Rock Werchter 2024

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
67
60
Ik zie hen jammer genoeg wel The Barn headlinen.
Waarom jammer genoeg, omdat dit weer kruizen gaan worden zoals afgelopen zomer bij oa Editors.
Zou prachtig zijn in de barn als afsluiter. Maar zou even dom zijn om die daar te zetten.

Ze horen gewoon derdelaatste spot op main.
Kunnen ook zeker subben imo, maar niet voor een Maneskin. Zou dan eerder voor FF moeten geweest zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
483
Zou prachtig zijn in de barn als afsluiter. Maar zou even dom zijn om die daar te zetten.

Ze horen gewoon derdelaatste spot op main.
Kunnen ook zeker subben imo, maar niet voor een Maneskin. Zou dan eerder voor FF moeten geweest zijn
Waarom zou dEUS niet in een tent van 20.000 man staan terwijl een van de meest populaire rockacts bij jongeren tegelijk speelt en dEUS intussen al lang niet meer in dezelfde liga als pakweg 15 jaar geleden speelt. Gok dat ze qua populariteit op ongeveer dezelfde hoogte als Iggy Pop zullen staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
67
60
Waarom zou dEUS niet in een tent van 20.000 man staan terwijl een van de meest populaire rockacts bij jongeren tegelijk speelt en dEUS intussen al lang niet meer in dezelfde liga als pakweg 15 jaar geleden speelt. Gok dat ze qua populariteit op ongeveer dezelfde hoogte als Iggy Pop zullen staan.
Had het over Snow Patrol, niet over dEUS :)
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
95
50
als Live nation boekingen doet voor GMM en RW, zouden ze dan misschien op GMM raken ? als compenstatie voor FF, Sum 41..
Langs de andere kant, die donderdag blijft met een goede reden leeg wrs.
GMM is niet mogelijk gezien ze die donderdag al naar de UK gaan om vrijdag te spelen, en RW niet omdat ze na Londen het vliegtuig naar de VS nemen.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
569
413
Je zegt het zelf al.
Oke laat ik het anders proberen te zeggen. Ik snap niet dat zo veel mensen dat leuk/goed vinden, waar ik dat bij andere acts waar ik zelf niets van vindt wel beter kan snappen, bijv Billie Eilish en maneskin om even wat andere acts te noemen die het goed doen ondere jongeren
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
728
951
Yungblud heeft een uitstraling en zijn muziek werkt ‘uniting’ voor zij die het nodig hebben. Music heals and particularly his. Daarom moet hij niet om de 2 jaar op RW staan, maar snap wel zijn bekendheid en gun het hem van harte 🖤
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
162
176
Green Day is al tot in de oneindigheid besproken zo'n 100 pagina's geleden en de consensus lijkt te zijn dat ze niet gaan rondhangen gewoon voor Rock Werchter. Het zal dus zeer waarschijnlijk iets anders word
Dan vraag ik mij toch wel af wie ze op donderdag gaan zetten dat daar nog niets gezet staat. Metallica is ook al bezet die dagen 😁

Of het moet zo underwhelming zijn dat ze liever wachten tot de combi's weg zijn, mr dat betwijfel ik.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.521
Niet alle pagina's terug kunnen lezen maar kan het gemiddelde sentiment wel raden. Deze drop is echt gericht op de 30 en 40 jarige. Maar man hier werd ik wel redelijk blij van en kan hier wel mee aankomen in mijn groep.

Sum41 is natuurlijk tof op de afscheidstournee en Avril Lavigne nooit gezien. NBT, Snow Patrol en Royal Blood redelijk afgezaagd maar je kent bijna de hele setlist uit je hoofd dus je staat toch weer te genieten met een pilsje in je hand. Michael Kiwanuka vond ik vorige keer heel sterk en Deus altijd goed als toevoeging.

Deze dropt maakt het alleen maar waarschijnlijker dat ik weer ga komend jaar
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken