Rock Werchter 2024

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.200
1.448
can we still hope for green day?
Nope. NovaRock fitted nicely in their European touring schedule in June. From June 21st till June 29th they tour the UK and Ireland, ending in Wembley stadium. Then nothing until their US tour starts on July 29th.
They won't be hanging around in Europe for a week just to play Rock Werchter.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.292
6.798
Dropkick, Sum 41 en Parkway Drive ook in de misschien categorie zetten.
Dropkick kan ook Pukkelpop, Sum stond er pas in '22 en PD.. Idd, afhankelijk van wat ze eisen natuurlijk. Of ze moeten opniéuw GMM gaan doen, maar dat zie ik niet gebeuren. Lokerse Feesten, metaldag misschien?
 

Bert

Support act
14 nov 2014
957
949
Dropkick kan ook Pukkelpop, Sum stond er pas in '22 en PD.. Idd, afhankelijk van wat ze eisen natuurlijk. Of ze moeten opniéuw GMM gaan doen, maar dat zie ik niet gebeuren. Lokerse Feesten, metaldag misschien?
Verwacht ze niet op Pukkelpop. Stonden ze afgelopen editie ook.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.692
2.339
Dropkick kan ook Pukkelpop, Sum stond er pas in '22 en PD.. Idd, afhankelijk van wat ze eisen natuurlijk. Of ze moeten opniéuw GMM gaan doen, maar dat zie ik niet gebeuren. Lokerse Feesten, metaldag misschien?
Dropkick afgelopen zomer Pkp gedaan. En het is de afscheidstour van Sum 41 niet? Had een enorm positieve ontvangst op de wei zo vroeg op de dag in 22, daarmee dat ik ze er durf bijzetten.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.761
1.363
Alles behalve Maneskin en misschien Avril zie ik richting GMM gaan tbh.
Billy Talent stond daar vrij recent nog. Denk dat die het in de Barn ook niet slecht zouden doen.

Ook komt Jane's Addiction naar meerdere EU festivals. Niet de meest frisse naam, maar toch ook al een eeuwigheid geleden dat die naar Europese festivals kwamen lijkt me. Zie ik graag komen!
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
222
202
Is Avenged Sevenfold een realistische optie voor Werchter? Zou ze super graag nog een keer live zien.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
324
428
Jammer van GD, maar ik zou héél blij zijn met Sum 41 en BmtH (al zullen zij eerder Graspop aan doen ben ik bang). Parkway Drive, Billy Talent, Pendulum & Babymetal mogen ook komen.

Aangevuld met namen die ik op andere affiches voorbij heb zien komen:

Foo Fighters - The Kooks - Offspring - Royal Republic - Guano Apes - Prodigy - Pet Shop Boys - Simple Minds - Scouting For Girls - The Hives - Fontaines D.C. - Frank Carter
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.292
6.798
Als Cactus, Zottegem of Suikerrock geen headliners nodig had, zou ik Pet Shop Boys wel in de Barn zien staan maarja.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.500
3.693
Jammer dat Avenged Sevenfold wel naar Graspop zal gaan gezien die niet dik met headliner zitten dit jaar.
Verder zie ik Machine Head, Jane's Addiction en Parkway Drive graag overkomen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.292
6.798
Dropkick afgelopen zomer Pkp gedaan. En het is de afscheidstour van Sum 41 niet? Had een enorm positieve ontvangst op de wei zo vroeg op de dag in 22, daarmee dat ik ze er durf bijzetten.
Aha, die had ik gemist. Dropkick kan zowat overal staan, maar idd prima middagband wel. Dus misschien die dan ook. Sum kan ook Lokerse haha, punkdag. Kan in principe ook GMM worden natuurlijk gezien de schaarsheid daar. Sorry, nu klinkt 't alsof ik iedere naam hier op de Lokerse zie staan, maar als je een aantal namen zo overloopt, kan 't wel. Zeker gezien de metal/punk-dagen altijd wel wat zoeken zijn wie ze daar kunnen boeken, zo lijkt 't.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.292
6.798
Zie ze toch minstens subben. Dat die overal headliner zijn, is al heel snel voor die band naar mijn gevoel
Komt misschien door schaarste bij 'echte' rockheadliners voor dat soort festivals. Je kunt ze niet blijven opvullen met Duitse meuk natuurlijk hè.

Zie in Maneskin ook minstens sub, 2x Vorst in een handomdraai uitverkocht. Kan tellen..
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.531
4.877
Jammer dat Avenged Sevenfold wel naar Graspop zal gaan gezien die niet dik met headliner zitten dit jaar.
Verder zie ik Machine Head, Jane's Addiction en Parkway Drive graag overkomen.
Machine Head zie ik helaas niet gebeuren. Die gaan alleen op metalfestivals staan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.938
5.375
Babymetal komt mee met Bring me the horizon vermoed ik. En gezien de affiches gaan die voor headliner plekken en ik weet niet als Werchter dat wil geven.

Dogstar ook zekerheidje voor Werchter?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken