Rock Werchter 2025

Denk dat het onironisch één van de beste pop-dagen ooit is met wie daar allemaal staan. Maar wat is die dag uit balans zeg. Normaal denk ik bij klagende mensen over aankondigingen waar geen gitaar in te horen is van joh, laat gaan. Dat is de kracht van Werchter, de diversiteit. Zal tegelijkertijd wel iets anders spelen wat meer je ding is. Maar op deze dag hebben de gitaarliefhebbers alle reden tot klagen. Hoop voor hen dat het in de laatste aankondigingen nog wat recht getrokken wordt.
Deze reactie vat mijn gevoel ook goed samen.
Teleurstellende drop en als de volgorde op de site al de plaatsing op de podia aangeeft dan lijkt de donderdag ook nog eens in een clashfestijn veranderd. Al ga ik er vanuit dat dit niet het geval is, aangezien Glintsal bvb niet klopt qua positie op de site in dat geval.
Veel Belgen ook, hoop dat het daar bij blijft, want kan je op elke straathoek zien.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
die popnamen individueel kan je aankondigen, maar tel eens op hoeveel er intussen staan. En op wat voor plaatsen ze terecht komen. Intriest.
Waarom? Het zijn voor het grootste gedeelte namen die die spots ook hebben verdient. En er zal veel volk op afkomen. Ik zie niet in wat daar triest aan is.

Waarom? Het zijn voor het grootste gedeelte namen die die spots ook hebben verdient. En er zal veel volk op afkomen. Ik zie niet in wat daar triest aan is.
Ik wil toch de podiumindeling is zien. Want die zondag leek net zoals die donderdag heel hard in dezelfde stijl te gaan, maar nu lijkt op donderdag toch een shift gebeurd te zijn met wat andere stijlen op de Main.

Wel gaaf dat Weezer gelijk een nummer heeft geschreven ter ere van deze drop:

Oke oke, we houden allemaal een beetje van overdrijven.

Leuk voor haar, maar wel jammer, komt in een tent toch véél beter tot zijn recht?
Ik weet het niet, denk dat haar shows een pak dynamischer zijn geworden.. Kan goed uitpakken op de main, denk ik. Zeker als je ziet hoe vlot ze shows uitverkoopt tegenwoordig, zal er wel wat volk op af komen.

• Geweldig
Waarderingen: swissepfan
Organisatie weet ook dat het moment dat ze Pommelien lossen, dat er maar voor een iets aandacht is. Dus logisch ergens dat ze 'maar' 20 namen lossen. Voor zaterdag zal nog niet alles op punt staan met wellicht wat verschuivingen.

Users who are viewing this thread