Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik doe al jaren de beveiliging bij een plaatselijk dorpsfeest, de combi van beide is het meest gevaarlijk maar mensen die de hele avond blikjes baco drinken of gewoon lekker een aantal borrels drinken heb je vaak niet meer last van als de mensen die 12L bier achterovergooien.
FKA Twigs kunnen we afschrijven voor Rock Werchter, ze doet al open'er in Polen op vrijdag 4 juli en zal nu dus of op zaterdag 5 of op zondag 6 juli spelen in Down The Rabbit hole. Ik geloof niet dat ze drie dagen achter elkaar gaat spelen op festivals. In het verleden was ze heel selectief waar dat ze optrad. Maar het goede nieuws is dat St Vincent niet in de worp van Down the Rabbit Hole was dus de kans is heel groot dat die wel op Rock Werchter belandt.Na haar vrijdag in Open'er hopelijk op zaterdag of zondag op Rock Werchter.
Had verwacht dat we nu iets meer duidelijkheid zouden krijgen maar denk dat we alleen fat dog en gurriers wel met pen kunnen opschrijven van de dtrh line-up die er niet al staan
Heb de indruk dat die er nooit zullen staan. De kansen zijn er genoeg geweest de laatste 15 jaar ofzo. Zo een bands vind ik altijd wel passen op plek 2 of 3 in het begin van de dag.
Heb de indruk dat die er nooit zullen staan. De kansen zijn er genoeg geweest de laatste 15 jaar ofzo. Zo een bands vind ik altijd wel passen op plek 2 of 3 in het begin van de dag.