Pukkelpop 2024

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
477
257
Ze zullen dus óf meer bands voor het oudere publiek willen boeken voor de dagkaartverkoop op zondag óf meer acts willen boeken voor het jongere publiek, waarvan de meesten al een combi hebben. Best moeilijk om acts te bedenken die de dagkaarten echt onder de aandacht van het jongere publiek zullen brengen nu de grotere plaatsen zijn gevuld.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Wel echt opvallend hoe groot het verschil lijkt te zijn tussen de vrij/zat en zon, qua interesse.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
477
257
In het persbericht voor Amsterdam stond dat er geen concerten in het VK én de Nederland omringende landen zouden komen.
Dat stukje gemist. Interessant om te zien wie ze gaan boeken, wat de kaartverkoop een boost gaat geven en dat is niet op een ander Belgisch festival. Liam G, New Order, Arcade Fire? Iemand als Lorde?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Ze zullen dus óf meer bands voor het oudere publiek willen boeken voor de dagkaartverkoop op zondag óf meer acts willen boeken voor het jongere publiek, waarvan de meesten al een combi hebben. Best moeilijk om acts te bedenken die de dagkaarten echt onder de aandacht van het jongere publiek zullen brengen nu de grotere plaatsen zijn gevuld.
boiler / mss dance hall namen?
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
477
257
boiler / mss dance hall namen?
Iemand op Efests heeft gezegd dat ze uitstellen, omdat ze een medium/grote boeking voor zondag willen sluiten om de verkoop voor deze dag een boost te geven. Vreemde strategie als er nog steeds de meeste van die dagen in de rij staan om aan te kondigen. Misschien hebben ze er gewoon geen vertrouwen in dat de bands die ze voor zondag hebben geboekt kaartjes zullen verschuiven, of misschien zijn de kaartjes voor zondag zo laag dat er nu actie nodig is. Als alternatief kunnen ze zichzelf een kleine traktatie boeken omdat ze uitverkocht zijn en willen ze er zeker van zijn dat er publiek voor hen is, dus hebben ze de volgende aankondiging uitgesteld.

Hopelijk trekken ze iets heel leuks uit de tas. Afhankelijk van hoe groot de naam is, kan dit betekenen dat iemand een plaats naar beneden gaat om hen te huisvesten.

Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan 3 of 4 medium maar kwaliteitsnamen, Elbow, Eels enz
 

CoinPeter

Playlistbediener
22 feb 2024
29
12
Als zelfgedoopte Noah-Kahan-op-Pukkelpop watcher: hij heeft een show aangekondigd op 17 augustus in Belfast, die het gat in zijn agenda helaas opvult.

Geen shows in België dus voor deze tour. Heel jammer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jaulez en DDave

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
102
80
Als zelfgedoopte Noah-Kahan-op-Pukkelpop watcher: hij heeft een show aangekondigd op 17 augustus in Belfast, die het gat in zijn agenda helaas opvult.

Geen shows in België dus voor deze tour. Heel jammer.
Zal volgend jaar wel de festivals in het begin van de zomer doen, lijkt mij. Tegen dan zal zijn populariteit wel nog wat groter zijn dan al het geval.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
477
257
Burna Boy?

Bewerken - waarschijnlijk niet, hij heeft nog steeds veel kaartjes te verkopen voor het Amsterdam Stadion
 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: Mark's Kal

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Ik zie dressed like boys wel als een grote kans voor de club van pukkelpop. (soloproject van dirk. Jelle (de zanger) zei dat er nog een aantal dingen aankomen waarvan het belangrijkste één bepaalde show waar nog maar 20 kaartjes voor zijn. Aangezien het soloproject van goose in de club zo goed aansloeg vorig jaar zie ik Jelle daar dit jaar ook wel staan.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Maar -uh, met de beste wil. Dressed Like Boys is wel geen Goose natuurlijk.
Is het niet beide een solo project waar beide soloprojecten een geleikaardig genre hebben dacht ik? Heb ook maar een heel klein stukje gehoord van dressed like boys. Maar waar het originele beide groterere Belgische artiesten zijn in een ander genre? Onderschat de populariteit van Dirk. niet. Ok, Dirk. is misschien een beetje minder populair maar wel recenter. dusja...
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Is het niet beide een solo project waar beide soloprojecten een geleikaardig genre hebben dacht ik? Heb ook maar een heel klein stukje gehoord van dressed like boys. Maar waar het originele beide groterere Belgische artiesten zijn in een ander genre? Onderschat de populariteit van Dirk. niet. Ok, Dirk. is misschien een beetje minder populair maar wel recenter. dusja...
Hele fijne single trouwens. Mag best een plekje krijgen hoor. Goose is wel groter dan Dirk. natuurlijk, maar goed, maakt ook niet heel veel uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
Ik zie dressed like boys wel als een grote kans voor de club van pukkelpop. (soloproject van dirk. Jelle (de zanger) zei dat er nog een aantal dingen aankomen waarvan het belangrijkste één bepaalde show waar nog maar 20 kaartjes voor zijn. Aangezien het soloproject van goose in de club zo goed aansloeg vorig jaar zie ik Jelle daar dit jaar ook wel staan.
Dressed like boys zou mi eerst nog wat moeten groeien oa bv eind dit jaar of begin 2025 de Roma uitverkopen om dan in 2025 op Pukkelpop te staan. Heb ze in de Roma als goed voorprogramma gezien maar er is nog groeimarge voor deze band om 50 minuten lang echt te boeien.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Dressed like boys zou mi eerst nog wat moeten groeien oa bv eind dit jaar of begin 2025 de Roma uitverkopen om dan in 2025 op Pukkelpop te staan. Heb ze in de Roma als goed voorprogramma gezien maar er is nog groeimarge voor deze band om 50 minuten lang echt te boeien.
Waarom moet je een Roma uitverkopen om op PKP te staan? Dat lukt zelfs niet iederen mainstage act haha. Naja, het is een jong project dus ze kunnen zeker even wachten hoor, maar het argument is nogal kul.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Nu duurt het toch wel erg lang eer ze de sticker naar de winnaars sturen. Heeft dat vorig jaar ook zeer lang geduurd? (heb toen geen sticker gewonnen) Ben nu elke dag als ik in mijn brievenbus kijk of er post inzit aan het hopen dat de sticker erbij zit. Heb de organisatie gevraagd of ze via sociale media laten weten wanneer ze de sticker opsturen hun antwoord was dat ze dat niet meer gaan doen want anders wil iedereen een sticker. heeft iemand ze al ontvangen? Want mijn hoop wordt elke dag kleiner en kleiner.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Een Belg die ik zeker op een van de kleinere podia zie staan: Willem Ardui
Vandaag plaat uitgebracht en klinkt wel oké!
Mss voor een van de vroege plaatsen in de club op donderdag
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan

Gebruikers die dit onderwerp bekijken