Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In het promofilmpje van RW voor de 11 nieuwe namen wordt op de achtergrond een nummer van Nothing But Thieves gebruikt, zouden ze hiermee impliceren dat het volgens hen de grootste naam van deze worp is?
Ja Andy, zo werkt het nu eenmaal niet. Het is niet omdat ze op papier vrij zijn dat ze beschikbaar zijn. Zelfde fout zoals er velen hebben gemaakt over Metallica. Tour is afgerond en ze zijn weg na die shows.
In het promofilmpje van RW voor de 11 nieuwe namen wordt op de achtergrond een nummer van Nothing But Thieves gebruikt, zouden ze hiermee impliceren dat het volgens hen de grootste naam van deze worp is?
Nee wat het beste klinkt en management die het goedkeurt. Heb ook al is een drop geweten met Khruangbin waarbij ze niet de grootste band waren maar hun muziek wel werd gebruikt.
Nee wat het beste klinkt en management die het goedkeurt. Heb ook al is een drop geweten met Khruangbin waarbij ze niet de grootste band waren maar hun muziek wel werd gebruikt.
Is er een optie dat de donderdag geprogrammeerd zal worden rond een grote headliner (een beetje à la Classic of Boutique) en men wacht tot men die kan aankondigen vooraleer men resterende acts bekend maakt? Het feit dat men voor de verkoop nog geen enkele naam meegeeft lijkt me strategisch gezien anders onlogisch...
Ik lees behalve hier toch heel weinig negatieve kritiek op deze aankondigingen. Het zijn gewoon de makkelijke hapklare namen die mensen, waaronder velen weinig normale shows doen, blij mee zijn.
Ik merk het ook aan de respons naar mij toe.
Is er een optie dat de donderdag geprogrammeerd zal worden rond een grote headliner (een beetje à la Classic of Boutique) en men wacht tot men die kan aankondigen vooraleer men resterende acts bekend maakt?
In 2016 was er ook lang het plan te wachten op de headliner: Paul mccartney. Pas de week ervoor hebben ze paar namen bekend gemaakt voor die donderdag met oa disclosure.
Ik lees behalve hier toch heel weinig negatieve kritiek op deze aankondigingen. Het zijn gewoon de makkelijke hapklare namen die mensen, waaronder velen weinig normale shows doen, blij mee zijn.
Waarom denk je dat dikgedrukte? Ik vind het juist bijna allemaal bands die ik graag mee zou pakken op een festival, maar geen los concertkaartje voor koop.
Waarom denk je dat dikgedrukte? Ik vind het juist bijna allemaal bands die ik graag mee zou pakken op een festival, maar geen los concertkaartje voor koop.
Gewoon een typische Werchter-aankondiging. Jammer voor mezelf, maar als bedrijf zijnde, volledig logisch. Die weide moet gevuld worden en dat zal niet gaan met 'niche' namen.
Gewoon een typische Werchter-aankondiging. Jammer voor mezelf, maar als bedrijf zijnde, volledig logisch. Die weide moet gevuld worden en dat zal niet gaan met 'niche' namen.
Er moeten nog zo'n 85 namen aangekondigd worden, dus de wat meer niche-artiesten zullen zeker nog komen, maar ergens ook logisch dat je met acts waar iedereen de helft van de songs kan meebrullen als eerste aankondigt om kaarten te schuiven. Zal vast nog wel wat moois bijkomen de komende weken en maanden! ;-)