Rock Werchter 2025

ik zie Mika ook op die line up staan (op zondag 6 Juli) en staat ook op Pinkpop. Is er een kleiner festival rond die periode en is RW een optie voor hem?
ik vind het best wel straf dat ze die op zo'n lage positie hebben weten te strikken want die heeft ten slotte een vorst nationaal uitverkocht en naar mijn weten heeft die altijd een deftige show.

Mika lijkt zich in tegenstelling tot vorige jaren wat meer te focussen op grote festivals, zonder hoge eisen te stellen. Zet die op zaterdagnamiddag rond 16 uur en de mensen amuseren zich kostelijk.

Net zoals dat het geval zou zijn met Kaiser Chiefs, Faithless en nog een paar van die vergane glorieën.

Moet kunnen natuurlijk, maar het mag niet te veel worden natuurlijk. Eentje of twee van dat genre is genoeg.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
ik vind het best wel straf dat ze die op zo'n lage positie hebben weten te strikken want die heeft ten slotte een vorst nationaal uitverkocht en naar mijn weten heeft die altijd een deftige show.
Die is vooral in de Franstalige wereld heel populair (o.a. jurylid in The Voice France). Denk dat dat wel bijdraagt aan het uitverkochte Vorst.

Zet ze in de vooravond in een tent en die zit barstensvol, ben ik van overtuigd. Zeker op Werchter heel wat mensen die er nog mooie herinneringen aan hebben.

Het was toen al teveel, elk gat op een affiche werd in die tijd gevuld met Faithless, Live, Placebo of Muse. Dus die 4 mogen zeker wegblijven.

• Leuk
Waarderingen: koolket
En nog even terugkomen op het skippen van Olivia Rodrigo dat ik overwoog: ideaal scenario voor mij zou zijn dat Rufus Du Sol Barnhead is (en geen KlubC head) + dat Noah Kahan sub is op de Main (en geen Barnhead). Dan ontvlucht ik Noah voor te gaan feesten bij Rufus, alvorens nog wat mee te kwijlen met Olivia haar poppunk 💃

Mark Ambon naar NOS Alive.

Ik heb werkelijk nog nooit van 'm gehoord, maar staat hier op het hoofdpodium (!) en ook op Pinkpop staat deze kerel hoog op de lineup. Misschien iets voor een van de 2 popdagen van RW...
Heeft een hit gehad in Nl met belong together. Drie liedjes van hem beluisterd: en hij hanteert altijd dezelfde formule: stil met gitaar of mini gitaar starten en dan in een luid refrein uitbarsten. Hopelijk komt hij niet naar RW als de nieuwe Tom Odell.

En nog even terugkomen op het skippen van Olivia Rodrigo dat ik overwoog: ideaal scenario voor mij zou zijn dat Rufus Du Sol Barnhead is (en geen KlubC head) + dat Noah Kahan sub is op de Main (en geen Barnhead). Dan ontvlucht ik Noah voor te gaan feesten bij Rufus, alvorens nog wat mee te kwijlen met Olivia haar poppunk 💃
Dit klink als een geweldig plan! Ik doe mee!

Users who are viewing this thread