Rock Werchter 2025

Wat Tom Odell betreft is het natuurlijk wel erg toevallig.

Zou het enige optreden zijn van Tom Odell in de regio deze zomer, los van twee halve performances in de UK al een tijdje eerder. Vanaf eind juli over de oceaan. Los van dat die er vorig jaar stond, niet per se zo'n grote band heeft met Rock Werchter (komt er wel graag), lijkt een slot als tweede in de namiddag van 45 minuutjes nu niet per se iets om speciaal over te komen. Zeker gezien ie standaard toch een uur speelt. Ik geloof er dus niet direct in.
Ik denk vooral dat het niet Tom Odell is door deze gedachte van Bwoite, lijkt me gek om Tom Odell op deze manier aan te kondigen. Snap ook dat Werchter Kaiser Chiefs al jaren negeert maar stel dat je een set van 45 met integraal Employment krijgt, dan zou ik die niet weigeren.

Maar wel volop op tour is, een band heeft met het festival en met plezier voor 45 minuten zou overkomen.

Tom tourt amper, zou plots x aantal plaatsen lager staan én maar 45 minuten.

Het anagram is vingerdik, maar toch enkele logische bedenkingen erbij.

Kan ook nog gewoon iets anders zijn.
Of gewoon een band die heel vaak op werchter kwam en nu als verrassing een korte namiddagset geeft.

• Leuk
Waarderingen: Bwoite
Voor de minder verkopende 'poppy' zaterdag lijkt Tom Odell net een veel logischere boeking imo. Nu ja, ik hoop met jullie mee dat het toch nog een andere naam zal zijn, maar kan haast geen toeval zijn.
Maar dan maak je die naam toch bekend zonder alle geheimzinnigheid? De naam past, maar zo zal je er geen tickets meer verkopen.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Allez vooruit.
Musts in bold.
3 topdagen maar blijf die vrijdag matig vinden.
Maar veel zin in!!!

DO: Grade 2 - Amyl and the Sniffers - De La Soul - Ezra Collective/Fontaines DC (HELP) - Iggy Pop - Nia Archives
VRIJ: Thee Sacred Souls - Wet Leg - Bad Nerves - Celeste - Girl In Red - Simple Minds/Caribou (HELP) - Green Day
ZAT: Jazz Brak - Bright Eyes - Amenra - Faye Webster - Beth Gibbons - Raye - uurtje Elbow - Cymande - Wisp - Sam Fender
ZON: Dasha - Shaboozey - Finneas - Allie X - Gracie Abrams - Noah Kahan - Durand Jones & the Indications - Olivia Rodrigo (- 2manydjs)

Heeft mss niks met het anagram te maken maar een Clouseau die een verrassingsconcert komen geven zou nog wel tof zijn voor zo in de vroege namiddag

k3 GIF by VTM.be

• Geweldig
Waarderingen: Royke
Het huidige plan. Vet is must.

Do: Julia Wolf - While She Sleeps - Corella - Amyl and The Sniffers en/of Sigrid (Sigrid zie ik misschien op Pinkpop) - Alessi Rose/De La Soul - Fontaines DC en/of London Grammar (dju, LG wel gezien in Vorst in november) - Deftones - Linkin Park
Vr: Sylvie Kreusch - Wet Leg - Mark Ambor en/of Weezer - Arsenal - Simple Minds - Green Day
Za: Blanco White - Goldband (vriendin)/Amenra (ik) - Damiano David (vriendin) - Raye en/of Elbow - Kings of Leon - Sam Fender
Zo: Dasha - David Kushner of Shaboozey - Wunderhorse - Pommelien Thijs/Finneas - Goose - Gracie Abrams - Sawyer Hill - Noah Kahan - Olivia Rodrigo - 2Many DJ's

DJO of Magdalena Bay zou ik persoonlijk heel vet vinden als het 1 van die zou zijn onder het anagram maar die kans zal wel vrij klein zijn ook al touren ze in Europa die periode

Users who are viewing this thread