Rock Werchter 2024

Eén keer per tour dan. Deze show verschilt echt enorm met degene waarmee hij op RW14 stond.
Net als Dua Lipa gezien en vond beide live shows niet veel aan, te gemaakt, hoewel L'enfer dat jaar m'n favoriete nummer was en Future Nostalgia m'n meest gestreamde album.
Dan 100x liever Lana, frisse headliner die denk ik ontzettend veel kaarten gaat verkopen.

Show van Lana leek afgaande op de Ziggo beelden ook wel aardig gemaakt imo. En bij haar heb je ook kans dat ze veel te laat start of afzegt. Laat die het maar mooi bij eigen zaalshows houden.

Net als Dua Lipa gezien en vond beide live shows niet veel aan, te gemaakt, hoewel L'enfer dat jaar m'n favoriete nummer was en Future Nostalgia m'n meest gestreamde album.
Dan 100x liever Lana, frisse headliner die denk ik ontzettend veel kaarten gaat verkopen.
Het moet niet gezegd worden dat ik aardig in #teamLana en #teamKendrick zit. Uiteraard wil ik die beide heel graag op RW zien verschijnen. Lana zou inderdaad best makkelijk haar dag uitverkopen ja.

En dat gemaakt, tja. Ben daar ook niet altijd voor. Maar bij een Rosalia of David Byrne vond ik het dan net wel weer geniaal, net omdat die dingen deden die je nergens anders ziet.

• Geweldig
Waarderingen: visdave34
Show van Lana leek afgaande op de Ziggo beelden ook wel aardig gemaakt imo. En bij haar heb je ook kans dat ze veel te laat start of afzegt. Laat die het maar mooi bij eigen zaalshows houden.
Ik zou ze ook liever in een zaal zien, maar ik wil gewoon dat ze eens deze kant op komt !
Ik had kaarten voor haar NFR!-tour optreden in Keulen, maar heel die Europese tournee werd toen afgelast. Voor Amsterdam eerder dit jaar hopeloos mislukt om aan kaarten te geraken.
Zou echt heel blij worden als ze eindelijk nog eens een uitgebreide EU tour doet.

• Leuk
Waarderingen: slyke
Ik was ook niet heel enthousiast maar het zou alsnog tof zijn als die, als hij zich weer goed voelt en zin heeft, alsnog op RW en DTRH komt spelen in 24.
laten ze bij dtrh het stromae-geld maar investeren in een interessantere line-up over de gehele breedte

Eindelijk tijd voor Kendrick op Werchter?

Lana hoeft van mij ook niet zo, staan de fans weer zo lang te wachten tot de show start.
Kendrick toch eerder in de nadagen van zen tour? Heeft de grote landen hier allemaal al gehad denk ik?

Ach, welke show is tegenwoordig niet 'gemaakt'. Stromae, Dua Lipa, Rammstein, Sabaton, Iron Maiden, Lana Del Rey, Volbeat, Kings of Leon, Red Hot Chili Peppers, Airbourne en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit zijn allemaal bands en artiesten die je na 1 of desnoods 2 keer wel gezien hebt, omdat ze telkens hetzelfde kunstje opnieuw doen.

• Leuk
Waarderingen: redondo28
Ach, welke show is tegenwoordig niet 'gemaakt'. Stromae, Dua Lipa, Rammstein, Sabaton, Iron Maiden, Lana Del Rey, Volbeat, Kings of Leon, Red Hot Chili Peppers, Airbourne en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit zijn allemaal bands en artiesten die je na 1 of desnoods 2 keer wel gezien hebt, omdat ze telkens hetzelfde kunstje opnieuw doen.
Stromae doet het toch echt wel tot op de beweging na. Meer theatershow dan concert. Nul spontaniteit. Vergelijkbaar met Byrne's show inderdaad.

Red Hot Chili Peppers shows zitten vol met spontane jams. Afwisselende setlists. Hits die ze skippen. Heb die ook nog nooit 2x hetzelfde weten zeggen.

Dat dat je ding niet is kan ik volledig inkomen. Maar een RHCP show in afschrijven als een ingestudeerde/gemaakte show, is té belachelijk voor woorden.

Mee eens, maar dan heb ik toch al overtuigendere acts gezien die zo'n gemaakte show doen, PJ Harvey paar weken terug bijvoorbeeld. Die dan in haar bindteksten en interactie met het publiek nog variatie aanbrengt, zoals Lana Del Rey dat bijvoorbeeld ook deed in de Ziggo Dome. Stromae 2x gezien, i-den-tiek dezelfde show. En waarom je RHCP noemt is me ook een raadsel, die hebben net als Pearl Jam nog nooit dezelfde show gespeeld.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Vond ze dit jaar op Graspop ook wel tegenvallen. Om de twee minuten eiste de zanger interactie. Het was nóg irritanter dan de constante Hey-Hoo's van Green Day. Maar buiten dat wel een fantastische groep, al gaan die idd niet zomaar in de vroege namiddag op Werchter komen staan helaas.
Voor zijn doen, viel het toch echt mee. En Green Day vind ik toch echt velen malen erger. Die halen helemaal het tempo uit het optreden.

Users who are viewing this thread