Rock Werchter 2025

Wel mooi om te zien wie hier weer vlekken in z'n gezicht krijgt als het woord "Pop" valt. Kop op, er is over het algemeen genoeg gitaar te vinden op Werchter. Weezzzzzzzer zelfs, rock on!
Rustaaag, laat ze even doen, altijd lastig als het onvermijdelijke gebeurd.

Zal wel een losse aankondiging volgen voor de grote naam op zaterdag dan. Die verwachting scheppen ze nu wel. Of een heel pakketje zaterdagnamen.

• Leuk
Waarderingen: JP5 en mattman
Mèh! Ik ben al twintig jaar een trouwe Rock Werchter bezoeker maar deze verjaardagseditie komt tot nog toe wat flets over. Mocht Pinkpop soortgelijke affiche publiceren in Nederland zou er - terecht - moord en brand worden geschreeuwd.
Pinkpop mocht willen dat het dit jaar zo'n mooi affiche had. Alhoewel de worp vandaag tegenvalt vind ik het overall programma alsnog echt sterk.

• Leuk
Waarderingen: muggenstift en elo
Ik wil echt wel wat nieuws proberen/inluisteren, maar die zondag....
- Goose
- Wunderhorse

dat is wat ik ECHT wil zien. Voor de rest veeeeeel te eenzijdig aanbod. De donderdag leek andersom (te) eenzijdig , maar met deze worp is dat juist ook weer voor meer man aantrekkelijk geworden lijkt me.

We zijn eigenlijk nog niet zoveel wijzer ... Die zondag gaat nog het broodnodige tegengewicht krijgen, kan niet anders toch?

Blij met Weezer, Warhaus, Caribou (had hem wel liever op zaterdag of zondag zien staan!), Sylvie Kreusch, Wunderhorse en Bolis Pupul. Dat is toch 6/20. De La Soul of Pommelien wil ik ook wel zien als er niets beter tegenover staat.

Langs de ene kant waren de verwachtingen hoger, langs de andere kant zijn het ook maar 20 namen, dit is niet zo'n grote drop. Er komt dus nog veel aan, ik leef nog op hoop.

Als je in een ander genre zoveel gelijkaardige acts zou programmeren zou er veel geklaag zijn en nu is dat sterk programmeren? Die zondag is momenteel echt niets voor mensen die geen pop willen zien. Dan kan je Goose en wunderhorse kijken en verder aan de toog zitten.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Als je in een ander genre zoveel gelijkaardige acts zou programmeren zou er veel geklaag zijn en nu is dat sterk programmeren? Die zondag is momenteel echt niets voor mensen die geen pop willen zien. Dan kan je Goose en wunderhorse kijken en verder aan de toog zitten.
En Rüfüs du Sol!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Dit is toch eigenlijk de drop met Belgische namen plus nog wat extra? Ik tel er 8, dus met de al bekende namen (Amenra, GOOSE) is dat het waarschijnlijk zo ongeveer. Verder lijkt het erop dat er al de nodige Slope namen op de lijst staan.

Jammer wel dat mijn op het eerste gezicht must sees (De la Soul, Nia Archives) nou net op de dag staan dat ik er niet bij kan zijn (donderdag).

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Zal wel een losse aankondiging volgen voor de grote naam op zaterdag dan. Die verwachting scheppen ze nu wel. Of een heel pakketje zaterdagnamen.
Inderdaad, nu is er bij mij ook de verwachting dat er toch iets relatief groot komt op zaterdag, iets tussen RAYE en Sam Fender om concreet te zijn.

Users who are viewing this thread