Rock Werchter 2025

Bands die overal staan maar precies ontbreken op Graspop.

Electric callboy
A day to remember
Knocked loose
Poppy
Landmvrks
Polaris

Electric callboy zijn we al een eindje bijna zeker maar de andere bands zou een verrassing zijn voor mij.
EC toch al een zaalshow aangekondigd? Die gaan echt niet meer op RW25 staan hoor.

November 2025. Veel bands spelen shows in november en zomerfestivals. Point taken vaak kondigen ze die maar aan na de zomer maar dit lijkt me geen showstopper.
Oké, helemaal uitgesloten is het niet maar in moet het nog maar zien gebeuren.

Oké, helemaal uitgesloten is het niet maar in moet het nog maar zien gebeuren.
Voor een band die dit jaar Graspop, pukkelpop gespeeld heeft en het jaar er voor Alcatraz en lotto arena en het jaar er voor Alcatraz en 2x Trix. Denk ik dat je onderschat hoe vaak die band tourt.

Die hebben inderdaad ook een verkeerde afslag genomen ja hahahah
Dead poet society, hardy, hot milk, Peyton Parrish, lagwagon, creeper, eagles of death metal er staan wel nog bands die niet helemaal in het metal genre liggen. Vorig jaar stond the last internationale er ook bijvoorbeeld .

Dead poet society, hardy, hot milk, Peyton Parrish, lagwagon, creeper, eagles of death metal er staan wel nog bands die niet helemaal in het metal genre liggen. Vorig jaar stond the last internationale er ook bijvoorbeeld .
Ja maar dan vind ik DPS nog de meest vreemde eend van die rij (oke Hardy misschien ook wel)

Ik doe al jaren de beveiliging bij een plaatselijk dorpsfeest, de combi van beide is het meest gevaarlijk maar mensen die de hele avond blikjes baco drinken of gewoon lekker een aantal borrels drinken heb je vaak niet meer last van als de mensen die 12L bier achterovergooien.
Er is dan ook verschil tussen blikjes baco of een fles bacardi met een scheutje cola.
Blikje baco is 5%. Verschilt niet met pils.
Alcoholvergiftiging krijgen met alleen pils is nog best een uitdaging. Met sterke drank een stuk gemakkelijker.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread