Rock Werchter 2025

Toen ze afsluiter op de main van Werchter waren een jaar of 10-8 terug stonden mijn vriendin en ik zowat tegen het podium aan. Man dat was een flinke gymnastiek-les daar hahaha. Genoten.
Is het goed? het is vooral gewoon hard, doorgaan, een hoop bas en geflits.
Heerlijk. Keith is er natuurlijk niet meer bij. Maar ik denk dat dat bij een Prodigy minder uitmaakt waar een hele act toch vooral overstemd wordt door visuals en kabaal.

Ik had dezelfde ervaring in 2009 😅

Maar ik weet niet wat het geeft zonder Keith. Faitless zonder Maxi Jazz vorig weekend was toch niet overweldigend.

• On fire
Waarderingen: ChrisV
Wil nog even fanboyen hier voor Rufus Du Sol. Pas nu ontdekt door de aankondiging op RW en de liedjes bevielen me meteen heel erg op Spotify. Gister wat live beelden gezien en lijkt me een zalig optreden te worden! Mogelijks skip ik Olivia dan hiervoor, nog niet zeker, maar dat het überhaupt een optie was dat had ik voorheen nooit verwacht. Leuk, nieuwe acts leren kennen door line-ups (y)
Overmono vind ik ook erg fijn, goede act ook!, maar Rufus Du Sol vind ik muzikaal gezien erg koud en zelfs een beetje saaitjes.

Sowieso ga ik voor geen van beiden Olivia skippen. Was in het Sportpaleis erg sterk.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Wil nog even fanboyen hier voor Rufus Du Sol. Pas nu ontdekt door de aankondiging op RW en de liedjes bevielen me meteen heel erg op Spotify. Gister wat live beelden gezien en lijkt me een zalig optreden te worden! Mogelijks skip ik Olivia dan hiervoor, nog niet zeker, maar dat het überhaupt een optie was dat had ik voorheen nooit verwacht. Leuk, nieuwe acts leren kennen door line-ups (y)
Mochten deze clashen neig ik op dit moment ook naar Rufus Du Sol, maar beiden zouden niet echt droom afsluiter zijn van het weekend (zacht uitgedrukt). Dan nog maar even knallend afsluiten op The Hive :cool:

Gho het gerucht ging toch al langer de ronde en het is een beetje nu of nooit. Hoop het toch dat het wel doorgaat. Maar ik heb een grote soft spot voor hen aangezien zij mijn eerste Werchter en festivaldag ooit afgesloten hebben, dus zou het tof vinden om ze nog eens te zien.
Ik zou ze ook wel graag zien komen op graspop hoor! Alleen hoop ik dat het dan niet ten koste is van een andere (meer metal gerichte) headliner!

Wie hebben zij nu tegenwoordig eigenlijk als zanger/rapper?
Een collega die deze week naar Antwerpen is geweest wist te vertellen dat ze Maxi projecteren bij de klassiekers (dus idd vocals op tape). En voor hun nieuw werk was er een zanger en zangeres aanwezig.

Een collega die deze week naar Antwerpen is geweest wist te vertellen dat ze Maxi projecteren bij de klassiekers (dus idd vocals op tape). En voor hun nieuw werk was er een zanger en zangeres aanwezig.
Wel jammer eigenlijk. Dacht dat dit nog een leuke was geweest onder de noemer 50 jaar RW, maar op deze manier zie ik het ook niet gebeuren dan.
Zit je tijdens de hits naar een scherm te kijken...

Wel jammer eigenlijk. Dacht dat dit nog een leuke was geweest onder de noemer 50 jaar RW, maar op deze manier zie ik het ook niet gebeuren dan.
Zit je tijdens de hits naar een scherm te kijken...
Gaan er waarschijnlijk wel gewoon staan hoor. Afsluiter in de KluB bv?

Ik hoop niet dat ze echt 2 dagen rock doen en 2 dagen pop want hou wel van afwisseling hoop dan ook als deftones komt dat die mooi op de zondag komt. Heb ik daar ook weet een mooie acts. Die genre dagjes zijn leuk maar wel tot een bepaalde hoogte.
Zou ik niet bang voor zijn hoor. Werchter werkt nooit meer themadagen. Als de mainstage veel pop heeft dan is er meer dan genoeg ander moois te vinden in de tenten en andersom. De boekers hebben erg goed door dat ze 88k bezoekers te plezieren hebben en deze niet allemaal dezelfde muzieksmaak hebben.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Toen ze afsluiter op de main van Werchter waren een jaar of 10-8 terug stonden mijn vriendin en ik zowat tegen het podium aan. Man dat was een flinke gymnastiek-les daar hahaha. Genoten.
Is het goed? het is vooral gewoon hard, doorgaan, een hoop bas en geflits.
Heerlijk. Keith is er natuurlijk niet meer bij. Maar ik denk dat dat bij een Prodigy minder uitmaakt waar een hele act toch vooral overstemd wordt door visuals en kabaal.
Verleden jaar op Ronquieres was het zeer slecht. Ze doen nu zo'n mash up van hun werk met een soort van metal/punk band dat de oude nummers zo een sound geven... Ik zou zeggen het klinkt als the prodigy geremixt door Pendulum?

Users who are viewing this thread