Rock Werchter 2024

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
233
207
Tja, als die volgorde wat zegt. Khruangbin staat bijvoorbeeld ook boven Snow Patrol.

Ik besef me nu dat ik eigenlijk niet weet hoe jouw post te interpreteren. Denk je dat NBT hoger/lager staat dan je in eerste instantie verwachtte? En "tegenslaan"??

šŸ˜‚
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
233
207
...
Grappige is wel dat ik in 2022 ongelofelijk blij was met Michael Kiwanuka, Sum41, Royal Blood, Yungblud, Maneskin en tot op zekere hoogte Nothing But Thieves (hoewel ik die laatste niet eens heb gezien toen).

Opzich een goede worp maar het had frisser gemogen van mij.

...

Je zou zeggen dat er na deze crowdpleasende herhaalacts juist nog genoeg baan geboden gaat worden aan frisse verrassingen.

Ikzelf zie er niet echt naar uit dat ik een stukje Avril Lavigne moet gaan meepakken (understatement: het lijkt me de horror) omdat ik toch wel een beetje fatsoenlijke plek bij Dua Lipa wil bemachtigen. Gelukkig genoeg mensen die hier wel enthousiast van worden, zo te zien.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.373
4.603
Waar ik moeite mee heb is dat we nu al 6 herhalingen van 2022 op tamelijk hoge posities hebben staan. Dit zeg ik terwijl ik echt enorm heb genoten van Sum41 in 2022 en Michael Kiwanuka simpelweg in mijn top10 beste concerten ooit bezocht kan komen.

6 acts op hoge posities op herhaling is simpelweg teveel (en dan spant Maneskin de kroon).

Grappige is wel dat ik in 2022 ongelofelijk blij was met Michael Kiwanuka, Sum41, Royal Blood, Yungblud, Maneskin en tot op zekere hoogte Nothing But Thieves (hoewel ik die laatste niet eens heb gezien toen).

Opzich een goede worp maar het had frisser gemogen van mij.

@festirock Royal Blood stond derde laatste voor The Killers en Red Hot Chili Peppers in 2022. Lijkt me niet dat die nu plots gegroeid zijn?
Het verschil zit dan ook in de Fooā€™s.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.275
5.766
Ik besef me nu dat ik eigenlijk niet weet hoe jouw post te interpreteren. Denk je dat NBT hoger/lager staat dan je in eerste instantie verwachtte? En "tegenslaan"??

šŸ˜‚
Volgens mij lager dan ook had gekunnen. En dat een Sum 41 hoger staat dan we zouden hopen.
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
233
207
Volgens mij lager dan ook had gekunnen. En dat een Sum 41 hoger staat dan we zouden hopen.

Ok, ik heb 'm.

Ik zie trouwens dat Lavigne op Spotify maar liefst 18 miljoen maandelijkse streams heeft. 3x zoveel als NBT en Kiwanuka, 5x zoveel als Royal Blood.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.691
4.555
avril lavigne GIF
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.737
970
Ok, ik heb 'm.

Ik zie trouwens dat Lavigne op Spotify maar liefst 18 miljoen maandelijkse streams heeft. 3x zoveel als NBT en Kiwanuka, 5x zoveel als Royal Blood.
Vorst was hopeloos uitverkocht met een massa zoekenden op Ticketswap.
Avril in The Barn plaatsen gaat dus terug een heleboel mensen teleurstellen, dus als ze wat verstandig zijn zetten ze Avril ergens op de main, toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
484
371
Vorst was hopeloos uitverkocht met een massa zoekenden op Ticketswap.
Avril in The Barn plaatsen gaat dus terug een heleboel mensen teleurstellen, dus als ze wat verstandig zijn zetten ze Avril ergens op de main, toch?
Lavigne is gewoon sub voor Dua Lipa hoor
 
  • Geweldig
Waarderingen: slyke

Aussie1973

Nieuw lid
23 nov 2023
4
0
Heeft iemand al mail voor de presale morgen? Ik heb me geregistreerd maar nog niets ontvangen maar een vriendin wel..
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
233
207
Wat een nostalgic zero's rock playlist al niet teweeg kan brengen.

Dat zou idd. zomaar de oorzaak kunnen zijn.

Bijna net zoveel maandelijkse luisteraars als een Foo Fighters en een Maneskin.

En meer dan andere nostalgie acts als Pink Floyd, David Bowie, R.E.M., the Cure en Lizzo. šŸ˜‰ Doet ze toch netjes.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken