Rock Werchter 2024

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
66
96
Een beetje te lui om het BKS forum te lezen.
Maar welke groepen staan zowel op BKS en Werchter?
En welke optredens waren top, middelmaat of flop?
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
697
829
Een beetje te lui om het BKS forum te lezen.
Maar welke groepen staan zowel op BKS en Werchter?
En welke optredens waren top, middelmaat of flop?
PJ Harvey was daar naar het schijnt het allerbeste dat daar afgelopen weekend te zien was!
 
  • Leuk
Waarderingen: c7!

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
452
598
Een beetje te lui om het BKS forum te lezen.
Maar welke groepen staan zowel op BKS en Werchter?
En welke optredens waren top, middelmaat of flop?
En om het af te ronden: ook ISE (weinig over gehoord op het BKS forum) en the Armed (wisselende reacties) staan op RW.
 
  • Leuk
Waarderingen: c7!

jarne

Support act
14 feb 2013
1.029
352
Bedankt Raoul!! Leuk om te zien zo

De headliners op 1, 3, 11 en … 49 🥴
Maar goed dat dit forum niet het volledige festivalpubliek representeert
En de subs doen het pas slecht op dit forum, 6, 43, 44 en 48 😅
 
  • Thinking
Waarderingen: G_A

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.697
937
Ik heb Maneskin niet in mijn lijstje gezet. Om één of andere reden waren ze me wat ontgaan.
Maar op zich begrijp ik wel dat ze er staan en ik vermoed ook dat ze een leuke set gaan neerzetten.

Persoonlijk vind ik het misschien wel jammer dat ze hun initiële Italiaanse insteek wat kwijt zijn.
Die clubconcerten die online terug te vinden zijn van hun pre-Eurovision-periode, zijn echt wel top.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.248
1.792
Doodzonde dat ze Vent'anni niet meer lijken te spelen, want dat nummer is pathos van de goede soort.

Bij een band als Måneskin is het vooral steeds slikken wanneer je je realiseert wat ze gerealiseerd hebben op die jonge leeftijd. Die zijn 23 a 25 en hebben zichzelf van de straten van Travestere naar de grootste podia van de wereld gespeeld. In dat opzicht snap ik ook dat ze de pauzeknop indrukken. Die hebben er een wild ritje op zitten de voorbije jaren, en wat hebben ze op dit punt nog te bewijzen?
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.505
2.018
Ziet er wel goed uit op RAR. Benieuwd hoe het in België gaat overkomen, waar het publiek toch meestal net iets minder enthousiast is dan onze Duitse vrienden.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
697
829
Ik vond Roisin Murphy al interessant, kom ik er nu even achter dat ze de zangeres van Moloko ofwel Sing It Back is .. en dan durf ik mezelf een muziekliefhebber te noemen en dat dan niet weten.

Ik ga mezelf even in een hoekje schamen en mezelf ondertussen netjes goed voorbereiden op Roisin Murphy!
 

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
92
114
Allemaal leuk en aardig hoor maar even de cruciale informatie die nog mist:

Wat is er eigenlijk gebeurd met die hamburgerkar die vroeger bij de ingang van A1 stond met twee hardwerkende mannen die om 3 uur ‘s nachts een hamburger overhandigde “met liefde gemaakt en goed voor de darmtransit”?
Die hebben achteraf nog een bandje gehad dat Daft Punk (of zoiets) heette.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
540
248
Even een kort vraagje over die top up van coins. Ik heb coins via de top up aangekocht en dan kun je kiezen uit 20,40,60 etc. Maar kun je tijdens het festival ook bijvoorbeeld 5 of 10 coins bij kopen? Of moet je telkens minimaal 20 coins aanschaffen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken