Rock Werchter 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.297
6.803
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.597
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal en Joslittel

festirock

Support act
1 dec 2015
966
660
Op pinkpop als sub gezien , vermakelijk al mocht hij z'n broek aanhouden, maar zeker geen headliner. Voor werchter toch een heel matige naam als headliner. Benieuwd wat je daar dan bij zet.
Hopelijk op donderdag wat beter
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.597
Waarom? Is dat zo'n baswonder dan?
Ik denk meer het feit dat er nu 2 vrouwen (waarvan 1 als lid van een band) als headline act op het podium staan. Das al een vooruit gang tov vorig jaar bekeken vanuit dat perspectief
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

YR71

Campingartiest
20 feb 2023
61
28
Met Foo Fighters, Dua Lipa en Maneskin zijn er toch drie namen die al even genoemd werden in de geruchten gelost. Foo Fighters moesten ze ook gewoon vastleggen door de uitspraak van Schueremans op Stubru in Juni. Ik veronderstel dat de vierde naam dan ook eentje is die al langer in de geruchtenmolen draait en dat ze daarom de namen snel lossen. Dus nu nog een Ed Sheeran, Coldplay, Green Day of Depeche Mode? Persoonlijk zou ik nu een heel grote twist willen die niemand had zien aankomen. Ik zeg maar iets, een AC/DC dat hun 50e verjaardag volgend jaar gaat vieren met een tour bvb (die tour is ook al twee jaar op de geruchtenmolen)
 

jova

Playlistbediener
24 jan 2018
35
61
Maneskin als headliner. Voor mij hetzelfde als een boterham met kaas als avondeten. Er is niks mis mee, het smaakt prima maar ik verkies ten alle tijden een volwaardig gerecht daarboven.

2022 was overigens een prima optreden maar ik zie er de headliner echt niet in.µ
You've read my mind. Vind dit ook een uitstekende act en ze waren sterk op hun vorige Werchter , maar headliner....nope.
 
  • Haha
Waarderingen: Raoul

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
475
546
Dan maar hopen op iets moois in de Barn. Maar waar ik het meest voor vrees is dat het voorvak de hele dag vol gaat staan met fans die maar voor 1 band komen, met hun rug naar de rest gaan staan en erdoorheen praten. Dat is killing voor een festival en hoop heel erg dat ik de fans onderschat/dat bands zoals IDLES of Fontaines daar niet voor staan geprogrammeerd.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.200
1.448
Dan maar hopen op iets moois in de Barn. Maar waar ik het meest voor vrees is dat het voorvak de hele dag vol gaat staan met fans die maar voor 1 band komen, met hun rug naar de rest gaan staan en erdoorheen praten. Dat is killing voor een festival en hoop heel erg dat ik de fans onderschat/dat bands zoals IDLES of Fontaines daar niet voor staan geprogrammeerd.
Ik denk dat IDLES of Fontaines net prima zouden staan op die Maneskin dag. Beter dan ze tussen een voorvak vol Dua Lipa fans meemaken, lijkt me.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
936
825
We wisten allemaal dat het eraan zat te komen. En op zich wederom een moedige, doch logische keuze om ze daar neer te poten. Tenminste ook weer een nieuwe headliner om het selecte kransje wat uit te breiden. Benieuwd wie of wat er tegenover staat, maar kans dat ik een stukje ga meepikken is wel groot. Mamma Mia nog aan toe! 😅
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken