Rock Werchter 2025

In het voorprogramma van Noordkaap (jaja nieuwe lichting is voor beginnende artiesten hoor) gezien en dat was niet heel indrukwekkend. Al denk ik ook dat ze er wel eens zou kunnen staan, want StuBru draait het echt heel erg veel.

Ik ben wel fan van het nummer. Zou leuk zijn om The Slope in de vroege namiddag.

Met Berre erbij zitten we nu al aan 11. Heel veel moeten er dus ook niet meer bijkomen…
T' Hof van Commerce lijkt me ook nog een inkopper. Misschien nog wat Nieuwe Lichting materiaal.
Het is gewoon doodzonde dat we redelijk wat herhaling krijgen in de belgische acts.

Met Berre erbij zitten we nu al aan 11. Heel veel moeten er dus ook niet meer bijkomen…

Geen idee wie het is maar die staat dus op zaterdag. Net als Frans Ferdinand.

Kans op London Grammer/FKA Twigs/KOL voor Fender wel heel aannemelijk nu. Maar waarom zouden we dit nog niet mogen weten? 🤔

• Leuk
Waarderingen: phil
Is die Sam Fender op zaterdag niet een The Strokes-gevalletje voor de programmatoren van Rock Werchter mss? De internationale theorie is dat Sam Fender een festival-headliner is. Ik kan me dat inbeelden dat dat in het Verenigd Koninrijk absoluut het geval is. Maar de (inter)nationale praktijk is dat Fender belange niet zoveel tickets verkoopt als verwacht en men toen bij LN in een kramp is geschoten? Hoe kan men dit corrigeren zonder dat zowel Sam Fender geen gezichtsverlies lijdt, als de nieuw aan te kondigen sub-headliner, zowel als LN België?

Zou in principe kunnen, maar als je dan naar mogelijkheden kijkt tot sub...
Lijkt me niet dat een Kings Of Leon of zelfs Jack White echt voor veel meer verkoop gaat zorgen

Ja maar kan wel zijn dat net de stilte rond die dag te maken heeft met dat ze ‘m serieus aan het stutten zijn. Zie dit eigenlijk wel als een positief iets.
Ik herinner me ook nog dat in 2023 die vrijdag op een gegeven moment de zwakste dag was met weinig aangekondigde namen en achteraf bleek dat een van de meest stacked dagen te zijn. Nu moet er wel nog veel gebeuren voordat dit ook voor zaterdag het geval zou zijn... 😅

• Leuk
Waarderingen: mattman
Ook wel opvallend dat Ramkot niet in dit pakketje met veelal Belgen zit, dat is er nou een die bij uitstek wél op positieve reacties zou kunnen rekenen lijkt me.

Had ze voorgaande jaren ook steeds verwacht btw.

• Leuk
Waarderingen: musicislife en MeesPos
Ik herinner me ook nog dat in 2023 die vrijdag op een gegeven moment de zwakste dag was met weinig aangekondigde namen en achteraf bleek dat een van de meest stacked dagen te zijn. Nu moet er wel nog veel gebeuren voordat dit ook voor zaterdag het geval zou zijn... 😅

Het zou alvast het betere 'stutwerk' moeten zijn. London Grammar lijkt me een solide basis maar daarmee alleen trek je die 'brik-a-brak' niet helemaal recht. Laat ze ons maar verrassen, maar kom niet af met een Kings Of Leon of een Jack White.

Users who are viewing this thread