Rock Werchter 2025

Pommelien maakt deze worp goed voor mij, die kon echt wel niet ontbreken. Lijkt een vrij hoge spot te gaan krijgen ook, ze staat op de site alvast boven 8 andere namen die dag. Verrassend voor mij wel dat ze op zondag echt volledig poppy gaan. Die dag is al lang uitverkocht, dus ik had verwacht dat ze meer op de combigangers zouden inzetten die dag.

Voor de rest paar leuke Belgische namen als Dikke, Warhaus en Sylvie Kreusch. Ook De La Soul & vooral Wunderhorse kan ik wel pruimen. Wanneer zouden we een eerst podiumverdeling krijgen?

• Haha
Waarderingen: phil
Zondag idd totaal niet evenwichtig? Persoonlijk staat er veel leuks op voor mij, maar we zitten toch met heel wat mensen in de groep die wat rockgroepen missen? En waar zijn de grote indienamen die te verwachten zijn zoals Foster the People en Glass Animals?

• Leuk
Waarderingen: phil en festirock
Blij met Arsenal, Sylvie, het vandaag ontdekte Wunderhorse en Weer. Voor de rest... bleh.

De La Soul (nog wel cava) main stage dan? Staan als 4e van de dag op de website.
Verder gaat hopelijk Arsenal niet clashen met Green Day, Weezer of Simple Minds.

• Leuk
Waarderingen: phil

Users who are viewing this thread