Camille heeft er zelfs 4. Welkom Camille!Goldband zit intussen aan hun tweede Sportpaleis (en dat aan 73 euro per ticket).
Dat wordt dus een hoge spot volgend jaar?
Camille heeft er zelfs 4. Welkom Camille!Goldband zit intussen aan hun tweede Sportpaleis (en dat aan 73 euro per ticket).
Dat wordt dus een hoge spot volgend jaar?
Camille heeft er zelfs 4. Welkom Camille!
Ben geen fan van Maneskin hoor, maar de vergelijking met Goldband loopt mank als je het hebt over grote spots op Werchter.Als Maneskin kan headlinen...
Exact dit. Ook totaal geen fan van Maneskin. Maar veel beter verdedigbaar dan een act zoals Goldband.Ben geen fan van Maneskin hoor, maar de vergelijking met Goldband loopt mank als je het hebt over grote spots op Werchter.
Maneskin is een internationale grote act, misschien wel de populairste rockband bij jongeren over de hele wereld.
Goldband is een act, die je op elk willekeurig festival in Nederland of Belgie al kan hebben zien spelen. Daarbij dingt RW elk jaar mee voor de grootste line-ups van de zomer, dan kun je niet aankomen met een Goldband op die plek.
Gaat de vroeg zo vroeg onder dan?Met het verschil dat Goldband effectief al op Werchter stond. Lijkt mij toch echt een plek om de sunset spot te worden.
Ik heb ook geen enkel probleem met de 19 uur spot. Dat is een prachtige plek voor ze om het veld ff helemaal plat te spelen. Maar als sub of als headliner zou ik een lachertje vinden.Je kan erover zeuren wat je wil, je kan hen proberen minimaliseren zo hard je ook probeert, maar de volgende keer dat Goldband op Rock Werchter staat is het minstens op de 19:00 spot.
Ik heb ook geen enkel probleem met de 19 uur spot. Dat is een prachtige plek voor ze om het veld ff helemaal plat te spelen. Maar als sub of als headliner zou ik een lachertje vinden.
Als dit het criterium is, wat gaan we dan nog meer krijgen? De Bankzitters, de Snollebollekes, Roxy Dekker (ik noem maar even wat Nederlandse acts die heel populair zijn bij een jonger publiek). Vervolgens hebben we Paaspop/Editors taferelen omdat de feestende menigte de kwaliteitsacts links laat liggen. Het mag nog wel een beetje niveau hebben.Die act is gewoon geschift populair bij een jonger publiek en heeft..puur op basis daarvan..evenveel recht om aanspraak te maken op de subpositie als Oscar and the Wolf in 2023.
Ik ben in afwachting van de dag dat Joost Klein in het Sportpaleis gaat optreden. Ik smul nu al van de reacties hier.Als dit het criterium is, wat gaan we dan nog meer krijgen? De Bankzitters, de Snollebollekes, Roxy Dekker (ik noem maar even wat Nederlandse acts die heel populair zijn bij een jonger publiek). Vervolgens hebben we Paaspop/Editors taferelen omdat de feestende menigte de kwaliteitsacts links laat liggen. Het mag nog wel een beetje niveau hebben.
Joost headliner in The Barn en Goldband na 19u op de Main volgend jaar, mark my words!Ik ben in afwachting van de dag dat Joost Klein in het Sportpaleis gaat optreden. Ik smul nu al van de reacties hier.
Had Joost eigenlijk als KlubC afsluiter verwacht dit jaar. De perfecte naam voor zo’n slot. Kan evengoed volgend jaar.Joost headliner in The Barn en Goldband na 19u op de Main volgend jaar, mark my words!
KlubC lijkt mij toch een pak te klein gezien de hype rond hem. Heeft ook de Lotto Arena vorig jaar in een mum van tijd uitverkocht als ik mij niet vergis.Had Joost eigenlijk als KlubC afsluiter verwacht dit jaar. De perfecte naam voor zo’n slot. Kan evengoed volgend jaar.
Daar maak ik me helemaal niet druk om. Al verkopen Joost en Goldband 35x Sportpaleizen uit... Ik snap het niet, maar ze doen maar. Ik hoef daar niet heen. En zij moeten ook hun plaats hebben.Ik ben in afwachting van de dag dat Joost Klein in het Sportpaleis gaat optreden. Ik smul nu al van de reacties hier.
Als dit het criterium is, wat gaan we dan nog meer krijgen? De Bankzitters, de Snollebollekes, Roxy Dekker (ik noem maar even wat Nederlandse acts die heel populair zijn bij een jonger publiek). Vervolgens hebben we Paaspop/Editors taferelen omdat de feestende menigte de kwaliteitsacts links laat liggen. Het mag nog wel een beetje niveau hebben.
Het ging erom dat 'populair zijn bij een jonger publiek' niet het zaligmakende criterium is om recht op een plek op RW of Pukkelpop te hebben. En eens, Goldband is wat anders dan Snollebollekes.Met dat verschil dat Goldband toch al twee keer op een mainstage van Werchter gestaan heeft, en muzikaal..zelfs al lust je het niet..toch echt in een andere league speelt dan de namen die je opnoemt.
Steeds Snollebollekes erbij blijven sleuren als het gevolg van kwaliteitsverlies wanneer acts als een Goldband of Pommelien Thijs geboekt zouden worden, dat begint toch ook wat afgezaagd te worden, niet?
Ik durf nu al voorspellen dat zowel Pommelien en Goldband na hoge posities op Puklelpop dit jaar en als gevolg van een veelvoud aan uitverkochte zalen, gewoon op Werchter gaan staan en dat op posities die een stuk hoger zijn dan we graag zouden willen.