Rock Werchter 2025

Zou er wellicht iets met Franz Ferdinand zijn gebeurd wat die zaterdag door de war heeft gegooid?

Ik zie anders echt 0,0 reden waarom ze die niet gewoon aan zouden kondigen na die leak.

Zou er wellicht iets met Franz Ferdinand zijn gebeurd wat die zaterdag door de war heeft gegooid?

Ik zie anders echt 0,0 reden waarom ze die niet gewoon aan zouden kondigen na die leak.
Misschien onduidelijkheid bij andere artiesten waardoor de vraag is of ze een hoge spot in de Barn krijgen of een middagspot op de Main?

Gebaseerd op de volgorde op de website:

Donderdag
Main: Linkin Park - Deftones - Fontaines DC - De la Soul - X - X - X
Barn: Iggy Pop - Amyl & the Snifers - Nia Archives - Jacob Collier - While She Sleeps - GLINTSAL
Klub C: Ezra Collective - X - Mother Mother - X - Alessi Rose - X
Slope: X - X - X - X - X - X

Vrijdag
Main: Green Day - Simple Minds - girl in red - Weezer - X - X - X
Barn: Underworld - X - Wet Leg - Warhaus - Purple Disco Machine - Sylvie Kreusch
Klub C: Caribou - Arsenal - Mark Ambor - Lola Young - X - X
Slope: X - Dikke - Backseat Lovers - X - X - X

Zaterdag
Main: Sam Fender - X - Raye - X - X - X - X
Barn: Maribou State - Elbow - Goldband - Beth Gibbons - Amenra - X
Klub C: Barry Can't Swim - X - Blanco White - X - X - X
Slope: X - X - X - X - X - X

Zondag
Main: Olivia Rodrigo - Noah Kahan - Gracie Abrams - X - X - X - X
Barn: Rüfüs du Sol - Dean Lewis - Pommelien Thijs - David Kushner - X - GOOSE
Klub C: Overmono - X - Dasha - Bolis Pupil - Shaboozey - X
Slope: Wunderhorse - X - X - X - Jokke - X
Ik denk dat Donderdag Main nu wel rond is hoor.
Main: Linkin Park - Deftones - Fontaines DC - Iggy Pop - Amyl & the Snifers - GLINTSAL

En de zondag zou me ook niet verbazen:
Main: Olivia Rodrigo - Noah Kahan - Gracie Abrams - Dean Lewis - Pommelien Thijs - David Kushner - X

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
De La Soul ook in het persbericht in verband gebracht met 50 jaar RW zie ik. Sowieso een naam die nog nergens een show had staan toch?

Zou zaterdag trouwens niet onverwachts slecht verkopen, waardoor ze nog in drukke onderhandelingen zijn voor die dag? Of gaat het toch Oscar & The Wolf zijn en wachten ze tot de verkoop van Pukkelpop?

Users who are viewing this thread