Rock Werchter 2024

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
128
44
Ik zie dat Maneskin op Pinkpop 2 uur gaat optreden. Is er een reden dat ze op RW 1.5 uur optreden en op Pinkpop 2 uur?
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
697
829
Ik zie dat Maneskin op Pinkpop 2 uur gaat optreden. Is er een reden dat ze op RW 1.5 uur optreden en op Pinkpop 2 uur?
Ze hebben toch geeneens 2 uur aan eigen materiaal? Met 1,5 lijkt het me prima. 2 uur lijkt me echt absurd lang voor hen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MeesPos

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.697
937
Heeft iemand ervaring met de trein naar Werchter nemen heen en terug? We komen vanuit Nederland (omgeving Arnhem) en moeten waarschijnlijk met openbaar vervoer reizen… Is dat te doen of hebben jullie eventueel tips?
Trein nemen tot in Leuven en vandaar kan je de pendelbussen nemen naar Werchter.
Is een Invalspunt dat goed georganiseerd is, maar houd er rekening mee dat velen de trein naar Leuven nemen, dus kan behoorlijk druk zijn.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.697
937
Hmm ja goed punt. Dan gaan ze waarschijnlijk dezelfde setlist spelen op PP maar dan op een lager tempo.
Liever op een lager tempo met wat pauzes, dan een Muse die een bestaande set probeert af te rammelen in een te kort timeslot.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
889
831
Heeft iemand ervaring met de trein naar Werchter nemen heen en terug? We komen vanuit Nederland (omgeving Arnhem) en moeten waarschijnlijk met openbaar vervoer reizen… Is dat te doen of hebben jullie eventueel tips?
Zelf vaak met de trein van Groningen naar Leuven gegaan.
Is prima te doen. In principe hoef je alleen maar een kaartje te kopen tot de grens. In België is het gratis reizen mits je een ticket download. Op de Werchter site staat hoe.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
624
713
Na al die positieve reacties in het BKS topic twijfel ik toch om Skindred te skippen voor PJ Harvey. Alhoewel het niet helemaal mijn muziek is ben ik wel benieuwd. Energiek in het rond springen kan ik nog genoeg bij andere acts😂
 
  • Leuk
Waarderingen: Skut10 en Joslittel

Chiel

Support act
18 jul 2014
957
380
Heeft iemand ervaring met de trein naar Werchter nemen heen en terug? We komen vanuit Nederland (omgeving Arnhem) en moeten waarschijnlijk met openbaar vervoer reizen… Is dat te doen of hebben jullie eventueel tips?
Ten eerste moet je natuurlijk wat meer opletten wat je meeneemt. Je moet alles uiteraard kunnen tillen. Hierdoor ben je wat meer beperkt in wat je mee kan nemen. Heeft ook zijn charme.
Het is wel een hele toer van Arnhem naar Leuven te geraken, daarna de pendelbus te nemen en dan nog een stuk te lopen naar de camping. Reken wel op 5 uur voordat je bij de camping bent.
Ik heb het toentertijd eigenlijk wel leuk gevonden. Je komt veel mensen tegen die net zoals jij naar Rock Werchter gaan. En je bent uren bezig, maar wordt beloond met .... Rock Werchter!

Grootste tip. Pak het allemaal goed in en oefen even of alles blijft zitten en niet er afvalt of over de grond sleept. Ik heb altijd een grote rugtas meegenomen en een grote weekendtas op wieltjes.
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Raoul en Thieske

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.471
11.477
Na al die positieve reacties in het BKS topic twijfel ik toch om Skindred te skippen voor PJ Harvey. Alhoewel het niet helemaal mijn muziek is ben ik wel benieuwd. Energiek in het rond springen kan ik nog genoeg bij andere acts😂
Doen! Ga je geen spijt van krijgen. Skindred is echt wel tof maar PJ Harvey is uniek.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
203
245
Idles in de tussenstand op 4. Gezien mijn smaak zou ik dat eigenlijk ook tof moet vinden, maar ik kom er echt niet in als ik het op Spotify luister. Ik zou het een beetje omschrijven als de techno onder de rock muziek; voelt als nummers met alleen maar opbouw en zonder climax. En ik haat techno 😅 Is het live zo'n andere ervaring?
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife en Joslittel

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
624
713
Doen! Ga je geen spijt van krijgen. Skindred is echt wel tof maar PJ Harvey is uniek.
Ik denk dat dit hem ook wel gaat worden inderdaad. Zeker toen ik zag dat nummers als 50ft queenie en man sized op de setlist staan. Skindred kan ik vast nog wel eens ergens anders zien
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
697
829
Idles in de tussenstand op 4. Gezien mijn smaak zou ik dat eigenlijk ook tof moet vinden, maar ik kom er echt niet in als ik het op Spotify luister. Ik zou het een beetje omschrijven als de techno onder de rock muziek; voelt als nummers met alleen maar opbouw en zonder climax. En ik haat techno 😅 Is het live zo'n andere ervaring?
Heel eerlijk, ja.

Ik heb ze op Werchter 2022 gezien in het voorvak, ik ben naar de Lotto Arena gegaan. Werchter 2022 was té goed en ze verdienen deze terugkeer.

Een tip, ga vooraan staan en ga gewoon mee in de gekte. Die gasten geven echt een "baksteen in je gezicht show". Het laatste album is wel wat rustiger maar zit alsnog die ruwe power in.

Paar geweldige knallers:
Dancer, Danny Nedelko, Never Fight a Man With a Perm, Colossus.

De playlist IDLES essentials op Spotify geeft een mooi beeld.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
777
606
Ik kan dat beamen. Zelfs met knieblessure toen niet aan de verleiding van de moshpit kunnen weerstaan. Wat een band, wat een kracht. 😍
 
  • On fire
Waarderingen: Raoul

reaper

Support act
26 okt 2015
1.189
984
Heel eerlijk, ja.

Ik heb ze op Werchter 2022 gezien in het voorvak, ik ben naar de Lotto Arena gegaan. Werchter 2022 was té goed en ze verdienen deze terugkeer.

Een tip, ga vooraan staan en ga gewoon mee in de gekte. Die gasten geven echt een "baksteen in je gezicht show". Het laatste album is wel wat rustiger maar zit alsnog die ruwe power in.

Paar geweldige knallers:
Dancer, Danny Nedelko, Never Fight a Man With a Perm, Colossus.

De playlist IDLES essentials op Spotify geeft een mooi beeld.
was heerlijk
 
  • On fire
Waarderingen: Raoul

reaper

Support act
26 okt 2015
1.189
984
ik vind june een nummer dat me heel veel doet op een persoonlijk level
verder ook mother, exeter, beachland ballroom
 
  • Geweldig
Waarderingen: Raoul

Gebruikers die dit onderwerp bekijken