Rock Werchter 2024

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.244
1.787
Wel..het kwartje is gevallen. Ik had vorige keer niet al te veel met Idles. Verkeerd moment van de dag, verkeerde plek, verkeerde mindset van mijn kant.

Ik heb het nu terug een kans gegeven met een gevarieerd setlistje van ouder en nieuw werk en....ik ben mee. Het is gecontroleerde chaos met een Joe Tallbot als preker voor de congregatie. Dat gaat best een fijn uur worden.

Can i get a hallelujah?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.130
2.322
Wel..het kwartje is gevallen. Ik had vorige keer niet al te veel met Idles. Verkeerd moment van de dag, verkeerde plek, verkeerde mindset van mijn kant.

Ik heb het nu terug een kans gegeven met een gevarieerd setlistje van ouder en nieuw werk en....ik ben mee. Het is gecontroleerde chaos met een Joe Tallbot als preker voor de congregatie. Dat gaat best een fijn uur worden.

Can i get a hallelujah?
tumblr_99748127fdc02697042e56415230e807_d37f4a1d_500.gif
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
353
378
Wel..het kwartje is gevallen. Ik had vorige keer niet al te veel met Idles. Verkeerd moment van de dag, verkeerde plek, verkeerde mindset van mijn kant.

Ik heb het nu terug een kans gegeven met een gevarieerd setlistje van ouder en nieuw werk en....ik ben mee. Het is gecontroleerde chaos met een Joe Tallbot als preker voor de congregatie. Dat gaat best een fijn uur worden.

Can i get a hallelujah?
Can I hear it from the back now?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.360
9.088
Wel..het kwartje is gevallen. Ik had vorige keer niet al te veel met Idles. Verkeerd moment van de dag, verkeerde plek, verkeerde mindset van mijn kant.

Ik heb het nu terug een kans gegeven met een gevarieerd setlistje van ouder en nieuw werk en....ik ben mee. Het is gecontroleerde chaos met een Joe Tallbot als preker voor de congregatie. Dat gaat best een fijn uur worden.

Can i get a hallelujah?
Love is the fing!
 

fatefearfighter

Playlistbediener
18 mei 2023
45
79
Wat dat betreft: alle matchen van het EK tijdens Werchter zullen op groot scherm te zien zijn in de tent van The Hive.
Dat blijf ik echt een manco vinden aan Rock Werchter. Ze hebben met het 'installeren' van de The Hive gekozen om een deel extra programmatie daar te voorzien (een afterparty) en bv. dus ook randactiviteiten zoals EK/WK-screenings. Maar als je niet op de Hive zelf kampeert, maar bv. op A1 ofzo, dan mag je daar niet in. Terwijl ik ook wel eens bij The Hive wil gaan afterpartyen.

We hebben al vaak gedacht om het er gewoon op te wagen, en proberen mee naar binnen te glippen in de avond. Maar we blijven meestal nog wat hangen op het terrein en als we dus naar 'huis' (=tentenkamp) gaan is het lang zo druk niet meer. En bovendien is de Hive een heel eind stappen, dus als we niet toegelaten zouden worden is dat natuurlijk een gigantische inspanning voor niets om helemaal naar naar te sjokken.
 

h_i_l_i_g_h_t

Playlistbediener
25 jan 2023
6
5
Dat blijf ik echt een manco vinden aan Rock Werchter. Ze hebben met het 'installeren' van de The Hive gekozen om een deel extra programmatie daar te voorzien (een afterparty) en bv. dus ook randactiviteiten zoals EK/WK-screenings. Maar als je niet op de Hive zelf kampeert, maar bv. op A1 ofzo, dan mag je daar niet in. Terwijl ik ook wel eens bij The Hive wil gaan afterpartyen.

We hebben al vaak gedacht om het er gewoon op te wagen, en proberen mee naar binnen te glippen in de avond. Maar we blijven meestal nog wat hangen op het terrein en als we dus naar 'huis' (=tentenkamp) gaan is het lang zo druk niet meer. En bovendien is de Hive een heel eind stappen, dus als we niet toegelaten zouden worden is dat natuurlijk een gigantische inspanning voor niets om helemaal naar naar te sjokken.

Ik snap het manco niet. Waarom koop je dan geen kaartje voor The Hive?
 
  • Leuk
Waarderingen: JBOG, ChrisV en mattman

fatefearfighter

Playlistbediener
18 mei 2023
45
79
Ik snap het manco niet. Waarom koop je dan geen kaartje voor The Hive?
We gaan al sinds 2009 met dezelfde groep naar Rock Werchter, en ons anker staat in A1... Iedereen loopt (of strompelt sommigen :cool: ) daar ondertussen naar binnen en vindt blindelings ons tentenkamp. :) We hebben wel eens over de Hive nagedacht maar er bestaat weinig animo om onze honk te gaan verplaatsen.

Ik heb jaren geleden ook al wel eens op het terrein van The Hive (toen nog een normale regular) gekampeerd. Puur voor het kamperen zelf vind ik A1 fijner. Iets kleiner, meer hoekjes en kantjes, overdag ben je op een kwartiertje heen-en-weer om een trui te gaan halen of om even te gaan uitblazen.

Maar ik begrijp het commercieel gezien wel hoor, Hive is uitgebaad door RW zelf, A1 door een andere organisatie. Dus waarom zou men andere toelaten. Al kan je evengoed zeggen dat we daar wel coins gaan komen opdoen, dus met die insteek is het commercieel misschien niet zo doordacht...

Soit, wij vinden dus die harde cutoff voor niet-Hivers nogal jammer. Zo'n Hive-afterparty zouden wij (als toeristen ;-) ) ook wel eens willen komen bekijken... Al is de afgelopen jaren de randomkadering op A1 ook wel beter geworden. De jaren van het "platen hondenkot" (waar nu de wc's zijn als ik me goed orienteer) waren leuk, maar dat was toch niet echt luxueus laat ons zeggen. Dat is nu wel beter met die A1 party-tent. Al is het daar dus wel nog steeds te klein en dus veel te druk...
 

h_i_l_i_g_h_t

Playlistbediener
25 jan 2023
6
5
omdat je niet op de hive ligt te slapen misschien?

Ik begrijp de wens, maar volgens mij is het perfect logisch. Waar je niet voor betaalt, kun je geen gebruik van maken.

Anyway, ik snap dat het voor A1 gasten leuk zou zijn om daar aan te kunnen sluiten bij de afterparty.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.185
984
Ik begrijp de wens, maar volgens mij is het perfect logisch. Waar je niet voor betaalt, kun je geen gebruik van maken.

Anyway, ik snap dat het voor A1 gasten leuk zou zijn om daar aan te kunnen sluiten bij de afterparty.
terwijl vroeger dit wel kon...
dan kon je en de fuif doen en de wk matchen zien... en ik weiger een extra hive ding aan te schaffen juist om dat te kunnen doen.

is gewoon minder omzet dan he
 

h_i_l_i_g_h_t

Playlistbediener
25 jan 2023
6
5
terwijl vroeger dit wel kon...
dan kon je en de fuif doen en de wk matchen zien... en ik weiger een extra hive ding aan te schaffen juist om dat te kunnen doen.

is gewoon minder omzet dan he

Ik snap dat je daar je geld niet naartoe gaat brengen ;-)

Zou het niet zo zijn dat die tent op The Hive ook bedoeld is als trechter, zodat niet alle Hive gasten tegelijk massaal naar hun tenten stromen en daar hun eigen afterparty gaan bouwen? Dan zou het toelaten van anderen dat doel voorbij streven.

Over de EK wedstrijden: die gaan toch ook bij de NWW getoond worden of niet?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.497
2.001
Ik snap dat je daar je geld niet naartoe gaat brengen ;-)

Zou het niet zo zijn dat die tent op The Hive ook bedoeld is als trechter, zodat niet alle Hive gasten tegelijk massaal naar hun tenten stromen en daar hun eigen afterparty gaan bouwen? Dan zou het toelaten van anderen dat doel voorbij streven.

Over de EK wedstrijden: die gaan toch ook bij de NWW getoond worden of niet?
Mochten de Rode Duivels (en misschien ook Nederland) zo ver komen zullen die daar wel uitgezonden worden. De rest niet.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.185
984
Ik snap dat je daar je geld niet naartoe gaat brengen ;-)

Zou het niet zo zijn dat die tent op The Hive ook bedoeld is als trechter, zodat niet alle Hive gasten tegelijk massaal naar hun tenten stromen en daar hun eigen afterparty gaan bouwen? Dan zou het toelaten van anderen dat doel voorbij streven.

Over de EK wedstrijden: die gaan toch ook bij de NWW getoond worden of niet?
enkel BE/NL
de andere werden vroeger op the hive getoont waar je dan naar toe kon gaan :)

vroeger was dat ook op dezelfde plek en dan poortjes ernaast naar de camping.
zou nu dus ook perfect kunnen zonder controle maar dat zal inderdaad niet meer terugkomen
 

beschuitfluiter

Playlistbediener
5 dec 2023
24
4
Dat blijf ik echt een manco vinden aan Rock Werchter. Ze hebben met het 'installeren' van de The Hive gekozen om een deel extra programmatie daar te voorzien (een afterparty) en bv. dus ook randactiviteiten zoals EK/WK-screenings. Maar als je niet op de Hive zelf kampeert, maar bv. op A1 ofzo, dan mag je daar niet in. Terwijl ik ook wel eens bij The Hive wil gaan afterpartyen.

We hebben al vaak gedacht om het er gewoon op te wagen, en proberen mee naar binnen te glippen in de avond. Maar we blijven meestal nog wat hangen op het terrein en als we dus naar 'huis' (=tentenkamp) gaan is het lang zo druk niet meer. En bovendien is de Hive een heel eind stappen, dus als we niet toegelaten zouden worden is dat natuurlijk een gigantische inspanning voor niets om helemaal naar naar te sjokken.
Meezing tentje bij de A1 is ook altijd goed gezellig

Dat kiddo gedoe op de hive geloof ik ondertussen wel op mijn leeftijd ;)
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
168
177
Meezing tentje bij de A1 is ook altijd goed gezellig

Dat kiddo gedoe op de hive geloof ik ondertussen wel op mijn leeftijd ;)
Met bijna 40 jaar, zijn de pre- en afters op the Hive toch ook nog wel een hoogtepunt.. Vroeg pieken op woensdag!

Naast het commerciele, denk ik dat capaciteit ook wel een overweging.. Als iedereen (dus ook niet-Hive campers) binnen mogen is drukte moeilijker te voorspellen/managen.
 

Nicole

Nieuw lid
6 okt 2016
3
0
Hoii! Ik weet niet of dit helemaal de plek is om dit te vragen maar klopt het dat alle parking tickets zijn uitverkocht? En wat dan nog opties zijn om te parkeren?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken