Rock Werchter 2024

Het is exact hetzelfde gedoe aan het voorvak bij de main.
Mooie vergelijking inderdaad, bij de main poortjes exact hetzelfde probleem.

Bijkomend: zowel in The Barn als de main gaat iedereen zitten (en sommigen zelfs liggen) totdat het begint. Geeft uiteindelijk vertekend beeld.
Bijvoorbeeld bij Fred Again dit jaar kon er op ons 'platform' eigenlijk makkelijk nog eens 20 man extra staan, toen iedereen ging rechtstaan.

Mooie vergelijking inderdaad, bij de main poortjes exact hetzelfde probleem.

Bijkomend: zowel in The Barn als de main gaat iedereen zitten (en sommigen zelfs liggen) totdat het begint. Geeft uiteindelijk vertekend beeld.
Bijvoorbeeld bij Fred Again dit jaar kon er op ons 'platform' eigenlijk makkelijk nog eens 20 man extra staan, toen iedereen ging rechtstaan.
This was a problem for me once, creating one of my worst and best festival memories. Before an act played, my friends and I all sat down, waiting for them to begin, and I began chatting with a woman sitting beside me. At some point I put my phone down on the black wooden bleachers... and when the show began, I left it there (stupid me, it has an all black case). I walked over to see Alice in Chains and realized... I did not have my phone. I ran back, it was gone. Nowhere to be found. The next hour I tried to enjoy Alice in Chains, always worried that I lost my one ability to communicate. When they finished... I walked over to the Lost and Found... and some kind person had already turned it in. One hour of frenzied panic, and a wonderful concertgoer (and probably a good person!) saved my experience. <3 Belgians.

Eerste naam zal wel de Foo's worden. Volgende week? Daarna The National, dan is het alweer november en moet je het maar enkele weken meer trekken tot de kaartverkoop start begin december.
Kaartverkoop start begin december? Vorig jaar begon het eind oktober.

Kunde duizende euro aan slimme systemen geven maar de grootste fail is de mens zelf hoor.
"Ik sta en ik blijf dus staan"

Doorschuiven is gewoon de bottleneck.
Dan mag er links, rechts of midden nog zoveel lege plaatsen zijn, als de mensen aan de ingang niet doorschuven kunde niet door.
En security dat constant tegen u komt zeggen om door te schuiven wil je ook niet bij een concert denk ik...
Je kan in die nieuwe barn wel perfect langs de zijkant links of rechts mensen via een verdere toegang onder de tribunes naar een “pocket” leiden waar er wel nog plek is ipv ze langs achter te forceren. Heb het dan over binnenkomen langs de gewone ingang, voor de tribunetrappen afslaan, achter de tribune langs zijkant tent wandelen, en binnengaan op het “plein” onder een tribune.

• Leuk
Waarderingen: slyke
This was a problem for me once, creating one of my worst and best festival memories. Before an act played, my friends and I all sat down, waiting for them to begin, and I began chatting with a woman sitting beside me. At some point I put my phone down on the black wooden bleachers... and when the show began, I left it there (stupid me, it has an all black case). I walked over to see Alice in Chains and realized... I did not have my phone. I ran back, it was gone. Nowhere to be found. The next hour I tried to enjoy Alice in Chains, always worried that I lost my one ability to communicate. When they finished... I walked over to the Lost and Found... and some kind person had already turned it in. One hour of frenzied panic, and a wonderful concertgoer (and probably a good person!) saved my experience. <3 Belgians.
Vriend van mij ook, verloor zijn telefoon, en lag na tijdje bij gevonden voorwerpen, dan ben je idd heel erg blij😃..

• Confetti
Waarderingen: SonicSleuth
volgens pinkpop topic;

Greenday komende zomer on tour in the USA,
samen met The Smashing Pumpkins & Rancid

The Smashing Pumpkins staan ook in the UK....
Zal Greenday dan eerst in juni/vroeg juli nog naar Europa komen?

Ik zie liever The Smashing Pumpkins dan Greenday, maar oke als ze er beiden staan. Een flinke tour in the USA zal het wel minder aannemelijk maken dat Greenday ook op Werchter te zien is

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Vriend van mij ook, verloor zijn telefoon, en lag na tijdje bij gevonden voorwerpen, dan ben je idd heel erg blij😃..
Bij de Bloody Beetroots in The Barn, zowel van mij, mijn vriendin als tig anderen de telefoons gestolen!
Gewoon hop uit de spijkerbroek getrokken, niks in de gaten. Niks bij de gevonden voorwerpen en een hele rij bij de politie om aangifte te doen de volgende dag.
Een paar jaar laterwas mijn vriendin d'r portemonnee weg, die lag wel bij de infostand. Maar toevallig het geld en de munten er uit .

Tijdens HearHear vorige zomer vonden we een professionele fotocamera. Na een paar selfies met pintjes braaf ingeleverd bij de info-stand haha. Zo hoort het toch. Het kan je dag flink vergallen. Het is al duur genoeg.

Bij de Bloody Beetroots in The Barn, zowel van mij, mijn vriendin als tig anderen de telefoons gestolen!
Gewoon hop uit de spijkerbroek getrokken, niks in de gaten. Niks bij de gevonden voorwerpen en een hele rij bij de politie om aangifte te doen de volgende dag.
Een paar jaar laterwas mijn vriendin d'r portemonnee weg, die lag wel bij de infostand. Maar toevallig het geld en de munten er uit .

Tijdens HearHear vorige zomer vonden we een professionele fotocamera. Na een paar selfies met pintjes braaf ingeleverd bij de info-stand haha. Zo hoort het toch. Het kan je dag flink vergallen. Het is al duur genoeg.
Vraag me überhaupt af wat voor leven die mensen hebben? Zitten die nu op een pickpocket forum om tips uit te wisselen?

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Bij Green Day staat toch duidelijk UK/EU you're next? Lijkt mij niet uitgesloten dat ze eerst late lente/begin juli Europa doen en daarna de rest van de zomer de VS? Of zijn er al concrete data bekend?

Users who are viewing this thread