Rock Werchter 2025

BLUAI stond vorig jaar toch ook main, Kids With Buns is dan imo rockier dan BLUAI hoor
is dat?
heb ze 2 keer gezien kids with buns (1x toen met de nieuwe lichting in het rivierenhof dus early early) en dat is fijn en mooi & whatnot
maar da tis toch idd even rocky als bluai en dat verzoop ook wat

is dat?
heb ze 2 keer gezien kids with buns (1x toen met de nieuwe lichting in het rivierenhof dus early early) en dat is fijn en mooi & whatnot
maar da tis toch idd even rocky als bluai en dat verzoop ook wat
heb ze op de mainstage gezien van Student kickoff in Gent, Oke kleiner publiek maar die performance dat die brengen komt heel goed tot zn recht op een groot podium

Ik gok op The Reytons en Inhaler! Met afspraak dat ze pas later zouden worden aangekondigd door ticketverkoop die nog loopt.

Ik heb er natuurlijk weinig verstand, zoals het grootste deel van de mensen hier. 😬 Maar bij mij gaat het er lastig in dat dit de oorzaak is van het ontbreken van 2 namen op een verder complete line-up. En dat om die reden de poster nog niet is gepresenteerd.

Het is niet dat ik me niet kan voorstellen dat acts soms in een latere drop worden aangekondigd vanwege hun eigen ticketverkoop, of vanwege tour- of simultaanaankondingen met andere festivals. Maar in dit stadium, bij notabene dit soort acts, terwijl het toch echt al het moment van de allerlaatste drop was?? 🤔

Ik kan het me moeilijk voorstellen dus. Dan zouden dit soort situaties de afgelopen jaren, en ook bij andere festivals, toch veel vaker moeten voorvallen rond de laatste drop? Dat er wat anders speelt is natuurlijk duidelijk, en kans is dat we er nooit echt helderheid over gaan krijgen.

Laatst bewerkt:
Ik heb er natuurlijk weinig verstand, zoals het grootste deel van de mensen hier. 😬Maar bij mij gaat het er lastig in dat dit de oorzaak is van het ontbreken van 2 namen op de verder complete line-up. En dat om die reden de poster nog niet is gepresenteerd.

Het is niet dat ik me niet kan voorstellen dat acts soms in een latere drop worden aangekondigd vanwege hun eigen ticketverkoop, of vanwege tour- of simultaanaankondingen met andere festivals. Maar in dit stadium, bij notabene dit soort acts, terwijl het toch echt al het moment van de allerlaatste drop was?? 🤔

Ik kan het me moeilijk voorstellen dus. Dan zouden dit soort situaties de afgelopen jaren, en ook bij andere festivals, toch veel vaker zijn voorgevallen rond de laatste drop? Dat er wat anders speelt is natuurlijkheid duidelijk, en kans is dat we er nooit echt helderheid over gaan krijgen.
Op zich niet uitzonderlijk, maar valt nu het misschien extra op doordat rest affiche wel bekend is. Ik kan er natuurlijk naast zitten. Voor elke theorie valt er ook een andere te zeggen.

In 2018 werd The Killers, toen afsluiter van de vrijdag, pas halfweg februari aangekondigd omdat ze nog een show in Sportpaleis hadden die nog uitverkocht moest worden, wat rond die tijd het geval was. Alle andere grote namen waren toen al hele tijd bekend.

Time will tell! ;)

• Leuk
Waarderingen: JP5
Waarom is het eigenlijk zeker dat er nog bands bijkomen? Er was toen toch gezegd dat het de laatste namen waren? Op StuBru zeiden ze ook dat de line-up compleet was. Maar jullie zullen meer weten dan ik misschien.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread