, maar ik zou rond 22:40 toch wel uiterlijk weg moeten. Zou het toch wel zonde vinden om zoveel van het einde te moeten missen.

Ik ben bang dat ik het antwoord al weet, maar goed. ;)
Zie het maar zo: als ze tot 22:40 zouden spelen dan mis je precies evenveel nummers. Alleen worden die nummers dan überhaupt niet gespeeld. Ik vind het zelf ook altijd lastig, maar ik zou het wel/niet gaan er niet vanaf laten hangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion en Dr. Hannibal

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
228
195
Zie het maar zo: als ze tot 22:40 zouden spelen dan mis je precies evenveel nummers. Alleen worden die nummers dan überhaupt niet gespeeld. Ik vind het zelf ook altijd lastig, maar ik zou het wel/niet gaan er niet vanaf laten hangen.
Dat is zeker waar! En 1 uur en 40 minuten is alsnog een prima lengte natuurlijk. Meestal check ik altijd even de setlists of het niet zo erg is om het laatste stuk te missen (bij concerten in Amsterdam die tot 23:00 duren), maar dat is nu natuurlijk niet te doen. Ik zou zelf heel erg op The Dripping Tap hopen en ik zie het zo al gebeuren dat ze die precies als ik wegloop gaan spelen haha. Ik ben verder ook geen hardcore King Gizz fan, dus de kans is groot dat ze wat nummers spelen die ik amper ken. Dan maakt het ook weer wat minder uit.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.679
2.196
Dat is zeker waar! En 1 uur en 40 minuten is alsnog een prima lengte natuurlijk. Meestal check ik altijd even de setlists of het niet zo erg is om het laatste stuk te missen (bij concerten in Amsterdam die tot 23:00 duren), maar dat is nu natuurlijk niet te doen. Ik zou zelf heel erg op The Dripping Tap hopen en ik zie het zo al gebeuren dat ze die precies als ik wegloop gaan spelen haha. Ik ben verder ook geen hardcore King Gizz fan, dus de kans is groot dat ze wat nummers spelen die ik amper ken. Dan maakt het ook weer wat minder uit.
Voor zover er een peil op te trekken valt, ze hebben de laatste keer dat ze in Amsterdam stonden the Dripping tap gespeeld. Maakt de kans dat deze nu voorbij komt wel een stuk kleiner.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Fluxion

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.466
6.218
Voor zover er een peil op te trekken valt, ze hebben de laatste keer dat ze in Amsterdam stonden the Dripping tap gespeeld. Maakt de kans dat deze nu voorbij komt wel een stuk kleiner.
Ik meen me zelfs te herinneren dat ze voor deze tour gezegd hebben geen enkel nummer te gaan herhalen in dezelfde stad, wat ze vorige tour al daar gespeeld hebben. Dus alles wat op de Gashouder setlist stond kun je 100% afstrepen dan.

Wat mij betreft hadden ze The Dripping Tap toen juist beter achterwege kunnen laten, aangezien ze dat nummer toen op de laatste Nederlandse show daarvoor ook al gespeeld hadden, op BKS, waarbij Stu nog een duik in het meer nam en alles. Voor mij voelde het in de Gashouder dus lichtelijk als herhaling, zonder dat ze de vorige uitvoering zouden kunnen overtreffen. Maar dat is een persoonlijke noot waar @Fluxion verder geen moer mee opschiet, helaas. Voor AFAS valt het nummer waarschijnlijk af.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.466
6.218
Zo, dat was me de setlist wel, voor die marathon show net. Eerst een heleboel classic Gizz, dan een synth jam van een half uur op The Silver Cord, en dan nog een uur lang metal. Hoop dat dit een bootleg album wordt want het verdient een beter geluid dan de stream...

 
  • On fire
Waarderingen: theblackmadness

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
558
624
Zo, dat was me de setlist wel, voor die marathon show net. Eerst een heleboel classic Gizz, dan een synth jam van een half uur op The Silver Cord, en dan nog een uur lang metal. Hoop dat dit een bootleg album wordt want het verdient een beter geluid dan de stream...

Was erbij en was onwijs vet! Enige minpuntje was dat het geluid erg zacht was waardoor je de extreem rustige stukjes nauwelijks hoorde
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.466
6.218
Was erbij en was onwijs vet! Enige minpuntje was dat het geluid erg zacht was waardoor je de extreem rustige stukjes nauwelijks hoorde
Ja ik lees net op reddit ook klachten over het geluid, en het vele gepraat in het publiek. Erg zonde. Maar fijn om te horen dat het toch onwijs vet was!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
228
195
Ik meen me zelfs te herinneren dat ze voor deze tour gezegd hebben geen enkel nummer te gaan herhalen in dezelfde stad, wat ze vorige tour al daar gespeeld hebben. Dus alles wat op de Gashouder setlist stond kun je 100% afstrepen dan.
Jammer voor mij, maar goed om te weten. Zo blijft het voor de fans die wel elke tour gaan ook leuk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken