Rock Werchter 2024

D02

Dagopener
2 jan 2019
557
258


Met nog regen in het vooruitzicht de komende week zie ik het niet goedkomen.
Over welke parking en camping gaat dit? Kan me best voorstellen dat niet alles er super bij ligt en dat dit voor prive uitbaters een strop is. Maar met het warme weer volgende week zie ik een hoop velden wel goed komen.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Over welke parking en camping gaat dit? Kan me best voorstellen dat niet alles er super bij ligt en dat dit voor prive uitbaters een strop is. Maar met het warme weer volgende week zie ik een hoop velden wel goed komen.
Met een paar dagen droog weer ga je die weken regen niet goedmaken. Zeker als ze daarna weer onweders geven. Er zullen zoiezo enkele delen van parkings en campings het moeilijk hebben om open te gaan. Gisteren nog s geweest aan de kant van de roze parkings, ook heel drassige delen. Als je daar een tiental auto's doorjaagt zitten ze vast.
 

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
93
133
Over welke parking en camping gaat dit? Kan me best voorstellen dat niet alles er super bij ligt en dat dit voor prive uitbaters een strop is. Maar met het warme weer volgende week zie ik een hoop velden wel goed komen.
C7
 

sandra89

Nieuw lid
20 jun 2024
2
0
Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik nu in de juiste topic hiervoor zit maar gaan dit jaar voor Het eerst naar Werchter, Ik heb begrepen dat op de haachtsesteenweg ook kraampjes met eten etc. Staan? Kan ik daar dan met pin betalen of alleen cash? Ik kan dit nergens vinden. En hoe doe je dat met festival shirtjes kopen op de wei? Is dat ook met muntjes of betaal je dat dan wel met cash of kaart? Alvast bedankt!!
 

Bert

Support act
14 nov 2014
947
938
Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik nu in de juiste topic hiervoor zit maar gaan dit jaar voor Het eerst naar Werchter, Ik heb begrepen dat op de haachtsesteenweg ook kraampjes met eten etc. Staan? Kan ik daar dan met pin betalen of alleen cash? Ik kan dit nergens vinden. En hoe doe je dat met festival shirtjes kopen op de wei? Is dat ook met muntjes of betaal je dat dan wel met cash of kaart? Alvast bedankt!!
Kraampjes is vaak cash is mijn ervaring.
Merch kan je sowieso pinnen.
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
616
543
Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik nu in de juiste topic hiervoor zit maar gaan dit jaar voor Het eerst naar Werchter, Ik heb begrepen dat op de haachtsesteenweg ook kraampjes met eten etc. Staan? Kan ik daar dan met pin betalen of alleen cash? Ik kan dit nergens vinden. En hoe doe je dat met festival shirtjes kopen op de wei? Is dat ook met muntjes of betaal je dat dan wel met cash of kaart? Alvast bedankt!!
Kraampjes buiten zullen wel gewoon pin en contant zijn. Zijn niet van Rock Werchter zelf volgensmij, meer ondernemers die extra zakcentje willen verdienen.
Op het terrein kun je bij die merchstand gewoon pinnen wat ik herinner van vorig jaar. Muntjes zijn binnen 3 klikken via je telefoon op je bandje te zetten, dus dat is het probleem ook niet :)
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
833
809
Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik nu in de juiste topic hiervoor zit maar gaan dit jaar voor Het eerst naar Werchter, Ik heb begrepen dat op de haachtsesteenweg ook kraampjes met eten etc. Staan? Kan ik daar dan met pin betalen of alleen cash? Ik kan dit nergens vinden. En hoe doe je dat met festival shirtjes kopen op de wei? Is dat ook met muntjes of betaal je dat dan wel met cash of kaart? Alvast bedankt!!
Cash meenemen voor de zekerheid als je buiten wilt kopen, een cashloze manier van betalen aanbieden is verplicht in Belgie, maar Payconiq of Bonsai zijn dat ook.

In het festivalpark is alles met bandje, behalve de merch, daar is het pinnen (hier noemen we dat Bancontact).
 

stasya

Nieuw lid
21 jun 2024
3
0
Hello.
I purchased one COMBI parking ticket for July 4-7 and thought it included entry and exit on all days from July 4 to July 7 on the parking area. Do I understand the purpose of this ticket correctly? Please, help!
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
187
150
Hello.
I purchased one COMBI parking ticket for July 4-7 and thought it included entry and exit on all days from July 4 to July 7 on the parking area. Do I understand the purpose of this ticket correctly? Please, help!
If you leave the parking, you need a new ticket.
 

stasya

Nieuw lid
21 jun 2024
3
0
Has anyone parked at the free P + bike parking? How many spaces are there and is it even possible to find a spot? It seems I really made a mistake with my parking ticket...
 

beschuitfluiter

Playlistbediener
5 dec 2023
48
40
Has anyone parked at the free P + bike parking? How many spaces are there and is it even possible to find a spot? It seems I really made a mistake with my parking ticket...
Maybe try the public transport options and park near the transit trations? That should get you sorted. A buddy of mine always camps in the area and takes a bike with him because he can't sleep with all those people around ;) That's also an option maybe.
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
178
73
Afgelopen woensdag The Hives live gezien als voorshow bij Green Day. Ik vond het zelf wat tegenvallen. Hij was heel veel aan het praten tussen alles door wat uiteindelijk een beetje irritant was. Muziek was wel goed!
 

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Has anyone parked at the free P + bike parking? How many spaces are there and is it even possible to find a spot? It seems I really made a mistake with my parking ticket...
If you want to leave Werchter sometimes, you can keep your car parked at the parking (so you dont need new ticket) and take the bus to Leuven? There are all day busses driving
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Afgelopen woensdag The Hives live gezien als voorshow bij Green Day. Ik vond het zelf wat tegenvallen. Hij was heel veel aan het praten tussen alles door wat uiteindelijk een beetje irritant was. Muziek was wel goed!
Typisch bij die band. Voor mij is het ook niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: MeesPos

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Met een paar dagen droog weer ga je die weken regen niet goedmaken. Zeker als ze daarna weer onweders geven. Er zullen zoiezo enkele delen van parkings en campings het moeilijk hebben om open te gaan. Gisteren nog s geweest aan de kant van de roze parkings, ook heel drassige delen. Als je daar een tiental auto's doorjaagt zitten ze vast.
Als er een paar dagen zijn die 26+ graden gaan zijn (wat sommige weer apps, voorspellen) en zonder al te veel bewolking zijn. Kan het nog relatief snel gaan hoor. Ik zeg niet dat de bodem kurkdroog gaat zijn. Maar plassen gaan relatief snel wegtrekken dan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken