Rock Werchter 2024

Donderdag de eerste aankondiging voor de donderdag?
Ik verwacht:
A. Pearl Jam of
B. Een act die de voorverkoop helemaal op z'n kop gaat zetten (reden waarom morgen presale is voor de die-hards)

• Leuk
Waarderingen: Knightofmuser
Grappig. Hier 5-6x Werchter gedaan in de jonge jaren met heel veel plezier. Later overgeschakeld naar GMM/Alcatraz wegens meer mijn muziek.
Voorbije jaren kende ik nog geen 80% van de namen op RW (ik luister nooit radio), zelfs sommige headliners kende ik geen enkel liedje van. Dit jaar is de eerste keer in lang dat ik denk: "hmm interessant, staan leuke namen op waarvoor ik geen apart ticket zou kopen maar nu wel de kans krijg"

Eerste keer in jaren dat ik terug Werchter overweeg terwijl de meeste hier toch minder tevreden zijn. Grappig hoe dit verschilt

Grappig. Hier 5-6x Werchter gedaan in de jonge jaren met heel veel plezier. Later overgeschakeld naar GMM/Alcatraz wegens meer mijn muziek.
Voorbije jaren kende ik nog geen 80% van de namen op RW (ik luister nooit radio), zelfs sommige headliners kende ik geen enkel liedje van. Dit jaar is de eerste keer in lang dat ik denk: "hmm interessant, staan leuke namen op waarvoor ik geen apart ticket zou kopen maar nu wel de kans krijg"

Eerste keer in jaren dat ik terug Werchter overweeg terwijl de meeste hier toch minder tevreden zijn. Grappig hoe dit verschilt
Vooral opvallend aangezien met de meeste van deze grote namen de afgelopen jaren dood werd gegooid op RW.

• Leuk
Waarderingen: pigital en Heemstock1
Donderdag de eerste aankondiging voor de donderdag?
Ik verwacht:
A. Pearl Jam of
B. Een act die de voorverkoop helemaal op z'n kop gaat zetten (reden waarom morgen presale is voor de die-hards)
Haha, dit soort opmerkingen vraagt om een tegenvaller natuurlijk... Ik bewaar deze even...

• Leuk
Waarderingen: zero, Joss en mattman
MGK/Lil Nas X spot, met kans op evenwaardige kwaliteit van optreden?
Roisin Murphy lijkt mij eigenlijk Barn-afsluiter, dus weeral een vervelende clash. Avril als sub in The Barn dan en je geraakt ook niet meer aan een deftige plaats bij Dua Lipa.
En dEUS clasht waarschijnlijk met Måneskin.
Dzju, het begint al... 😭

Roisin Murphy lijkt mij eigenlijk Barn-afsluiter, dus weeral een vervelende clash. Avril als sub in The Barn dan en je geraakt ook niet meer aan een deftige plaats bij Dua Lipa.
En dEUS clasht waarschijnlijk met Måneskin.
Dzju, het begint al... 😭
De stress omwille van de kruisen kan weer beginnen.

• Verdrietig
Waarderingen: slyke
Ik denk:

vr
Main: Sum-41 > Snow Patrol > Yungblud > ? > Maneskin
Barn: dEUS

za
Main: Nothing But Thieves > Avril Lavigne > ? > ? > Dua Lipa
Klub C: The Last Dinner Party > ... > Roisin Murphy
Barn: Khruangbin

zo
Main: Royal Blood > Foo Fighters
Barn: Michael Kiwanuka

Ik denk overigens dat we met Kiwanuka en dEUS ook wel al twee Barn-heads hebben..

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en pigital
Roisin Klub C. Kiwanuka ofwel Barn head ofwel Nutini spot. Gelijkaardige situatie als Hozier indien die komt. Afhankelijk van waarin die mannen zich settelen.

Ik denk:

vr
Main: Sum-41 > Snow Patrol > Yungblud > ? > Maneskin
Barn: dEUS

za
Main: Nothing But Thieves > Avril Lavigne > ? > ? > Dua Lipa
Klub C: The Last Dinner Party > ... > Roisin Murphy
Barn: Khruangbin

zo
Main: Royal Blood > Foo Fighters
Barn: Michael Kiwanuka

Ik denk overigens dat we met Kiwanuka en dEUS ook wel al twee Barn-heads hebben..
Of NBT staat hoog in de Barn en Khruangbin op de main. Vind die laatste beter passen met het zonnetje op je kop.

Users who are viewing this thread