I think if you look who else is 4th/5th/6th on the main stage nobody should be getting their hopes too high. I think at best there’s a 3rd spot to come. So I’d take Inhaler and Reytons right now
Tja ik verwacht juist geen grote namen meer. En ze hebben wel flink aan populariteit gewonnen volgens mij, in ieder geval in de UK. Als mainstage opener specifiek op deze dag zou ik het daarom niet zo'n gek idee vinden. Daarnaast is de stijl te vergelijken met Franz Ferdinand, die lijken te zijn afgevallen voor deze dag.
Allemaal leuk en aardig maar ik zou er natuurlijk m'n geld ook niet op inzetten verder Gewoon wat speculeren.
Ah ja was maar een voorbeeld om ze als opener te noemen, ken die hele Jazz Brak verder ook niet (al zie ik hem wel eens in de spiegel op zondagochtend).
Ik mag hopen dat we toch iets groters krijgen dan een act die AB Ballroom niet uitverkoopt? Normaal zou je zo'n act op de Slope of vroeg in KluB C verwachten...
Het is wat genuanceerder. Het concert was eerst voorzien voor de AB Box, maar die was uitverkocht. Pas een maand geleden is er gecommuniceerd dat ze de zaal zouden uitbreiden naar de AB Ballroom.
Ik gok op The Reytons en Inhaler! Met afspraak dat ze pas later zouden worden aangekondigd door ticketverkoop die nog loopt. Vermoed een van de komende weken. Would make sense. In 2023 hebben ze een goede indruk gemaakt op The Slope en volgende stap is vaak mainstage. Al genoeg voorbeelden daarvan gezien, zoals Stone vorig jaar.
Met Jazz Brak als opener.
Mocht David Kushner effectief uitvallen zie ik ze wel iemand als S10 of Meau daar zetten, passen allebei in het rijtje, al zal die laatste sowieso wel bij Pommelien opduiken.
Ik gok op The Reytons en Inhaler! Met afspraak dat ze pas later zouden worden aangekondigd door ticketverkoop die nog loopt. Vermoed een van de komende weken. Would make sense. In 2023 hebben ze een goede indruk gemaakt op The Slope en volgende stap is vaak mainstage. Al genoeg voorbeelden daarvan gezien, zoals Stone vorig jaar.
Met Jazz Brak als opener.
Mocht David Kushner effectief uitvallen zie ik ze wel iemand als S10 of Meau daar zetten, passen allebei in het rijtje, al zal die laatste sowieso wel bij Pommelien opduiken.
En Alestorm? Zijn ook ingevlogen op Pinkpop als vervanger van Flogging Molly. Hebben nu een Europese tour staan van 7 juni t/m 29 juni, en dan een gat tot 1 augustus...
Zeg zou TV on the Radio niet gewoon nog een weekje in Europa blijven hangen en is er een agreement dat ze pas voor de Werchter zaterdag aangekondigd worden na de start dagticketverkoop BKS?
The Reytons mag zeker doorkomen, en aan mij zal het in ieder geval niet gelegen hebben dat de AB niet uitverkoopt. Sam Fender zorgt idd voor een belangrijke piek aan buitenlandse bezoekers, ook vanavond. Er komen zelfs meer buitenlanders dan Walen naar Vorst straks. Opmerkelijk!