Rock Werchter 2024

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
150
157
Jammer! Ze hebben tof materiaal en ga zeker kijken. Maar te snel naar headliner gegroeid naar mijn mening.

Sam Smith ervoor en hebt toch nog enigszins een prima co-headline constructie. Zullen ze de dag uitverkopen? Ik weet het niet.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Dus toch. Ik had het echt verstandiger gevonden om nog eerst een rondje sub te doen voor deze band. Maarja. Wel een nieuwe rockheadliner waar er zo weinig van zijn. Hopelijk voor ze betekent dit dat ze die status lang kunnen vast houden. Benieuwd of hier nog een co-head voor of na komt. Misschien wel een grote sub ervoor en een dance afsluiter erachter?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel

tom93

Dagopener
24 apr 2019
610
281
Prima band hoor, maar dat is toch geen headliner voor zo’n groot festival? Hoeveel hits hebben ze nou?
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

elo

Headliner
3 dec 2013
5.032
3.709
Duss:

... - Foo Fighters
... - Maneskin
... - Dua Lipa
... - (Pearl Jam)
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Enkel aanvaardbaar met degelijke co headliner en sub/danceafsluiter. Dus ik ga het schieten nog even achterwege laten.
 
  • Leuk
Waarderingen: SonicSleuth

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Toch echt benieuwd naar de ticketverkoop. Het is een gok van Werchter.
Denk je? Die verkopen in no time 2x Vorst uit (een jaar geleden).

De combi’s verkopen toch uit naarmate het festival dichterbij komt. 15.000 dagtickets met een goeie co-head moet zeker kunnen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.753
7.570
Goede zet. Foo Fighters en Dua Lipa (en evt Pearl Jam?) zorgen toch wel voor een goed genoege ticket verkoop dat je jonge bands de kans kan geven
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
109
86
Retepopulair, worden zowel op StuBru als commerciële stations als MNM of Q enorm veel gedraaid en verkochten Vorst op enkele minuten tijd uit. Mochten ze in het Sportpaleis staan zou dat idem zijn. Show twee jaar geleden werd ook enorm goed onthaald met vrij druk veld volgens het uur op de namiddag. Is het een gok? Wellicht wel. En deels ook omdat de alternatieven beperkt zijn. Maar ik zie ze net als vorig jaar weer voor een sterke vrijdag in de breedte gaan en dan zie ik uitverkopen wel lukken.

Twee van de drie (en straks vier met PJ) zijn nieuwe headliners én er zit een vrouw tussen (en Maneskin heeft met Victoria ook een flinke troef in de band). Het is al anders geweest qua rijtje absolute headliners.
 
  • Leuk
Waarderingen: b_lars

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.040
8.682
Zo, met beide voetjes weer op de grond na die winning streak van Foo Fighters en Dua Lipa.

Het goede nieuws is dat het nog eens een jonge headliner is maar godallemachtig wat een verschrikkelijke band is dit. Beggin’ dat de tenten geweldig zijn tijdens hun verkleedpartijtje.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: festirock en Yannick

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Waar de eisen in 2022 nog mild waren, amper 3des van de dag, lijkt het me dat die agent nu wel all in is gegaan. Zeker niet het enige festival waar ze headlinen.

Als ze die dag goed omkaderen snap ik de keuze 100%. Band op zich gaat makkelijk 10000 dagtickets op zichzelf schuiven.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

Gebruikers die dit onderwerp bekijken