Rock Werchter 2024

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
680
551
Nu we dit achter de rug hebben, is LCD soundsystem hier TE wishful thinking? Wat zou dat verschrikkelijk goed zijn he
 
  • Geweldig
Waarderingen: Hammerfest

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.274
5.766
Nu we dit achter de rug hebben, is LCD soundsystem hier TE wishful thinking? Wat zou dat verschrikkelijk goed zijn he
Het komt eigenlijk maar op 1 ding neer: willen die headlinen? Daar waren ze met hun tours in 2016 en 18 wel erg stellig in, niet veel tegen in te brengen.
Probleem is, genoeg festivals die dat wel kunnen en willen faciliteren.
Hopelijk kijken die is naar Rosalia of Nine Inch Nails en zijn ze mee in het Barn verhaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.274
5.766
Straks wordt 't gewoon Hozier en Disclosure met al dat gehoop op PJ Harvey en LCD Soundsystem. :LOL:
Dat PJ Harvey er niet bij is, is wel een verrassing. Maar goed, nog 86 namen te gaan. Maar die kan op zoveel andere dingen ook terecht, zelfs een Gent Jazz.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
315
247
Roisin Murphy lijkt mij eigenlijk Barn-afsluiter, dus weeral een vervelende clash. Avril als sub in The Barn dan en je geraakt ook niet meer aan een deftige plaats bij Dua Lipa.
En dEUS clasht waarschijnlijk met Måneskin.
Dzju, het begint al... 😭
Dua Lipa en Roisin Murphy laten overlappen (ook quasi) zou wel een rotstreek zijn. Kunnen ze niet Avril / Roisin / Dua doen op de main (of desnoods Roisin / Avril / Dua, al zou dat op basis van muzikale verdienste en entertainend vermogen redelijk schandalig zijn)?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.103
716
Het komt eigenlijk maar op 1 ding neer: willen die headlinen? Daar waren ze met hun tours in 2016 en 18 wel erg stellig in, niet veel tegen in te brengen.
Probleem is, genoeg festivals die dat wel kunnen en willen faciliteren.
Hopelijk kijken die is naar Rosalia of Nine Inch Nails en zijn ze mee in het Barn verhaal.
Met andere woorden, die komen dus niet…
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.274
5.766
Dua Lipa en Roisin Murphy laten overlappen (ook quasi) zou wel een rotstreek zijn. Kunnen ze niet Avril / Roisin / Dua doen op de main (of desnoods Roisin / Avril / Dua, al zou dat op basis van muzikale verdienste en entertainend vermogen redelijk schandalig zijn)?
Ze moeten sowieso iets doen aan hun KluB C afsluiters, dan lijkt Roisin mij wel geschikt. Barn bleek in 2015 al te groot voor haar.
Dat ze Khruangbin maar niet main stage zetten.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.737
970
Dua Lipa en Roisin Murphy laten overlappen (ook quasi) zou wel een rotstreek zijn. Kunnen ze niet Avril / Roisin / Dua doen op de main (of desnoods Roisin / Avril / Dua, al zou dat op basis van muzikale verdienste en entertainend vermogen redelijk schandalig zijn)?
Een rijtje Roisin, Avril, Dua zou gewoon schitterend zijn. Of op een manier dat je ze zonder problemen allen kan zien.
Maar er is ook zoiets als crowd control waarbij de publiekslievelingen tegen over elkaar worden gezet.
Ik vrees dan ook dat het publiek van Dua en Avril grotendeels hetzelfde is.
Roisin spreekt misschien eerder een wat ouder publiek aan.

Maar jouw opstelling op de main zou toch gewoon dé oplossing zijn om je publiek tevreden te houden.
Gaat niet gebeuren, helaas...
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.284
1.942
Geen enkele naam, buiten The Last Dinner Party, waar ik echt superwarm voor loop. Maar ook geen enkele naam die ik tegen mijn zin zou moeten hatewatchen.

Dochterlief is voorspelbaar happy met Yungblud en Nothing but Thieves, zelfs al werden we er de voorbije jaren mee dood gegooid.

Anyways..ik hoop dat de volgende worpen voor wat meer peper en nieuwigheid kunnen zorgen en dat ze tussen Avril en Dua een Angéle gepropt krijgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken