Rock Werchter 2025

Ik vermoed dan een headliner van op de affiche van Primavera. Als daar Olivia Rodrygo staat, dan denk ik dat ze morgen voor Werchter wordt aangekondigd.
Bored Daily Show GIF by CTV Comedy Channel

Niet van hun gewoonte om ook in de verlof een naam te delen, dus daarmee pas na de vakantie verwacht (eenmaal ze starten willen ze elke week iets delen).

Zal wel green day of Olivia worden.
Kan een band uit embargo komen in de vakantie toch? Dan heb je weinig keuze.

• Thinking
Waarderingen: PJ
Niet van hun gewoonte om ook in de verlof een naam te delen, dus daarmee pas na de vakantie verwacht (eenmaal ze starten willen ze elke week iets delen).

Zal wel green day of Olivia worden.
met Green Day al in een zaal in NL en Olivia enkel nog in Manchester, benieuwd dan....

met de verwachting dat Olivia een kanshebber voor Pinkpop is, ga ik eens goed opletten.... :eek::oops:

Ik hoop iets anders dan green day omdat we daarover eigenlijk al 99% zeker zijn. Dan liever iets nieuw :))
De eerste headliner is meestal de meest veilige, zie FF en Muse de laatste 2 jaren, kort voor de start van de kaartverkoop zal wel de meeste unieke headliner aangekondigd worden.

Ik hoop iets anders dan green day omdat we daarover eigenlijk al 99% zeker zijn. Dan liever iets nieuw :))
Vorig jaar was Foo Fighters al 100% zeker, vooral toen er een teaser kwam met een duidelijke hint. Daarna kwam Dua Lipa plotsklaps uit de lucht vallen.
Het zou wel leuk zijn als er morgen een aankondiging komt die niemand heeft zien aankomen.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Yerko_music en ChrisV
Kan even goed aankondiging Billie Eilish zijn. Vermits ze anders Green Day wel begin deze week hadden aangekondigd dan.
Laatste jaren toch telkens de grootste/meest unieke naam om te starten. Vorig jaar Foo Fighters, jaar ervoor Stromae en jaar ervoor was het wel uitzonderlijk met Pearl Jam in maart 2021 door corona. Green Day is naam die al veel circuleert. Olivia wellicht niet de naam waar ze mee willen starten. Dus Billie lijkt me logische naam om te openen, als ze die als enige festival hebben. Als LP effectief half november Europese festivalplannen bekendmaakt (of toch in die periode), dan kan je iedere week wel iemand aankondigen de komende week. Met bv. dan Olivia volgende week (embargo dat wegvalt in vakantie) en week erop Green Day.

Of een andere theorie.

Laatste jaren toch telkens de grootste/meest unieke naam om te starten. Vorig jaar Foo Fighters, jaar ervoor Stromae en jaar ervoor was het wel uitzonderlijk met Pearl Jam in maart 2021 door corona. Green Day is naam die al veel circuleert. Olivia wellicht niet de naam waar ze mee willen starten. Dus Billie lijkt me logische naam om te openen, als ze die als enige festival hebben. Als LP effectief half november Europese festivalplannen bekendmaakt (of toch in die periode), dan kan je iedere week wel iemand aankondigen de komende week. Met bv. dan Olivia volgende week (embargo dat wegvalt in vakantie) en week erop Green Day.

Of een andere theorie.
Nee, ik denk dat je theorie wel kan kloppen.

Maar goed, ook dit gewoon op aanvoelen/ervaring.

Users who are viewing this thread