Rock Werchter 2024

SytzeAbbing

Playlistbediener
19 aug 2022
22
10
In het promofilmpje van RW voor de 11 nieuwe namen wordt op de achtergrond een nummer van Nothing But Thieves gebruikt, zouden ze hiermee impliceren dat het volgens hen de grootste naam van deze worp is?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Beginnen pas in augustus aan hun US tour. Dus een weekend na hun laatste optreden in wembley lijkt me wel een mogelijkheid.
Ja Andy, zo werkt het nu eenmaal niet. Het is niet omdat ze op papier vrij zijn dat ze beschikbaar zijn. Zelfde fout zoals er velen hebben gemaakt over Metallica. Tour is afgerond en ze zijn weg na die shows.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
In het promofilmpje van RW voor de 11 nieuwe namen wordt op de achtergrond een nummer van Nothing But Thieves gebruikt, zouden ze hiermee impliceren dat het volgens hen de grootste naam van deze worp is?
Nee wat het beste klinkt en management die het goedkeurt. Heb ook al is een drop geweten met Khruangbin waarbij ze niet de grootste band waren maar hun muziek wel werd gebruikt.
 
  • Leuk
Waarderingen: SytzeAbbing

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
187
166
Is er een optie dat de donderdag geprogrammeerd zal worden rond een grote headliner (een beetje à la Classic of Boutique) en men wacht tot men die kan aankondigen vooraleer men resterende acts bekend maakt? Het feit dat men voor de verkoop nog geen enkele naam meegeeft lijkt me strategisch gezien anders onlogisch...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Is er een optie dat de donderdag geprogrammeerd zal worden rond een grote headliner (een beetje à la Classic of Boutique) en men wacht tot men die kan aankondigen vooraleer men resterende acts bekend maakt?
In 2016 was er ook lang het plan te wachten op de headliner: Paul mccartney. Pas de week ervoor hebben ze paar namen bekend gemaakt voor die donderdag met oa disclosure.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Ik lees behalve hier toch heel weinig negatieve kritiek op deze aankondigingen. Het zijn gewoon de makkelijke hapklare namen die mensen, waaronder velen weinig normale shows doen, blij mee zijn.
Ik merk het ook aan de respons naar mij toe.
Waarom denk je dat dikgedrukte? Ik vind het juist bijna allemaal bands die ik graag mee zou pakken op een festival, maar geen los concertkaartje voor koop.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
778
723
Ik lees behalve hier toch heel weinig negatieve kritiek op deze aankondigingen. Het zijn gewoon de makkelijke hapklare namen die mensen, waaronder velen weinig normale shows doen, blij mee zijn.
Ik merk het ook aan de respons naar mij toe.
Gewoon een typische Werchter-aankondiging. Jammer voor mezelf, maar als bedrijf zijnde, volledig logisch. Die weide moet gevuld worden en dat zal niet gaan met 'niche' namen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Had het anders moeten omschrijven. Alle mensen die ik ken die enthousiast zijn zouden nooit voor die acts een ticket kopen. Maar vinden dit wel top.
Ah zo. Ja, dan zijn we het eens. Excuus dat ik je verkeerd begreep.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
482
Gewoon een typische Werchter-aankondiging. Jammer voor mezelf, maar als bedrijf zijnde, volledig logisch. Die weide moet gevuld worden en dat zal niet gaan met 'niche' namen.
Er moeten nog zo'n 85 namen aangekondigd worden, dus de wat meer niche-artiesten zullen zeker nog komen, maar ergens ook logisch dat je met acts waar iedereen de helft van de songs kan meebrullen als eerste aankondigt om kaarten te schuiven. Zal vast nog wel wat moois bijkomen de komende weken en maanden! ;-)
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
Waar zien we NBT op die zaterdag staan?

Is dat dan de sub voor Dua Lipa? Of is Barn head ook een optie, juist als tegenwicht?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.631
887
Ik gok dat Avril zal subben en NBT als derdelaatste?
Dat ze het nu niet wagen om Avril Lavigne tegenover Dua Lipa te zetten aub...! Wil ze graag beiden zien.

Voor de rest, leuke worp. Niet alles mijn meug, maar genoeg goede namen die we nog niet ieder jaar gezien hebben.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken