Rock Werchter 2025

Die hadden al een US tour bekend gemaakt
De US Tour is van april 2025 tot 29 juni 2025. In theorie lijkt een Europese tour snel hierna met opener Rock Werchter mogelijk maar dan zal het nadien vnl in arena shows zijn. Met hun two nights concept spelen ze twee totaal verschillende concerten (setlists) op dezelfde locatie. Op dit moment staat er na 29 juni voor Metallica enkel nog een Australische tour gepland vanaf begin november 2025.

De US Tour is van april 2025 tot 29 juni 2025. In theorie lijkt een Europese tour snel hierna met opener Rock Werchter mogelijk maar dan zal het nadien vnl in arena shows zijn. Met hun two nights concept spelen ze twee totaal verschillende concerten (setlists) op dezelfde locatie. Op dit moment staat er na 29 juni voor Metallica enkel nog een Australische tour gepland vanaf begin november 2025.
Ik ben er al twee keer bijgeweest op hun twee nachten shows maar ze zijn al een paar keer afgestapt van hun twee nachten om festivals te doen. Ik blijf erop hopen.

In the U.K. they’re not allowed to ask you to purchase an album to get a presale code and there’s always a no purchase necessary link at the bottom of the page. Is that not the same worldwide?!

Ik ben er al twee keer bijgeweest op hun twee nachten shows maar ze zijn al een paar keer afgestapt van hun twee nachten om festivals te doen. Ik blijf erop hopen.
Tijdens het festival SONIC TEMPLE doen ze ook hun 2 nachten dus dan 2 x headliner. Bij drie- of vierdaagse festivals is het 2 nights concept ook een optie. Denk maar aan Pukkelpop dat ooit twee keer The National programmeerde als headliner op een andere dag met een totaal verschillende set.

Tgoh, tis niet dat de naam gelost wordt dus dat lijkt me niet de grote ramp.
Straks volgt er, als ze werken zoals andere jaren, de verandering van de socials of een teaser.

Ik vermoed dan een headliner van op de affiche van Primavera. Als daar Olivia Rodrygo staat, dan denk ik dat ze morgen voor Werchter wordt aangekondigd.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread