Rock Werchter 2025

The Prodigy kan net zo goed weer afgevallen zijn voor Graspop. Die zaterdag en zondag staan ze al op Hurricane/Southside, en op donderdag of vrijdag is er geen ruimte meer over om ze een mainstage te laten afsluiten, terwijl dat hun eis schijnt te zijn. Tegelijk sluit die eis ze natuurlijk ook uit voor Werchter, als ze daar aan vasthouden.

The Prodigy kan net zo goed weer afgevallen zijn voor Graspop. Die zaterdag en zondag staan ze al op Hurricane/Southside, en op donderdag of vrijdag is er geen ruimte meer over om ze een mainstage te laten afsluiten, terwijl dat hun eis schijnt te zijn. Tegelijk sluit die eis ze natuurlijk ook uit voor Werchter, als ze daar aan vasthouden.

Tenzij ze hen de Pendulum spot hebben kunnen geven door het succes daarvan vorig jaar? Denk niet dat ze daar persé ongevoelig voor zijn

Mark Ambon naar NOS Alive.

Ik heb werkelijk nog nooit van 'm gehoord, maar staat hier op het hoofdpodium (!) en ook op Pinkpop staat deze kerel hoog op de lineup. Misschien iets voor een van de 2 popdagen van RW...

• Thinking
  • Verdrietig
Waarderingen: Everyknight en JP5
Tenzij ze hen de Pendulum spot hebben kunnen geven door het succes daarvan vorig jaar? Denk niet dat ze daar persé ongevoelig voor zijn
Lijkt mij ook, maar ik weet niet hoe halsstarrig dat management is in die eis. Ze staan op de gelekte poster nog wel net in het rijtje mainstage headliners dus ik verwacht alleszins dat de onderhandelingen toen toch voor zo'n positie op de 2e mainstage liepen, en dat gaat in ieder geval niet meer passen.

Mark Ambon naar NOS Alive.

Ik heb werkelijk nog nooit van 'm gehoord, maar staat hier op het hoofdpodium (!) en ook op Pinkpop staat deze kerel hoog op de lineup. Misschien iets voor een van de 2 popdagen van RW...

Ik snap dat er een popdag moet komen maar het kan toch wel wat vlotter als dit. Zelfde met Noah Kahan, hartstikke goede artiest maar vind dat je slome intieme muziek in de Barn moet zetten is gewoon jammer van het hoofdpodium. Heb ik liever pop zoals Chappel Roan, ook niet mijn muziek en kwalitatief misschien wat minder goed maar kun je als niet liefhebber veel meer mee.

Overmono is top, live ook een meerwaarde
Ik laat me heel graag verrassen!
Bij RW verwacht ik dat ik elke dag naar een paar bekende kleppers toe kan leven, en op de route door de dag heen wat nieuwe dingen ontdek, tussendoor een oude bekende en s'avonds een dansje waag, meezingen bij een Snow Patrol, of keihard knallen bij snoeiende riffs. Overmono, Noah, Rufus en ook Raye zijn voor mij nog niet de namen waar ik op dit moment in de avond naartoe zou leven.

Maar ik ga ze allen nog wat beter inluisteren!

de gelekte posters zijn lang niet altijd correct dus ik zou daar nog niet zo zeker van zijn.
Gho het gerucht ging toch al langer de ronde en het is een beetje nu of nooit. Hoop het toch dat het wel doorgaat. Maar ik heb een grote soft spot voor hen aangezien zij mijn eerste Werchter en festivaldag ooit afgesloten hebben, dus zou het tof vinden om ze nog eens te zien.

Gho het gerucht ging toch al langer de ronde en het is een beetje nu of nooit. Hoop het toch dat het wel doorgaat. Maar ik heb een grote soft spot voor hen aangezien zij mijn eerste Werchter en festivaldag ooit afgesloten hebben, dus zou het tof vinden om ze nog eens te zien.
Toen ze afsluiter op de main van Werchter waren een jaar of 10-8 terug stonden mijn vriendin en ik zowat tegen het podium aan. Man dat was een flinke gymnastiek-les daar hahaha. Genoten.
Is het goed? het is vooral gewoon hard, doorgaan, een hoop bas en geflits.
Heerlijk. Keith is er natuurlijk niet meer bij. Maar ik denk dat dat bij een Prodigy minder uitmaakt waar een hele act toch vooral overstemd wordt door visuals en kabaal.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Denk dat het alternatief voor Olivia of Overmono of Rufus Du Sol wordt.

Detones op de LP dag makes sense?
Wil nog even fanboyen hier voor Rufus Du Sol. Pas nu ontdekt door de aankondiging op RW en de liedjes bevielen me meteen heel erg op Spotify. Gister wat live beelden gezien en lijkt me een zalig optreden te worden! Mogelijks skip ik Olivia dan hiervoor, nog niet zeker, maar dat het überhaupt een optie was dat had ik voorheen nooit verwacht. Leuk, nieuwe acts leren kennen door line-ups (y)

• On fire
Waarderingen: RubenFrusciante

Users who are viewing this thread