Alcatraz Open Air 2024

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
We kunnen morgen Ticketswap eens checken voor Alcatraz . als er veel vrijdagkaarten Gaan op komen of niet. Denk wel dat dit net hun best verkopende dag is tot nu toe
Als ik me niet vergis krijg je bij alcatraz de tickets maar een week of een paar dagen voor het festival. Dus geen ticketswap denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.230
@xydroh jij was diegene die toch met een halve teen wat inside info kon bemachtigen hé?

Ben wel eens benieuwd namelijk wat de algemene reactie is na de aankondiging van AC/DC tijdens hun weekend. Dat ze niet staan te juichen is al een zekerheid, maar toch...
Dit had ik onder meer gezien van een van de medewerkers van Alcatraz


422697384_2534251306752956_8429651933760700868_n.jpg
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
165
204
Als ik me niet vergis krijg je bij alcatraz de tickets maar een week of een paar dagen voor het festival. Dus geen ticketswap denk ik.
er is een knop dacht ik dat je ze op ticketswap kan zetten. Want dat is toch met heel veel evenementen al dat je tickets maar later krijgt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.632
3.254
Als ik me niet vergis krijg je bij alcatraz de tickets maar een week of een paar dagen voor het festival. Dus geen ticketswap denk ik.
Alcatraz heeft een samenwerking met Ticketswap als officieel doorverkoopkanaal. Je kan je eigen ticket dus niet downloaden, maar wel reeds doorverkopen via Ticketswap.

Ik kan me voorstellen dat de vaste Alcatraz-gangers wel een alternatieve optie voor ac/dc willen bekijken. Wie specifiek voor de fijne Alcatraz affiche heeft gekozen zal al die bands vermoedelijk ook niet zomaar opgeven. Logistiek kan ik me inderdaad iets meer problemen bedenken, al is er voor ac/dc natuurlijk maar 1 stage dus daar is toch een stuk minder volk voor nodig qua personeel (licht- en geluidsmensen, stagehands, etc) dus zal toch vooral om de gewone vrijwilligers gaan dan?
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
989
Denk dat de impact minimaal is eigenlijk.
Wil het niet minimaliseren maar mijn punten:
Hebben al jaren hun vaste crew, acdc ook dus zal wel weinig problemen geven.
Ze hebben ook een stevige vrijwilligersbasis die al jaren meedraaien. Heb ze de laatste jaren nooit weten vragen naar extra vrijwilligers.
Hebben ook hun eigen, vaak lokaal, publiek.
Alsook heel wat Fransen. Die zullen allemaal wel Alcatraz kiezen en acdc in parijs meepikken, is dichter voor veel fransen.
Er is veel marketing voor acdc, maar nog maar weinig comments gezien van mensen die echt willen gaan. Zal wel uitverkopen, maar ik zie bij mijn (metal)muziekvrienden weinig animo. Zal mss uitverkopen aan de modale medemens die nog nooit van Airbourne gehoord heeft. Dus alcatraz zit niet meteen met een probleem lijkt me.
Kan totaal verkeerd zijn uiteraard, als ik daar op 9 augustus alleen op de wei sta.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
417507390_963867015097167_639804381093701254_n.jpg


Bij deze, onze laatste (ontbrekende) naam.
Wat een domper, gezien wat er allemaal in de buurt is…

Edit: in de communicatie van Alcatraz zelf zie ik trouwens nergens staan dat dit de laatste aankondiging is (of ik kijk er overheen). In de clashfinders is nog een plekje vrij op vrijdag in de Morgue. Blijft dus mogelijk dat er nog 1 kleine naam bij komt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Totochon en Joslittel

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
376
534
Aha, kan goed zijn! Ik baseerde me eerder op die zogezegde 3 internationale namen. Dacht dat we na de vorige 2 aangekondigde namen nu dus aan de laatste zaten. Mijn excuses!

Het goede nieuws is wel dat we een nieuwe naam gekregen hebben, het slechte nieuws is dat het helaas Gene Simmons is.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Totochon en Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
Aha, kan goed zijn! Ik baseerde me eerder op die zogezegde 3 internationale namen. Dacht dat we na de vorige 2 aangekondigde namen nu dus aan de laatste zaten. Mijn excuses!

Het goede nieuws is wel dat we een nieuwe naam gekregen hebben, het slechte nieuws is dat het helaas Gene Simmons is.
Geen excuses nodig hoor, zeker weten doe ik het ook niet. Want je hebt gelijk dat er expliciet is gezegd dat er nog 3 internationale namen komen. Wellicht nog iets Belgisch dan? Werken ze niet ook nog met iets van een band battle? Of komt zoiets op een andere plek erbij?
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
989
Tja, zal wel leuk worden.
Wel een verrassing, zag ik totaal niet aankomen. Past goed bij het publiek van Alcatraz. Samen met Europe om het lokaal en minder metalpubliek aan te trekken met gekende namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.028
Haha verdomme. Ik was zo lekker aan het dagdromen over Dimmu of Zeal & Ardor. Best wel een domper dit. Maar het programma is al vol genoeg om me er weinig van aan te kunnen trekken.
Da's het ook een beetje. De wereld is niet vergaan. En eerlijk is eerlijk, dat gaat gewoon veel meezingen worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken