Rock Werchter 2025

BLUAI stond vorig jaar toch ook main, Kids With Buns is dan imo rockier dan BLUAI hoor
is dat?
heb ze 2 keer gezien kids with buns (1x toen met de nieuwe lichting in het rivierenhof dus early early) en dat is fijn en mooi & whatnot
maar da tis toch idd even rocky als bluai en dat verzoop ook wat

is dat?
heb ze 2 keer gezien kids with buns (1x toen met de nieuwe lichting in het rivierenhof dus early early) en dat is fijn en mooi & whatnot
maar da tis toch idd even rocky als bluai en dat verzoop ook wat
heb ze op de mainstage gezien van Student kickoff in Gent, Oke kleiner publiek maar die performance dat die brengen komt heel goed tot zn recht op een groot podium

Ik gok op The Reytons en Inhaler! Met afspraak dat ze pas later zouden worden aangekondigd door ticketverkoop die nog loopt.

Ik heb er natuurlijk weinig verstand, zoals het grootste deel van de mensen hier. 😬 Maar bij mij gaat het er lastig in dat dit de oorzaak is van het ontbreken van 2 namen op een verder complete line-up. En dat om die reden de poster nog niet is gepresenteerd.

Het is niet dat ik me niet kan voorstellen dat acts soms in een latere drop worden aangekondigd vanwege hun eigen ticketverkoop, of vanwege tour- of simultaanaankondingen met andere festivals. Maar in dit stadium, bij notabene dit soort acts, terwijl het toch echt al het moment van de allerlaatste drop was?? 🤔

Ik kan het me moeilijk voorstellen dus. Dan zouden dit soort situaties de afgelopen jaren, en ook bij andere festivals, toch veel vaker moeten voorvallen rond de laatste drop? Dat er wat anders speelt is natuurlijk duidelijk, en kans is dat we er nooit echt helderheid over gaan krijgen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: -victor-
Ik heb er natuurlijk weinig verstand, zoals het grootste deel van de mensen hier. 😬Maar bij mij gaat het er lastig in dat dit de oorzaak is van het ontbreken van 2 namen op de verder complete line-up. En dat om die reden de poster nog niet is gepresenteerd.

Het is niet dat ik me niet kan voorstellen dat acts soms in een latere drop worden aangekondigd vanwege hun eigen ticketverkoop, of vanwege tour- of simultaanaankondingen met andere festivals. Maar in dit stadium, bij notabene dit soort acts, terwijl het toch echt al het moment van de allerlaatste drop was?? 🤔

Ik kan het me moeilijk voorstellen dus. Dan zouden dit soort situaties de afgelopen jaren, en ook bij andere festivals, toch veel vaker zijn voorgevallen rond de laatste drop? Dat er wat anders speelt is natuurlijkheid duidelijk, en kans is dat we er nooit echt helderheid over gaan krijgen.
Op zich niet uitzonderlijk, maar valt nu het misschien extra op doordat rest affiche wel bekend is. Ik kan er natuurlijk naast zitten. Voor elke theorie valt er ook een andere te zeggen.

In 2018 werd The Killers, toen afsluiter van de vrijdag, pas halfweg februari aangekondigd omdat ze nog een show in Sportpaleis hadden die nog uitverkocht moest worden, wat rond die tijd het geval was. Alle andere grote namen waren toen al hele tijd bekend.

Time will tell! ;)

• Leuk
Waarderingen: JP5
Waarom is het eigenlijk zeker dat er nog bands bijkomen? Er was toen toch gezegd dat het de laatste namen waren? Op StuBru zeiden ze ook dat de line-up compleet was. Maar jullie zullen meer weten dan ik misschien.

Waarom is het eigenlijk zeker dat er nog bands bijkomen? Er was toen toch gezegd dat het de laatste namen waren? Op StuBru zeiden ze ook dat de line-up compleet was. Maar jullie zullen meer weten dan ik misschien.
Er staan 2 bands minder op zaterdag en anders hadden ze de affiche al lang gedeeld.

Ik heb er natuurlijk weinig verstand, zoals het grootste deel van de mensen hier. 😬 Maar bij mij gaat het er lastig in dat dit de oorzaak is van het ontbreken van 2 namen op een verder complete line-up. En dat om die reden de poster nog niet is gepresenteerd.

Ik kan het me moeilijk voorstellen dus. Dan zouden dit soort situaties de afgelopen jaren, en ook bij andere festivals, toch veel vaker moeten voorvallen rond de laatste drop? Dat er wat anders speelt is natuurlijk duidelijk, en kans is dat we er nooit echt helderheid over gaan krijgen.
Helemaal akkoord.

Vond het goed, en ben fan, maar voelde het nog niet als headliner. Perfecte op 1 na laatste. Maar er gaat meer nodig zijn. De showkes die hij erbij gaat doen in de stadions gaan nodig zijn.
Bwaa, de band staat er echt wel, een paar nummers als crumbling empire en something heavy eruit en get you down en play god/that sound/spice erin en je hebt toch een goeie setlist die zeker gaat werken op de wei. Nog wat confetti, beetje pyro en je hebt in ieder geval een beter anderhalf uur als arctic monkeys of rhcp een aantal jaar terug

Enorm genoten van show in tilburg en nu in vorst,
Timburg wint op geluid
Vorst wint op sfeer, blij dus dat ik beide heb gedaan

Crumbling Empire vond ik ook het minste nummer, als ik iets moet kiezen want vond het absoluut headlinerwaardig. Something Heavy vond ik dan net mooi. Werd volgens mij ook expliciet gezegd dat het het favoriete nummer van de band zelf is op het laatste album, dus maakt het nog schoner!

• Leuk
Waarderingen: roluf
Bwaa, de band staat er echt wel, een paar nummers als crumbling empire en something heavy eruit en get you down en play god/that sound/spice erin en je hebt toch een goeie setlist die zeker gaat werken op de wei. Nog wat confetti, beetje pyro en je hebt in ieder geval een beter anderhalf uur als arctic monkeys of rhcp een aantal jaar terug

Enorm genoten van show in tilburg en nu in vorst,
Timburg wint op geluid
Vorst wint op sfeer, blij dus dat ik beide heb gedaan
show voor potentieel 60000 man is nog wel iets anders, maar ga er vanuit dat ze wel nog bijsturen tegen dan

De lange pauzes tussen de nummers haalden de vaart er wat uit, maar wat een sfeer was dat toch in Vorst. Denk met een grootsere productie dan deze dat de wei zeker in vuur en vlam zal steken.

Maar ik zie het echt nog gebeuren dat er nog iets dansbaars als uitsmijter na hem gezet zal worden. Geloof ook niet dat die er echt moeilijk over zou doen?

Vond het goed, en ben fan, maar voelde het nog niet als headliner. Perfecte op 1 na laatste.
Maar ik zie het echt nog gebeuren dat er nog iets dansbaars als uitsmijter na hem gezet zal worden. Geloof ook niet dat die er echt moeilijk over zou doen?

Haha jongens, wat is dit nou weer opeens! We hebben weer even wat om over te zeveren voor een paar dagen. 😂

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Ik vond hem op RW23 erg saai, maar nu wel erg sterk in Vorst.
Voor headliner voor 60000 man zal er wel nog iets meer nodig zijn dan enkel sterk spelen

Charlotte de Witte staat al op Greenfields maar gelukkig hebben Tame Impala en Fred Again nog geen plannen. Kom maar door. Er is zelfs nog plek voor beiden.

(Hoera, Garrix en Armin krijgen zijn ook al elders geboekt) 😅

• Haha
Waarderingen: iPopz_Butaye

Users who are viewing this thread