Rock Werchter 2025

Wat zijn de voorspellingen voor komende drop??
Kleine voorspelling voor de komende drop:

donderdag – FKA Twigs, Turnstile, Sabrina Carpenter
vrijdag - Aurora, Weezer
zaterdag - Magdalena Bay, St. Vincent
zondag – Jack White, Justice, Gracie Abrams

Deze week (als het patroon van vorig jaar wordt gevolgd) of anders volgende week.
Dit was mijn voorspelling van afgelopen maandag.

The Warning verwacht ik hier ook wel nu die er bij Graspop niet bij zit
Ik ben die eens aan het inluisteren omdat die naar de zondag van Pinkpop komen (waar ik kaarten voor heb). Ik had er nog niet van gehoord en blijkbaar afgelopen zomer nog op de Lokerse Feesten gestaan. Maar lijkt mij een leuke toevoeging op de affiche.

Stick To Your Guns zou een vette zijn voor The Slope, aangezien ze niet in het pakketje van Graspop zaten (kan natuurlijk nog).

Verder hoop ik bij de volgende drop op in ieder geval een handjevol uit onderstaand rijtje:
Weezer - Deftones - Biffy Clyro - The Wombats - Franz Ferdinand - Fat Dog - Gurriers - Turnstile - The Reytons - Blossoms - Wunderhorse - Royal Republic - Ramkot - Wodan Boys - Meltheads en Massive Attack of The Prodigy als barnhead.

Stick To Your Guns zou een vette zijn voor The Slope, aangezien ze niet in het pakketje van Graspop zaten (kan natuurlijk nog).

Verder hoop ik bij de volgende drop op in ieder geval een handjevol uit onderstaand rijtje:
Weezer - Deftones - Biffy Clyro - The Wombats - Franz Ferdinand - Fat Dog - Gurriers - Turnstile - The Reytons - Blossoms - Wunderhorse - Royal Republic - Ramkot - Wodan Boys - Meltheads en Massive Attack of The Prodigy als barnhead.
met die genoemde namen of een handvol zou ik ook heel blij zijn. en gooi er dan ineens nog maar A day to remember en Bad omens bovenop :)

Dan liever Massive Attack als Barnhead, want The Prodigy zie ik al op Rock Am Ring hihi. Voor de rest prima rijtje!

The Prodigy staat op Graspop. 😉

Users who are viewing this thread