Rock Werchter 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.639
7.618
Ik was ook niet heel enthousiast maar het zou alsnog tof zijn als die, als hij zich weer goed voelt en zin heeft, alsnog op RW en DTRH komt spelen in 24.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Ja, achteraf gezien had die van alle afsluiters die weide misschien wel het meest in zijn zak gestoken.

De donderdagavond knaldrang kwam toch echt een stuk minder tot zijn recht bij banjo en co.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.698
2.343
Ja, achteraf gezien had die van alle afsluiters die weide misschien wel het meest in zijn zak gestoken.

De donderdagavond knaldrang kwam toch echt een stuk minder tot zijn recht bij banjo en co.
Tot en met nummer 3 hadden ze me mee. Net zoals alle voorgaande keren. Veel te zapig bandje.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
Tot en met nummer 3 hadden ze me mee. Net zoals alle voorgaande keren. Veel te zapig bandje.
En je dan bedenken hoe episch een Stromae show in dat slot, op dat moment was geweest. Dat was een nog grotere overwinning en homerun geweest dan die Boutique show het jaar ervoor.

Ja, Mumford ook maar heel eventjes volgehouden.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.500
3.693
En je dan bedenken hoe episch een Stromae show in dat slot, op dat moment was geweest. Dat was een nog grotere overwinning en homerun geweest dan die Boutique show het jaar ervoor.
In ieder geval één op één dezelfde, inclusief 'spontane' dansbewegingen en bindteksten...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
In ieder geval één op één dezelfde, inclusief 'spontane' dansbewegingen en bindteksten...
Ja, maar het dak zou er volledig af gegaan hebben hoor. Waar hij op Boutique voor zijn eigen fans speelde, had hij hier ook veel sceptici op hun plek gezet.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.500
3.693
image.png.c30d8e5ed8dc295f5c4a9b2e5a80aaa1.png


Goed nieuws: Lana Del Rey en Kendrick Lamar gaan touren.
Hopelijk blijven 30 Seconds to Mars, My Chemical Romance en Arcade Fire ons bespaard.
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: b_lars en Timmetje

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.500
3.693
Ja, maar het dak zou er volledig af gegaan hebben hoor. Waar hij op Boutique voor zijn eigen fans speelde, had hij hier ook veel sceptici op hun plek gezet.
We zullen het denk ik nooit weten, man lijkt niet gemaakt voor touren. Hoeft van mij ook niet. Als je dit één keer hebt gezien, heb je het gezien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.890
We zullen het denk ik nooit weten, man lijkt niet gemaakt voor touren. Hoeft van mij ook niet. Als je dit één keer hebt gezien, heb je het gezien.
Eén keer per tour dan. Deze show verschilt echt enorm met degene waarmee hij op RW14 stond.
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
543
504
dan was jij toch de enige
de enige echt interessante headliner van vorig jaar, die had de wei helemaal plat gespeeld
Ik moest compleeeeeeet NIETS van zijn muziek hebben. Maar het jaar dat hij afsloot op zondagavond toch noodgedwongen blijven staan. En de show was verrassend goed. Komt omdat de wei goed mee deed, een thuiswedstrijd. Vreemd hoe iets kan verrassen, maar op de radio zet ik het snel uit haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: rw83

Gebruikers die dit onderwerp bekijken