Rock Werchter 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.868
1.988
Vorig jaar zaten we hier allemaal teleurgesteld dat alwéér dezelfde namen zoals Muse en RHCP op de affiche stonden.

Nu is er een kans dat we eens wat frissere namen als Dua Lipa, Ed Sheeran, Avril Lavigne, ... krijgen en het is weer niet goed voor sommigen... 🥺
Wat is er toch bijzonder aan Avril Lavigne...? Dat is iets voor Rock Zottegem toch niet meer voor Rock Werchter....
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.737
970
Wat is er toch bijzonder aan Avril Lavigne...? Dat is iets voor Rock Zottegem toch niet meer voor Rock Werchter....
Het was maar een voorbeeld van een naam die er nog niet heeft gestaan, dus dat is sowieso al fris...
Die dan maar liever op de Lokerse Feesten, want Rock Zottegem is nu niet bepaald het 'aangenaamste' publiek.

Dua Lipa stond er wel al, maar toen zat ze nog in het begin van haar carrière.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Nielso

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
284
139
morgen eindelijk een naam? of gaan we echt moeten wachten tot die eventuele PJ aankondiging?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.023
6.423
Morgen is de verkoop van Bruce, ik verwacht niet meteen een aankondiging. (en het is vakantie, niet dat ze daar per se om geven, maar toch even vermelden..).
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.208
1.264
En QOTSA zal misschien ook niet rouwig zijn om een terugkeer op Rock Werchter, lijken veel spelplezier gehad te hebben en leken zeer dankbaar naar het publiek toe. Ik ben momenteel hun show van 2023 aan het bekijken op YouTube, wauw, wat moet dat geweest zijn zeg, ik heb duidelijk iets gemist! (maar diegenen die niet bij Rosalia waren hebben ook iets gemist haha, rotclash was dat)

Ben er echter wel bij in het Sportpaleis later deze maand.
 

No Code

Playlistbediener
10 jan 2017
34
34
Laten we vooral geduldig blijven. De aankondigingen laten vast niet lang op zich wachten.

Los van dat is het natuurlijk weer geweldig dat de voorpret weer bijna kan beginnen. Maar morgen eerst naar QOTSA in de Ziggo Dome. De 13e keer dat ik ze mag gaan zien (waarvan 6 keer op RW)

Afgelopen RW editie waren ze echt geweldig inderdaad. Laat maar weer doorkomen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.711
3.442
Misschien over 23 minuten Green Day? Ze worden nu toch weer zeer direct gelinkt aan Nova Rock, dus nog niet de hele tour van die gasten is al bekendgemaakt.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.216
1.048
En toch komt Nova Rock vandaag ermee
Ik verwacht ze ook niet meer, maar ze staan nu wel nog op het lijstje outsiders voor mij (als er nog iets afspringt ofzo hen toch overtuigen)
nova is dan ook nog juni.
er lijkt me echt niks in juli bij te komen hoor
 

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
61
36
Nova rock

Green Day
Maneskin
Avenged Sevenfold
Bmth
Avril Lavigne
Sum 41
Alice cooper
Parkway drive
Machine head
Billy talent
Corey Taylor
Pendulum
Babymetal
Dropkick Murphys
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken