Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat betwijfel ik. De gemiddelde PKP ganger kent Papa Roach niet. Daarom hoop ik dat Deftones, Papa Roach en Cypress Hill er toch gaan bij zijn bij de volgend drop.
Dat betwijfel ik. De gemiddelde PKP ganger kent Papa Roach niet. Daarom hoop ik dat Deftones, Papa Roach en Cypress Hill er toch gaan bij zijn bij de volgend drop.
Grappig hoe dat zo kan verschillen. Stonden vorig jaar (Jera on Air 2023) zelfs in mijn top 10 concerten van het jaar. Sfeer speelt natuurlijk ook wel een rol bij dat soort optredens.
Grappig hoe dat zo kan verschillen. Stonden vorig jaar (Jera on Air 2023) zelfs in mijn top 10 concerten van het jaar. Sfeer speelt natuurlijk ook wel een rol bij dat soort optredens.
Dat het je ding niet is oké, dat ze waarschijnlijk live niet altijd goed zijn ook oké. Maar one hit wonder is het niet hoor. Scars, Between Angels & Insects, Blood Brothers, Hollywood Whore, Getting Away With Murder,... zijn in hun genre zeer bekende nummers. Je gaat ze waarschijnlijk niet op Studio Brussel horen. Maar Bad Omens, While She Sleeps, of zelfs Tool ook niet echt.
Qua listens gaan ze met hun populairste nummers vlotjes over The War On Drugs, Arcade Fire, The National,...
Het gaat hen er niet om hoe dronken je er bij loopt. Daar trekken ze zich weinig van aan, zoalng je niemand in gevaar brengt. Het gaat er gewoon om dat hoe minder drank jij van thuis uit meebrengt, hoe meer winst zij kunnen maken op de verkoop van bier.
Hoe gezever over hoeveel dronken mensen rondlopen op de wei een topic kan zijn.
In de 32 j dat ik er kom ( wel niet op de camping) nooit geteld, nooit druk over gemaakt, nooit zever of ruzie gezien, heel weinig drugs ook op de wei gevonden, gezien,…
In de Vlaamse cultuur hoort bij een festival een pint.
Erger vind ik lullen ( meestal zeer luid, een mannengroep, en niet stomdronken) tijdens het concert. Er bestaat een woord voor, wacht,…..
Ook dringen naar voor als het concert al begonnen is en na het bekendste nummer terug vertrekken vind ik niet aangenaam.
Gisteren Danny Vera gezien en vond het zoals altijd top en charismatisch, hoe populair is hij in België? Zou hem best in Klub C willen zien op de Fender dag.
Hoe gezever over hoeveel dronken mensen rondlopen op de wei een topic kan zijn.
In de 32 j dat ik er kom ( wel niet op de camping) nooit geteld, nooit druk over gemaakt, nooit zever of ruzie gezien, heel weinig drugs ook op de wei gevonden, gezien,…
In de Vlaamse cultuur hoort bij een festival een pint.
Erger vind ik lullen ( meestal zeer luid, een mannengroep, en niet stomdronken) tijdens het concert. Er bestaat een woord voor, wacht,…..
Ook dringen naar voor als het concert al begonnen is en na het bekendste nummer terug vertrekken vind ik niet aangenaam.
JPEG en Joey Valence kunnen natuurlijk ook makkelijk op Dour. Iggy Pop zou ik voor de jubileum editie ook wel een leuke vinden voor op de main zo voor Simple Minds ofzo
Dus Sam Fender dan toch een stadium-act tegen RW2025. Lijkt dan toch een all-time headlinerijtje te kunnen worden aan deze snelheid.
Vergroot ook de kans dat hij op Glastonbury gaat headlinen de week ervoor. Dan toch ook weer mooi van RW geboekt dit jaar als zowel Olivia Rodrigo als Sam Fender Glastonbury hebben geheadined de week ervoor. Linkin Park duidelijk de belangrijkste rockact te boeken naam was en Green Day gewoon een goeie legacy boeking is die er al even niet meer gestaan heeft.
Ik vind die verdeling op de Slope precies niet altijd van klein naar groot.
The Clockworks lijkt me niet groter dan Skindred?
Hot Mulligan lijkt me niet groter dan Sprints?
The Snuts lijk met niet groter dan Soccer Mommy
...
Wat mee kan spelen: kleine bands die al even geboekt staan voor een bepaalde spot. Op dat moment is de ene groter dan de andere, maar tegen dat ze aangekondigd worden/ het festival begint hebben ze een boost in populariteit gehad en staan daardoor lager dan je zou verwachten