Rock Werchter 2025

Op PS staat alleszins geen naam die ik als Werchter headliner verwacht op het eerste zicht.
Maar ik ga wel hopen dat ze er toch veel hebben vanop die affiche.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Weinig om fomo voor te hebben wat mij betreft. Beach House, TV On the Radio, LCD Soundsystem als enige must sees. FKA Twigs zou ook leuk zijn, maar die komt toch niet uiteindelijk.

Eigenlijk snap ik ook niet zo goed waarom per se niets doen tijdens die herfstvakantie. We zijn 2024 en iedereen die op vakantie gaat heeft toch een gsm mee waar hij alle info op ontvangt?

Eigenlijk snap ik ook niet zo goed waarom per se niets doen tijdens die herfstvakantie. We zijn 2024 en iedereen die op vakantie gaat heeft toch een gsm mee waar hij alle info op ontvangt?
Gaat eerder over de verlof van bepaalde mensen denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Joe
Idles blijft ook maar terugkomen tussen de aankondigingen. Wellicht herhaling RW of zouden ze ook op Graspop kunnen staan.?

Zou Anohni and the Johnsons wat zijn voor Werchter? Ik zou haar heel graag eens live zien.

Turnstile mogen we ook wel opschrijven met stift nu. Zullen wel met een nieuwe plaat komen dus na Graspop vorig jaar de terugkeer naar Werchter langs de grote poort.
Is Charli hierdoor ook een zekerheid? Of gaat zij én juni én augustus doen en daardoor toch nog naar Pukkelpop verkassen?

• Leuk
Waarderingen: jarne en musicislife

Users who are viewing this thread