Rock Werchter 2025

Pommelien maakt deze worp goed voor mij, die kon echt wel niet ontbreken. Lijkt een vrij hoge spot te gaan krijgen ook, ze staat op de site alvast boven 8 andere namen die dag. Verrassend voor mij wel dat ze op zondag echt volledig poppy gaan. Die dag is al lang uitverkocht, dus ik had verwacht dat ze meer op de combigangers zouden inzetten die dag.

Voor de rest paar leuke Belgische namen als Dikke, Warhaus en Sylvie Kreusch. Ook De La Soul & vooral Wunderhorse kan ik wel pruimen. Wanneer zouden we een eerst podiumverdeling krijgen?
Er staan ook 5 namen boven haar 🙃 waarvan de meeste op main gaan staan. onder andere goose staat er onder maar die krijgen een hoge spot op de andere stage

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Rare worp wel, de Indie is ook ver te zoeken dit jaar. Veel meer dance ook ten opzichte van voorgaande jaren.
Inderdaad, zeer veel dance. Mij hoor je niet klagen, prima zo. Maar inderdaad wel opvallend. Wel spijtig dat Underworld en Caribou op vrijdag staan, want ik wil ook Simple Minds en Green Day zien.

Dit is toch eigenlijk de drop met Belgische namen plus nog wat extra? Ik tel er 8, dus met de al bekende namen (Amenra, GOOSE) is dat het waarschijnlijk zo ongeveer. Verder lijkt het erop dat er al de nodige Slope namen op de lijst staan.

Jammer wel dat mijn op het eerste gezicht must sees (De la Soul, Nia Archives) nou net op de dag staan dat ik er niet bij kan zijn (donderdag).

Ik Wil Nia Archives niet missen, maar ben bang dat die tegelijk gaat zijn met één van de grotere harde rockbands op donderdag :( En de harde rockbands zijn al zo schaars verder in het weekend haha

Wel mooi om te zien wie hier weer vlekken in z'n gezicht krijgt als het woord "Pop" valt. Kop op, er is over het algemeen genoeg gitaar te vinden op Werchter. Weezzzzzzzer zelfs, rock on!
Pop mag er zeker zijn maar die zondag mag toch echt wat tegengewicht krijgen voor mensen met een combi. 1 vd mindere dagen ooit op mn hele werchtergeschiedenis.

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Er staan ook 5 namen boven haar 🙃 waarvan de meeste op main gaan staan. onder andere goose staat er onder maar die krijgen een hoge spot op de andere stage
Ja logisch dat er nog 5 namen boven staan hé :p Hier werd door velen aangenomen dat Pommelien dagopener op de main zou zijn, maar het ziet er naar uit dat ze als 3e of 4e van de dag mainstage zal spelen. De Bazart-spot uit 2022 dus.

Natuurlijk niet, gewoon goed geprogrammeerd. Dan zoek je het die dag eens niet op de main, oh wat erg. Slope namen zullen veel goedmaken.
Het probleem is niet dat die namen er staan, het probleem is dat ze allemaal op 1 dag staan en dat er (tot nu) te weinig variatie is die dag. Het toffe aan Werchter was imo juist dat ze die "thema dagen" (bijna) nooit programmeerden.

Users who are viewing this thread