Rock Werchter 2024

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
The Cat Empire speelt 6 juli in Madrid. Lijkt mij bij deze ook een kanshebber, gezien hun band met ons land en eerdere gesmaakte passages op Werchter?

410694816_885952349552825_1585882339716465138_n.jpg
Eerder dit jaar in Amsterdam gezien. qua band een fractie van wat ze eerst waren..
Setlist was ook knap belabberd met de vele covers.

Geen idee wat de break in de band heeft doen ontstaan of wat de afspraken zijn geweest, maar dat ze maar weinig eigen muziek speelde die avond viel me wel erg op. Mis je niks aan wanneer RW ze niet gaat boeken.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Even een theorie uit de Kali Uchis tunnel.

Tot nu toe één festival bekend gemaakt (Roskilde 3-6 juli, nog geen dag van het optreden bekend).
12 januari grootscheepse release van het nieuwe album Orquídeas.
12 januari bekendmaking van het tourschema in Europa?
Waaronder RW?
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.664
Even een theorie uit de Kali Uchis tunnel.

Tot nu toe één festival bekend gemaakt (Roskilde 3-6 juli, nog geen dag van het optreden bekend).
12 januari grootscheepse release van het nieuwe album Orquídeas.
12 januari bekendmaking van het tourschema in Europa?
Waaronder RW?
Leuke tunnel! Zou ik echt fijn vinden, echt zo’n naam die de lineup minder nostalgisch en genregewijs war uitbreidt aan de bovenkant.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Leuke tunnel! Zou ik echt fijn vinden, echt zo’n naam die de lineup minder nostalgisch en genregewijs war uitbreidt aan de bovenkant.
Volgens mij kan Kali de Rosalia van 2024 zijn, die bijvoorbeeld op donderdag de verkoop van dagkaarten flink kan opstuwen. Hangt er wel vanaf op welke dag ze op Roskilde gaat optreden. Tot nu toe daar o.a. bekend qua dagindeling: Skrillex op donderdag, Foo Fighters en Romy op vrijdag, PJ Harvey op zaterdag. Daar zitten al wat RW-namen + kanshebbers bij.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
696
483
Volgens mij kan Kali de Rosalia van 2024 zijn, die bijvoorbeeld op donderdag de verkoop van dagkaarten flink kan opstuwen. Hangt er wel vanaf op welke dag ze op Roskilde gaat optreden. Tot nu toe daar o.a. bekend qua dagindeling: Skrillex op donderdag, Foo Fighters en Romy op vrijdag, PJ Harvey op zaterdag. Daar zitten al wat RW-namen + kanshebbers bij.

Toch even opgezocht en totaal gemist dat Kali Uchis intussen zo groot geworden is (met pakweg dubbel zo veel luisteraars als Foo Fighters en zelfs meer als Rosalia). Al vraag ik mij af in hoeverre die populariteit in België speelt. Hoor haar bijvoorbeeld nooit of amper op de radio passeren. Maar zou in ieder geval een frisse toevoeging zijn die zeker welkom is.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Toch even opgezocht en totaal gemist dat Kali Uchis intussen zo groot geworden is (met pakweg dubbel zo veel luisteraars als Foo Fighters en zelfs meer als Rosalia). Al vraag ik mij af in hoeverre die populariteit in België speelt. Hoor haar bijvoorbeeld nooit of amper op de radio passeren. Maar zou in ieder geval een frisse toevoeging zijn die zeker welkom is.
Was vorige zomer in de States echt wel de artieste die het meeste airplay kreeg. Viel me enorm op. Was alomtegenwoordig.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Ik denk dat jullie dat onderschatten. Zelf kende ik Kali Uchis tot voor kort niet, maar ze is mateloos populair onder de doelgroep van bijv. Lana del Rey, Rosalia en K-pop groepen als Black Pink. Artiesten die moeiteloos in een paar minuten grote zalen uitverkopen. Exclusiviteit speelt ook een rol, want het is sinds 2018 dat ze weer in Europa optreedt (zelfs nog nooit in Nederland).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.664
Exclusiviteit speelt ook een rol, want het is sinds 2018 dat ze weer in Europa optreedt (zelfs nog nooit in Nederland).
Ja, en in dat jaar speelde ze ook op RW. Nog voor de grote doorbraak natuurlijk. Maar ze kent de weg naar Werchter wel.

Haar plaat van dit jaar was goed, maar Isolation was pas echt sterk. Kan ik iedereen die het nog niet zou kennen heel sterk aanraden!
 

No Code

Playlistbediener
10 jan 2017
34
34
Vanochtend om 10u zouden de camping tickets voor de Regular Campings on sale gaan. Ik zie echter niets op Ticketmaster. Zijn er mensen met hetzelfde probleem?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.175
4.318
Mijn A1 camping tickets ook weer in the pocket. Het blijft een raar pesterijtje dat dit niet meteen kan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
1643350243713-png.1015


Nog zeven dagen tijd om te stemmen, doe het nu!

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken