Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Rock Werchter heeft de lat voor zichzelf altijd heel hoog gelegd en dat gevoel heb ik dit jaar nu niet. Ik begrijp dat artiesten niet altijd doen wat een festival verwacht (Billy Eilish), maar soms maken ze het zichzelf ook moeilijk (NIN op Graspop). En qua legacy-act had Air of Smashing Pumpkins ook niet misstaan op deze jubileumeditie.
Tussen de nieuwe namen trouwens opvallen (héél) erg veel countryartiesten. Noah Kahan, Shaboozey en Dasha zijn eigenlijk 3 keer hetzelfde. Ook een bijzondere keuze.
Ik ga sinds 2005 standaard combi naar RW. Je kan niet ontkennen dat komende editie een stijlbreuk is. En vooral (maar niet alleenà op zondag.
Mijn grote schrik is nu dat de enkele die ik per dag zeker wil zien gaan clashen...
Ik hoop écht nog heel hard op enkele gevestigde waardes. Zij die de klappen van de zweep kennen. En de plectrum op de snaar.
Tuurlijk is dat kut. Maar wel een mooi moment om Pommelien toch maar een kans te geven haha. Vorig jaar op Pinkpop ook niet geheel vrijwillig gaan zien en sindsdien overtuigd.
Denk dat het onironisch één van de beste pop-dagen ooit is met wie daar allemaal staan. Maar wat is die dag uit balans zeg. Normaal denk ik bij klagende mensen over aankondigingen waar geen gitaar in te horen is van joh, laat gaan. Dat is de kracht van Werchter, de diversiteit. Zal tegelijkertijd wel iets anders spelen wat meer je ding is. Maar op deze dag hebben de gitaarliefhebbers alle reden tot klagen. Hoop voor hen dat het in de laatste aankondigingen nog wat recht getrokken wordt.
Vind ook bijzonder dat de stages nog niet bekend zijn van de namen meestal is dat met deze worp toch zouden ze dan op zaterdag nog wat niet helemaal vast hebben liggen bijvoorbeeld en dat ze daarom het nu even zo doen
Ik ga sinds 2005 standaard combi naar RW. Je kan niet ontkennen dat komende editie een stijlbreuk is. En vooral (maar niet alleenà op zondag.
Mijn grote schrik is nu dat de enkele die ik per dag zeker wil zien gaan clashen...
Ik hoop écht nog heel hard op enkele gevestigde waardes. Zij die de klappen van de zweep kennen. En de plectrum op de snaar.
Ik snap niet dat je dan toch gaat met zo'n line-up. Ik ga sinds 1997 en dit jaar voor het eerst niet. Genoeg andere leuke festivals met wel goede muziek. Of losse concerten. Jammer van de traditie, maar soms zijn er grenzen.