Rock Werchter 2025

Denk k net niet.
En valt ook te zien wat voor een publiek je trekt. Die zondag gaat het een veel jonger publiek zijn, minder consumptie. Of het moet zijn dat de combitickets zich in de alcohol storten die dag 🙃
Aan de line up te zien die zondag zal er inderdaad vooral gedronken worden.

• Leuk
Waarderingen: phil
Ik probeer nog een swapje te scoren!

Ben nu z’n gehele oeuvre eens wat beter onder de loep aan het nemen en daar zitten soms toch echt wel pareltjes tussen. Zo’n Play God blijkt gewoon z’n debuutsingle te zijn. Lekker hoor.
Sam is live echt zo goed! Ben zo benieuwd naar zijn playlist vanavond…zo maar eens richting Amsterdam🥳…er bied hier nog iemand zijn ticket aan voor vanavond? Las ik net ergens…

Surely it’s become clear now we aren’t getting a standalone announcement and we’ll just end up with here’s the full lineup and times?

Surely it’s become clear now we aren’t getting a standalone announcement and we’ll just end up with here’s the full lineup and times?
I don't know.
Werchter is not in a hurry I guess. Sales are more than fine is what I think with 3 days already sold out.

Here we are eager to hear about maybe 1-2 names more. Most people will not think about that.

Best tevreden met de line-up, maar ik had toch graag Ramkot, Ist Ist, Marathon of Wodan Boys gezien op de Slope

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Best tevreden met de line-up, maar ik had toch graag Ramkot, Ist Ist, Marathon of Wodan Boys gezien op de Slope
Inderdaad. The Indien, The Vices idem. Die Slope kun je eigenlijk echt moeiteloos invullen (in je dromen dan) leuk podium en genoeg artiesten die er goed zouden staan!

• Leuk
Waarderingen: napril69

Users who are viewing this thread