Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
I’ve seen Sam multiple times and he always puts on a good show. I’d always recommend going to watch his Pyramid sub spot, was great vibes, weather was perfect. Loved it
Btw, no surprise as I’m sure everyone expected them about but Robert Smith is curating all of the Teenage Cancer Gigs next year so absolutely no doubt The Cure will be doing 1 of them.
Ik zie op filmpjes op de socials dat Fender ook echt een aantal blazers bij zicht heeft op het podium. Dat had hij een paar jaar terug op LL niet. Dat vind ik echt top dat is namelijk hetgeen wat een aantal nummers echt goed maakt. Dan wil je dat live natuurlijk ook terug zien.
Ik zie op filmpjes op de socials dat Fender ook echt een aantal blazers bij zicht heeft op het podium. Dat had hij een paar jaar terug op LL niet. Dat vind ik echt top dat is namelijk hetgeen wat een aantal nummers echt goed maakt. Dan wil je dat live natuurlijk ook terug zien.
Weet iemand vanaf wanneer de tickets beschikbaar zijn voor doorverkoop?
Gisteren een zaterdagkaart gekocht voor iemand, nu blijkt dat die persoon waarschijnlijk niet kan die dag
Maar de ticket is dus niet door te verkopen via ticketmaster zelf..
Weet iemand vanaf wanneer de tickets beschikbaar zijn voor doorverkoop?
Gisteren een zaterdagkaart gekocht voor iemand, nu blijkt dat die persoon waarschijnlijk niet kan die dag
Maar de ticket is dus niet door te verkopen via ticketmaster zelf..
De band telde gister 8 leden, er staat echt iets, stuk voor stuk kneiter goed.
Ik stond helemaal vooraan zo dichtbij ga je niet komen bij Werchter, maximaal genoten (wel veel britten katje lam ) dat valt in zo’n kleine zaal veel meer op dan op Werchter. Cmat was voorprogramma, ook niks mis mee trouwens
Als ik hoor dat er zo veel Britten toch de oversteek hebben gemaakt... zou één van die zaterdagnamen wellicht nog The Reytons kunnen zijn? Toch wel een perfecte combi met Sam Fender voor de Britten. Zij spelen over 3 dagen in België, daarom wellicht de late aankondiging.
Toegegeven, het is weer een beetje wishful thinking.
Als ik hoor dat er zo veel Britten toch de oversteek hebben gemaakt... zou één van die zaterdagnamen wellicht nog The Reytons kunnen zijn? Toch wel een perfecte combi met Sam Fender voor de Britten. Zij spelen over 3 dagen in België, daarom wellicht de late aankondiging.
Ik mag hopen dat we toch iets groters krijgen dan een act die AB Ballroom niet uitverkoopt? Normaal zou je zo'n act op de Slope of vroeg in KluB C verwachten...
Ik mag hopen dat we toch iets groters krijgen dan een act die AB Ballroom niet uitverkoopt? Normaal zou je zo'n act op de Slope of vroeg in KluB C verwachten...
Tja ik verwacht juist geen grote namen meer. En ze hebben wel flink aan populariteit gewonnen volgens mij, in ieder geval in de UK. Als mainstage opener specifiek op deze dag zou ik het daarom niet zo'n gek idee vinden. Daarnaast is de stijl te vergelijken met Franz Ferdinand, die lijken te zijn afgevallen voor deze dag.
Allemaal leuk en aardig maar ik zou er natuurlijk m'n geld ook niet op inzetten verder Gewoon wat speculeren.